Täällä Suomessa minunkokoistani pidetään läskinä t. Ammattivalittaja
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että miehesi karttaa sinua.
Eihän karta. Olin lihavampi kun tavattiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mites miehen laihdutuskuuri etenee?
Lopetti sen päivän jälkeen. Syö joka päivä nykyään hk. n sinistä yms. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs raskauden aikana/ jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa vaarallisen paljon painoa naisihmiselle. Onko sinulla liitännäissairauksia? Diabetes? Laihduttaminen ei ole helppoa, mutta ihan terveyden vuoksi?
Ei ole tavoitteissa elää pitkää elämää. Ihan liian tylsää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs raskauden aikana/ jälkeen?
Raskauden aikana laihduin 10kg vaikka en kertaakaan oksennellut. Ja synnytyksen jälkeen laihduin vielä 10kg. Tämä tokassa raskaudessa. Ekassa raskaudessa olin normaalipainoinen. Ap
300 kg painavia ihmisiä saa seurata Suomessakin TLC:ltä, ei ole tavoiteltava tila...
Vierailija kirjoitti:
Just face it; Olet lihava ja ruma.
Mitä sitten? Ei se mua haittaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just face it; Olet lihava ja ruma.
Mitä sitten? Ei se mua haittaa. Ap
Ei muakaa haitannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa vaarallisen paljon painoa naisihmiselle. Onko sinulla liitännäissairauksia? Diabetes? Laihduttaminen ei ole helppoa, mutta ihan terveyden vuoksi?
Ei ole tavoitteissa elää pitkää elämää. Ihan liian tylsää. Ap
Vain tylsillä ihmisillä on tylsää.
Ehkä se ei haittaa sinua, mutta kaikesta päätellen olet katkera ja kyyninen....omalle elämällesi, joka ei näytä olevan hyvin.
Varmaankin monien asioiden summa siitä mitä elämässäsi tapahtuu ja on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei haittaa sinua, mutta kaikesta päätellen olet katkera ja kyyninen....omalle elämällesi, joka ei näytä olevan hyvin.
Varmaankin monien asioiden summa siitä mitä elämässäsi tapahtuu ja on tapahtunut.
No mä halusin tavallisen elämän. Ammatin ja työn enkä sellaista saanut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin monien asioiden summa siitä mitä elämässäsi tapahtuu ja on tapahtunut.No mä halusin tavallisen elämän. Ammatin ja työn enkä sellaista saanut. Ap
Ei nyt TAAS mennä tähän.