Mikä laulu saa sinut aina liikuttumaan?
Kommentit (2163)
Behm - Lupaan
Tuo melkein aina kyyneleet silmään, kuin kertoisi omasta vaikeasta parisuhteestani.. Päästä varpaisiin itkettää myös välillä
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie, ihmisen poika näin kahden pojan äitinä.
Niin kaunis on maa.-Kari Rydman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikin noista edellä mainituista.
Lisäksi ns kansakoululaulut:
Lapsoset ketterät kotohaasta, Jäi toiset aamulla nukkumaan, Taas leivoset ilmassa leikkiä lyö, Tuuli hiljaa henkäilee...Moni joululaulu: Sylvia, Taas kaikki kauniit muistot, So this is Christmas...
Oikeasti!! Minä luulin että minussa on jokin kumma vika kun tuo Saunavihdat eli Lapsoset ketterät kotihaasta saa minua aina itkemään, ihanaa että se koskettaa jotakuta muutakin <3
Höh. Varmaan monen mielestä liikuttava, etenkin se kohta: jospahan säilyis äidin lapset kylmältä maailmassa... voiko äiti kauniimmin ajatella?
Älä höhhittele. Minäkin kuulun noihin ko laulusta liikuttujiin mutta kukaan lähipiiristäni ei sitä ole koskaan ymmärtänyt. Ehkä ei tuonkaan.
Höh oli tuolle joka luuli olevansa ainoa... siis on oikeasti liikuttava laulu, ymmärsit höhini väärin...😉
Viikonloppu isä, elämän valtti kortit
Karjalan evakon jälkeläisenä tämä:
Finlandia hymni.
Christina Aquileran Hurt.
Mysteriet, Aki Sirkesalon perheen kohtalo nousee joka kerta mieleen.
Katsoin juuri eilen youtubesta Akin ja Caprin version, hän oli siinä niin nuoren ja onnellisen näköinen. Tietämätön, onneksi, kohtalostaan.
Itketti.
Vierailija kirjoitti:
I will stay. kirjoitti:
"I will stay by your side now and forever i will always only in love with you..."
Tämä. Michael Monroen esittämänä.
Hurriganes rules, teininä oli ihana tanssia hitaina tämän tahtiin...
Katri Helenan Mun sydämeni tänne jää
Kate Bush - This Woman's Work
Ja muutkin kuten The Brightside. En hänkään ehkä ajatellut kuolevansa niin nuorena. Ja moni kuolee yksin. Tämä siinä mielessä rotta ja uskon itsekin kuolevani joskus "alone insude my room". Brightside biisin sanoissa taas "Everybody telling me life is short, but I wanna die". Joskus omakin ajatus.
Samalla hän taas jossain haastattelussa sanoi, kun kysyttiin mitä hän haluaisi sanoa itsemurhaa miettivälle niin hän sanoi, että koskaan ei tiedä jos elämä muuttuu ja jos nyt olet ihan pohjalla, etkä meinaa siihen uskoa niin tilanne voi silti olla myöhemmin paremmin. Lisäksi sanoi, että pitäisi yrittää arvostaa elämää. Hyviä sanoja kaikesta siitäkin huolimatta, ettei hän enää ole täällä.
Sori edelliseen korjaus siis totta ei sentään Rotta kuitenkaan :)
Kirka-niin paljon sattuu. ”Niin paljon se sattuu kun nään kodin tyhjäksi jääneen. En estää voi kyyneltäkään, yksin itken mä ääneen”
Aamu toi, ilta vei Jamppa Tuominen
Esim. Metallican Nothing Else Matters ja El Canto del Locon Volvera.
Aknestik – Miljoona tähteä
Oon, äiti, pieni lintu vain
😭😭