Vihreiden kuntapoliitikko ehdottaa seksitaukoa osaksi työpäivää
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006382231.html
”Seksi on hyvä liikuntamuoto, se parantaa ihmisten parisuhteita, vähentää stressiä, parantaa unen laatua ja vahvistaa immuniteettia”
Kommentit (25)
Mulla oli tänään työkaverin kanssa kuumaa seksiä työpaikalla. Ja ei edes Porvoossa vaan oikeasti. Kannatan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tänään työkaverin kanssa kuumaa seksiä työpaikalla. Ja ei edes Porvoossa vaan oikeasti. Kannatan!
Mene tekemään läksysi ennen av-fantasiointia.
Vihreät ovat vähän niin kuin lapset. Hauskoja ideoita mutta usein sellaisia, joita ei voi reaalimaailmassa toteuttaa.
En oikein ymmärrä. Miksi sen tauon pitää olla just seksiä varten? Vaikuttaa huomionhakuiselta 🙄
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä. Miksi sen tauon pitää olla just seksiä varten? Vaikuttaa huomionhakuiselta 🙄
Koska seksi on vihreän politiikan keskiössä aina tavalla tai toisella.
Espanjassa on se siesta. Ihan sama juttu.
Soitanpa miehelle että lyö tehtaassa koneet kiinni, itse laitan lapun myymälän oveen ja kaasutellaan molemmat kotia kohden. Tai äh, helpommalla pääsen jos vaan kiksautan työkaverin kans siivouskopissa. Ja elämänlaatu kohenee!
Tätä ideaa voisi viedä vielä askelen eteenpäin: seksistä voisi tehdä työsuhteeseen liittyvän luontoisetuiden. Se tosin pitäisi ottaa verotuksessa huomioon.
Järjestääkö vihreät partnerin, vai pitääkö huonompiosaisten tyytyä sooloseksiin?
Juurikin mietin, että kenen kanssa panisin naisvaltaisella työpaikalla. Saisinkohan jonkun asiakkaan suostuteltua taukoilemaan kanssani? Ehtisinkö käydä myös suihkussa?
Mikä jaloittelu? Olen jaloillani (kävelen, seison, juoksen) jokaisen työpäivän 8h.
Mikä monitaskaus? 4-5 hommaa painetaan koko ajan päällekkäin.
Jos ei noihin terve ihminen pysty ilman ylimääräisiä taukoja, niin on todellakin vihreä ja kunnalla töissä.
Jaa-a, meitä on töissä vaan keski-ikäisiä naisia, mistä meille seksikaverit. Lähellä on kyllä tällä hetkellä rakennustyömaa, siellä näyttäisi miehiä olevan.
Vaimo ei tykkäis jos alkaisin sekstaa työkevereiden kanssa...
Kannatan