Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tullut oudoksi

Vierailija
24.01.2020 |

Oli tulossa kotio niinkuin minäkin mutta päättikin kävellä eteenpäin eikä tullut ovelle.
No arvasinkin, se kiersi koko talon ja tuli sisälle toisesta ovesta.
Tarkistin ovisilmästä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisännyt liikuntaa.

Etkö tajunnut että se oli välttelyä?

Se on sinun tulkintasi. 

Se on helppo päätellä kun edellisellä kerralla ei edes tervehtinyt.

Vierailija
22/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin välttelen sellaisia naapureita joiden tiedän kyttäävän tai josta ei pääse eroon normaaleilla tervehtimisillä. Pari sanaa joskus on ok, mutta en jouda jäädä jutuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kyttäämistä kun näen naapurin kävelevän edelläni eri suuntaan kuin missä asuu.

Heti arvasin mistä on kyse.

Vierailija
24/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko sitä tyyppiä josta ei pääse eroon? Kyllä tuokin oli sitäpaitsi kyttäämistä. Jos harrastat moista, ei ihmekään ettei naapurisi halua kohdata sinua.

Vierailija
25/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa! Syy selvisi. En nähnyt naapuria, mutta olin jättänyt avaimet vahingossa oveen. Piti taiteilla, että sain oven auki. Noh, ehkä se olikin tässä tapauksessa parempi että valvoin lähes koko yön. Ainakin tietää ettei kukaan ole yrittänyt sisälle. Olen aina inhonnut noita 24/7 lukittuja ovia koska tavaroiden kantaminen hankalaa, mutta tällaisten varalta erittäin hyvä. Onneksi pieni rauhallinen kerrostalo ja asukkaat mukavia eläkeläisiä ym. :) huh!

Ei pidä ottaa tavaksi. :D Hävettää kyllä.

Vierailija
26/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruvennut välttelemään yhtä juoruilijaa, joka kaipaa aina 'juttuseuraa'. Hänen tapauksessaan se tarkoittaa pitkää monologikaakatusta kaikesta mahdollisesta.

En ole aina sillä päällä, että jaksaisin ja ehtisin kuunnella. Seitsemänkymppinen yksinauja, jolla pieni koira. Hän tuntuu ulkoiluttavan koiraansa pihalla aina, kun olen itse menossa tai tulossa.

Vierailija
27/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi joku oventakana aikaisin aamulla soittamassa ovikelloa. Luulin ett lähti pois, olin nukkumassa. Odottikin joku puoli tuntia...? Ja soitti uudelleen. Myöhemmin odotti viel pari kertaa lyhyemmän ajan ja soitti varmaan neljästi ovikelloa.

Nukuin tunnin ja nyt migreeni. Ihmettelen mitä asiaa tuolla on voinut olla. Yleensä kyllä avaan jos epäilen ett joku hätä tms mut odotti niin kauan ettei varmasti ollut.

Joskus ennen ollut naapurissa "itsensä kahville kutsujia", osa kännissä iskemässä ja ehdottelemassa. Enää en avaa kutsumatta ellei jokin hätä jollain.

Harmittaa etten katsonut ovisilmästä. Kumma tapaus kun odotti niin kauan. Lisäksi kuulin kun ajeli hissillä aina rimpauttamisem jälkeen toiseen kerrokseen. Yrittikö häiritä tai pysyä piilossa vai jatkoiko vaan sinnikkäästi? Mitä luulette?

Olisin voinut avata mut halusin siivota ja pukea ensin. Sitäpaitsi alkoi ärsyttää moinen "odottelu" ja pitkien aikavälien jälkeen rimputtelu. Olis mielummin soitellut kelloa lyhyellä aikavälillä 4 krt.

Ei me luulla tällaisissa asioissa mitään.

Vierailija
28/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin välttelen naapuria. Eilen istuin autossa niin pitkään ettei tarvinnut tervehtiä. Tunti siinä meni.

Olette kyllä sekäisin :D

Vierailija
29/29 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei huvita naapurit, jotka seuraa miten kyyryssä tänään kävelen. Kävelen tietenkin nokka pystyssä ohi, kun en heidän sääliä enkä paheksuntaa kaipaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän