Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä Suomessa minunkokoistani pidetään läskinä t. Ammattivalittaja

Vierailija
24.01.2020 |

Siis 118kg ja Amerikassa on 300 kg ihmisiäkin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpa nyt rehellisiä. Vaikka sä olisit saanut työn, ei sun kuntosi olisi kestänyt sen tekemistä.

Vierailija
22/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei haittaa sinua, mutta kaikesta päätellen olet katkera ja kyyninen....omalle elämällesi, joka ei näytä olevan hyvin.

Varmaankin monien asioiden summa siitä mitä elämässäsi tapahtuu ja on tapahtunut.

No mä halusin tavallisen elämän. Ammatin ja työn enkä sellaista saanut. Ap

Ei nyt TAAS mennä tähän.

Ei mutta ruoka on mun iloni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaanpa nyt rehellisiä. Vaikka sä olisit saanut työn, ei sun kuntosi olisi kestänyt sen tekemistä.

Vaikka sitten niin. Siksi ruoka on mun iloni ja syöminen. Ap

Vierailija
24/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin Suomessa? Kyllä sä olet järkyttävä tunkki missä maassa tahansa. Se, että jossain on vielä lihavampia ihmisiä, ei poista sitä tosiasiaa, että olet läski.

Vierailija
25/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Suomessa? Kyllä sä olet järkyttävä tunkki missä maassa tahansa. Se, että jossain on vielä lihavampia ihmisiä, ei poista sitä tosiasiaa, että olet läski.

Niinhän mä olenkin lihava mutta on olemassa vielä lihavampiakin ihmisiä. Ap

Vierailija
26/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te olette noin julmia ammattivalittaja lle? En ymmärrä, kun luen näitä ketjuja.

Vierailija
27/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette noin julmia ammattivalittaja lle? En ymmärrä, kun luen näitä ketjuja.

No ne vihaa mua. Ap

Vierailija
28/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo hoitoon. Malmilla psykiatrinen päivystys 24/7.

Vierailija
29/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just face it; Olet lihava ja ruma.

Tosi tyhmästi sanottu.

Vierailija
30/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu lähelläkään Helsinkiä. Ap

Vierailija
31/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että ap:n pitäs lähteä Pohjois-Suomesta Malmille? Hulluja ideoita.

Vierailija
32/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne vihaa mua. Ap

Minä en vihaa sua. Symppaan sua aina täysillä, kun luen ketjujasi. Ihailen sitä, että osaat puolustaa itseäsi. Luulen, että ne vihaa siksi, kun olet niin suora ja rehellinen.

Vierailija
33/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Ketä nuo haukkujat luulevat olevansa.

Tsemppiä ap, et ole sen huonompi kuin kukaan muukaan.

Vierailija
34/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi täällä? Sama valitus on jatkunut jo vuosikymmenen tällä palstalla, ei jaksa olla kiva kun ei siitä mitään hyötyä ole.

Vierailija
35/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuuden kertomisessa ei ole mitään julmaa. "Ne vihaa mua"-kitinä on kunnon marttyyrin toimintaa.

Vierailija
36/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne vihaa mua. Ap

Minä en vihaa sua. Symppaan sua aina täysillä, kun luen ketjujasi. Ihailen sitä, että osaat puolustaa itseäsi. Luulen, että ne vihaa siksi, kun olet niin suora ja rehellinen.

Varmaan ja onhan mun elämäni ollut sellainen ettei edes sisareni sitä ns sulata. Ap

Vierailija
37/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi täällä? Sama valitus on jatkunut jo vuosikymmenen tällä palstalla, ei jaksa olla kiva kun ei siitä mitään hyötyä ole.

En ole uusi. Jos ei ole kuin pahaa sanottavaa, niin parempi olla hiljaa.

Vierailija
38/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne vihaa mua. Ap

Varmaan ja onhan mun elämäni ollut sellainen ettei edes sisareni sitä ns sulata. Ap

Löysit kohtalotoverin. Ei minunkaan elämää moni sulata. Elän silti ihan piruuttani, vaikka välillä potkii vastaan.

Vierailija
39/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne vihaa mua. Ap

Löysit kohtalotoverin. Ei minunkaan elämää moni sulata. Elän silti ihan piruuttani, vaikka välillä potkii vastaan.

Edesmennyt äitini sanoi aina, että pitää elää vaikka kiusallaan. Ap

Vierailija
40/41 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne vihaa mua. Ap

Edesmennyt äitini sanoi aina, että pitää elää vaikka kiusallaan. Ap

Joo ei pidä luovuttaa, vaikka tulee lunta tupaan välillä. Itsekin joskus haikailen työelämään, mutta kun käyn täällä niin tiedän, ettei se ole mahdollista.