Naapurilla on corona!
Eilen istui parvekkeella, selvästi näin että sillä oli corona... mitä teen!?!?!?!?!!111
Kommentit (21)
Onko hybridi? Eiku ei ollutkaan corolla.
Meidän naapurilla on nyrkkeilysäkki parvekkeella. Tumauttelee siihen koukkuja ja potkii kierrepotkuja kylkeen. Säkki vain notkuu ja tumahduksia satelee.
On ykköskerroksessa ja moikkailee nyökkäämällä. Suussa on hammassuojat. Pihisee ja potkii menemään.
Aika kovan näköistä menoa aamusta iltaan. Välillä käy sisällä ilmeisesti kahvilla ja syö jotain.
Vierailija kirjoitti:
Meidän naapurilla on nyrkkeilysäkki parvekkeella. Tumauttelee siihen koukkuja ja potkii kierrepotkuja kylkeen. Säkki vain notkuu ja tumahduksia satelee.
On ykköskerroksessa ja moikkailee nyökkäämällä. Suussa on hammassuojat. Pihisee ja potkii menemään.
Aika kovan näköistä menoa aamusta iltaan. Välillä käy sisällä ilmeisesti kahvilla ja syö jotain.
Lyökö se säkki sitä takaisin, kun se tarvii hammasuojat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyökö se säkki sitä takaisin, kun se tarvii hammasuojat?
Siis totuttelee niihin. Joku psykologinen homma että oppii tuhisemaan nenän kautta.
Aika paljon kuulemma näkee bokraajia jotka hengittelee suun kautta.
Jutellut tyypin kanssa ohimennen kun on veljen kavereita, niin samasta syystä käy lenkilläkin ja puree hampaita yhteen ettei otellessa tunnu oudolta hengittää vain nenän kautta.
Jos suu auki ottelet niin hampaat menee kurkusta sisään.
Samasta syystä kädet on kokoajan nyrkissä eikä aukea, kun juoksee.
Perusasioita jotka ei ole selviä niille jotka ei osaa tapella.
Suu pidetään kuulemma aina kiinni ettei legot mene sisään.
Nyrkkeily ja potkiminen sinällään on ihan helppoa. Tee se suu kiinni hampaita yhteen purren.
Mitä sitten? Anna mun sairastaa rauhassa.Just kävin kaupassa ja ostin limsaa ja mehua ja aivastin varmaan kymmenen kertaa ja yskin lähes tauotta.
Meidän naapurilla on italian vesikoira. Se on tosi söpö.
Meilla vaan shakki ja uno-pelikortit.
Toyota Coronaa on aika vähän liikenteessä.
Mullakin oli corona mutta mä möin sen
Meillä oli koko perheellä Corona. Se on jo poistunut aikaa sitten autojen taivaaseen.
Toyota Coronalla ajelee mun naapuri! Mitä teen!
Mulla on biljardi. Taskusellainen.
Ja meillä Fortuna!