Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Numeron tekeminen sukupuolesta ja sukupuolen korostaminen eivät ole feminismiä

Vierailija
24.01.2020 |

Se on positiivista syrjintää jossa miehiä syrjitään naisten aseman parantamiseksi eli täysin tasa-arvoa ajavan feminismin vastakohta sillä se lisää eripuraa ja vastakkainasettelua sukupuolten välillä, mitä feminismi juurikin pyrkii purkamaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kaikkea. Jokainen on vähän gender flux ja sukupuoli saattaa vaihdella elämäntilanteen mukaan. Mulla saattaa jopa päivän sisällä useamman kerran.

Vierailija
2/3 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

puukkosaha kirjoitti:

Kaikki on kaikkea. Jokainen on vähän gender flux ja sukupuoli saattaa vaihdella elämäntilanteen mukaan. Mulla saattaa jopa päivän sisällä useamman kerran.

Sukupuolta korostetaan varsinkin vuokramarkkinoilla, erityisesti vuokranantajat valitsevansa vuokralaiseksi mieluiten nimenomaan naisia näiden sukupuolen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

puukkosaha kirjoitti:

Sukupuolta korostetaan varsinkin vuokramarkkinoilla, erityisesti vuokranantajat valitsevansa vuokralaiseksi mieluiten nimenomaan naisia näiden sukupuolen takia.

Tiedän hyvin. Itsekin olen tuohon syyllistynyt, mutta entä sitten? Joka tapauksessa naiset ovat miehiä tunnollisempia vuokralaisia, vuokrat maksetaan aina ajallaan ja asunto pidetään aina siistinä toisin kuin miehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan