Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveän paha olla ja en jaksa enää

Vierailija
24.01.2020 |

Kun koko tukiverkko tylyttää. Äitiyttä, painoa, tapoja, ihan kaikkea. Yritän koko ajan olla heille "parempi" mutta ainalöytyy jotakin mistä huomauttaa. En ole koskaan saanut positiivista palautetta mistään.

En olisi koskaan uskpnut että tämä yli kolmikymppisenä näin paljon vaikuttaa, mutta vaikuttaa vaan :( Odotan että edes puhkeaisi masennus, niin olo olisi tasaisen tylsä. Mutta kun tää on vaan tätä hirveää henkistä kipua.

Kriisipuhelimeen olen soittanut ja varannut kriisikeskukseen ens viikolle ajan koska on yksi tuore tapahtumakin. Mutta nyt vaan jotenk7n jaksaa sinne asti.

Uskon että jos täälläkin tiedettäisiin millaisista aiheista tämä paha olo kumpuaa, minut haukuttaisiin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, mutta itse en koe ansaitsevani edes soittoa mihinkään kriisipuhelimeen tmv.

Vierailija
2/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin tervekeskuksen mielihoitajalle suoraan kun ei jaksanu 2krt oon käyny ja  ensviikolla psylääkäri ja helpottaa jo ajatuskin että pääsee jatkoon kun hoitajatkin sitä mieltä.  Älä luovuta mene vaikka oven taakse asemalle jos ei muua auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tsemppihalaus teille molemmille! Nyt tuntuu varmasti raskaalta ja synkältä, mutta se helpottaa varmasti. Jos olo tuntuu akuutisti sietämättömältä, niin suosittelen hakeutumaan lähimpään päivystykseen. Jaksamista kummallekin! <3

Vierailija
4/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat tunnelmat tällä viikolla. Aika työterveyteen varattu. Tuntuu, että olen tehnyt kaiken niin hyvin kuin osaan ja pystyn ja silti vaan huomautellaan, että sun olisi pitänyt tehdä näin ja noin ja olisit reippaampi ja mikset toiminut toisin.

Vierailija
5/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tukiverkko se sellainen muka on, joka vain tylyttää? Mitä tukea sieltä saatte? Jos ette mitään, niin kannattaa polttaa tuollaisen "tuki"verkon säikeet.

Vierailija
6/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se ominaisuus etten välitä muiden sanomisista viittä minuuttia tai sekunttia kauempaa enkä tottele ketään. Ajattele ettet elä täällä ketään muita varten kuin itseäsi. Älä tee mitä muut haluavat. Oletko lähtenyt sille tielle että teet mitä muut haluavat eikä se ole oma juttusi. Joo, ei se tuo onnea. Kakaroita ei voi perua jos sen virheen on mennyt tekemään. Tai voi jos on tarpeeksi raaka kuten isäni. 

Vierailija
7/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny Jeesuksen puoleen, hän ei hylkää eikä lyttää! Siunausta ❤️

Vierailija
8/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tukiverkko se sellainen muka on, joka vain tylyttää? Mitä tukea sieltä saatte? Jos ette mitään, niin kannattaa polttaa tuollaisen "tuki"verkon säikeet.

Tekisi kyllä mieli katkoa. Kyseessä on lasten isä, omat vanhemmat ja lasten päiväkoti jotka tylyttää. Mutta omasta mielestähän he vaan "antavat palautetta". He eivät ymmärrä, että kyllä se jatkuva negatiivinen palaute lannistaa. Teen heidän mielestä ihan kaikki väärin lasten kanssa. En olisi ikinä uskonut että monen vuoden hedelmöityshoitojen jälkeen olen tässä. Tunnen olevani maailman huonoin äiti. :( Ap

Vierailija
9/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla varmaan on jo masennus - kuulostaa ihan siltä. Hyvä että haet apua!!

Vierailija
10/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile Jeesusta

Vierailija
11/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olet maailman huonoin äiti ja sillä sipuli. Koita sitten pärjätä huonoilla eväilläsi. Sano ettet ole ihan kympin tyttö mutta näillä heikoilla eväillä yritetään. Just päätin opinnot kun en pärjännyt ja ryvin taas pohjalla vähän aikaa kunnes päätin nousta suosta ja yrittää jotain muuta mistä saan taas onnistumisen iloa. 

Vierailija
12/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon sinulle, ap ❤. En tiedä auttaako tässä, mutta minun mielestäni et ainakaan kuulosta huonolta äidiltä ollenkaan, vaan oikein hyvältä, ja rakastavalta ❤.

Vierailija
13/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itkin just 20min :( eikä se auta mitään paha olo on vaan päällä :( oon suhteessa mutta ei edes tunnu siltä..miestä ei kiinnosta, ollut myös tosi huonoa tuuria kaverisuhteissa :( työpaikkaa en saa millään :( en mä ehkä kuolllakkaan haluaisi on vaan aika tyhjä olo

Vierailija
14/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käänny Jeesuksen puoleen, hän ei hylkää eikä lyttää! Siunausta ❤️

Käänny sinä mielisairaalan puoleen psykoosipotilas. Jotkut tarvitsee ihan oikeaa apua!!

Vierailija
15/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Mul on sama juttu. Istun tällä hetkellä yhden sillan vieressä ja mietin että hyppänkö. Just sopiva kohta jossa kallo halkisi ja tulisi muussia. Haluan tehdä itsemurha ihan vaan kostaakseen.

Minua on tylytetty koko aikuisikäni minulla on vielä vaiva joka tosiaan häiritsee elämänlaatua. Olen paljon kehittynyt mutta kaikki vaa jaksaa tylyttää.

Olen ihmisraato ollut jo pitkään. Viime vuonna kun aloitin työt niin ei mennyt kun 3 päivää niin yksi jo arvosteli sitä että multa puuttuu tietty koulutus, hän sanou minulle että oon ihan turha ja tulen jäämään jalkoihin.

Piti toissapäivänä mennä ulkoilemaan veljen kanssa. Hän oli 30 min myöhässä ja hytisin jo ulkona. Kun soiteltiin et missä hän on niin sanoin iloisesti mainitsin että sähän oot 30 min myöhässä. Hän raivostui ja alkoi huutaa kuinka huono, epätarkka olen. Minun pitää kuulemma puhua kovemmin ja srlkeämpi. Sitä huutoa tuli loputtomiin. Se nylkes minua elävältä.

Olen jo pitkään ollut todella heikossa kunnossa ja pitkään etsinyt apua saamatta sitä.

Vierailija
16/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa olet siinä että ei voi jaksaa eikä voida hyvin jos saa vain negatiivista kuullakseen koko ajan. Todennäköisesti olet aivan normaali äiti joka joinain hetkinä onnistuu paremmin joinain vähän heikommin, mutta niin tekevät kaikki muutkin. Kaikki.

Jaksamista AP!

Vierailija
17/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö täällä tosiaan koko lähipiiri katkaista?

Jään täysin yksin, tämän jälkeen. Miten tulen jaksamaan?

Vierailija
18/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä jaksat. Lähetän voimaa.

Vierailija
19/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! Mul on sama juttu. Istun tällä hetkellä yhden sillan vieressä ja mietin että hyppänkö. Just sopiva kohta jossa kallo halkisi ja tulisi muussia. Haluan tehdä itsemurha ihan vaan kostaakseen.

Minua on tylytetty koko aikuisikäni minulla on vielä vaiva joka tosiaan häiritsee elämänlaatua. Olen paljon kehittynyt mutta kaikki vaa jaksaa tylyttää.

Olen ihmisraato ollut jo pitkään. Viime vuonna kun aloitin työt niin ei mennyt kun 3 päivää niin yksi jo arvosteli sitä että multa puuttuu tietty koulutus, hän sanou minulle että oon ihan turha ja tulen jäämään jalkoihin.

Piti toissapäivänä mennä ulkoilemaan veljen kanssa. Hän oli 30 min myöhässä ja hytisin jo ulkona. Kun soiteltiin et missä hän on niin sanoin iloisesti mainitsin että sähän oot 30 min myöhässä. Hän raivostui ja alkoi huutaa kuinka huono, epätarkka olen. Minun pitää kuulemma puhua kovemmin ja srlkeämpi. Sitä huutoa tuli loputtomiin. Se nylkes minua elävältä.

Olen jo pitkään ollut todella heikossa kunnossa ja pitkään etsinyt apua saamatta sitä.

Älä hyppää. Jää tänne av:lle juttelemaan meidän kanssa. Ymmärretään monet toisiamme kun on samat kokemukset. Mee eka johonkin lämpimään :)

Vierailija
20/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tukiverkko eli paras ystävä ja äitini kuolivat. Mieskin halusi eron. Enää ei kukaan tylytä mutta ei juuri soittelekaan... olen ihan merkityksetön kaikille paitsi lapsilleni. Mietin että elän nyt vaan heitä varten ja omalla tavallani ja ihan sama kenenkään muun mielipiteistä. Töissä vanhat "hienot rouvat" ja pomo mitätöivät minua ja ei saa hyvää palautetta vaikka hoidan omat ja muiden hommat. Mutta enää en jaksa välittää, teen työni ja se siitä. En tarvitse työkavereita oikeastaan muuten kun töissä, en jaksa yrittää mielistellä ja kerjätä suosiota. Tee ap sama: päätä ettet välitä yhtään vaikka joku valittaa ja haukkuu, nouse sen yläpuolelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi