Mikä neuvoksi? Olen alkanut yhtäkkiä nähdä todella väkivaltaisia unia
Ennen näin aina jotain neutraalin leppoisia unia, joita en erityisemmin edes muista. Nyt noin viikon ajan olen joka päivä nähnyt todella väkivaltaisia ja pelottavia unia, mitkä tuntuvat vain pahenevan. Viimeisimmissä olen itsekin väkivaltainen vaikken oikeassa elämässä sitä tietenkään ole, edes ajatuksen tasolla.
Elämässäni ei tietääkseni ole näin lyhyellä aikavälillä muuttunut yhtään mitään. Miten tätä asiaa kannattaisi lähteä ratkaisemaan?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot ja kuuntelet hereillä ollessasi?
En katso toiminta- tai kauhuelokuvia yms. Jos jotain katson niin lähinnä draamaa ja komediaa kuten aina ennenkin. En kuuntele äänikirjoja. Kuuntelen rentoa musiikkia. Luen väkivallattomia romaaneja. Ap
Sinun aivoilla on tylsää ja ne kehittävät itselleen vähän toiminnallisempaa viihdettä. Katsot jotain televisioituja jumalanpalveluksia ja kuuntelet säätiedotuksia merenkulkijoille sekä luet vanhoja puhelinluetteloita niin alitajunnan on pakko saada jotain virikettä.
Voi olla perää. Vihan tunteilla ei ole muuta kanavaa kuin unet. Tietoisuus haluaa sulkea ne pois koska on halu olla hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut joku ikävä henkilö elämässäsi, josta voi päästää irti, ottaa etäisyyttä ja katkaista yhteyden. Tai joku joka painostaa nykyisyydessä. Entä mitä asunnossa jossa asut on aiemmin tapahtunut, vaatiiko se "puhdistusta" entisten asukkaiden jäljiltä tai muutama suolapussi lähelle kokeeksi, ja tuuletus ennen unta. Entä alueet jossa käyt. Entä tyynyn tai sängyn vaihto? Stressiä vähemmän. Entä oletko hankkinut jonkun käytetyn "kummittelevan" esineen tai huonekalun
En ole ostanut mitään tavaroita pitkään aikaan sen jälkeen kun muutama vuosi sitten muutettiin tähän asuntoon. Ihmissuhteet tai niiden tila ei ole muuttunut erityisesti mihinkään, varsinkaan ikävään suuntaan moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä katsot ja kuuntelet hereillä ollessasi?
En katso toiminta- tai kauhuelokuvia yms. Jos jotain katson niin lähinnä draamaa ja komediaa kuten aina ennenkin. En kuuntele äänikirjoja. Kuuntelen rentoa musiikkia. Luen väkivallattomia romaaneja. Ap
Sinun aivoilla on tylsää ja ne kehittävät itselleen vähän toiminnallisempaa viihdettä. Katsot jotain televisioituja jumalanpalveluksia ja kuuntelet säätiedotuksia merenkulkijoille sekä luet vanhoja puhelinluetteloita niin alitajunnan on pakko saada jotain virikettä.
Voi olla perää. Vihan tunteilla ei ole muuta kanavaa kuin unet. Tietoisuus haluaa sulkea ne pois koska on halu olla hyvä ihminen.
Vihan tunteita voisi tulla siitä pyöräilystä ennemmin kuin väkivaltaisen viihteen puutteesta :D ap
Myös ed oli ap.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin myös alkoholi tai lääke voi aiheuttaa painajaisen. Toivottavasti unesi muuttuvat hyviksi taas
En juo alkoholia mutta täytyy ottaa lääkkeet tarkkailuun. Ja kiitos! Ap
Voi olla se sokeri. Mulla suklaan syömisen jälkeen usein pahoja unia (syön kerralla paljon, jos syön). Myöskin ennen kuukautisia joskus ahdistaa - > unet pahoja. Aloituksesta ei käynyt kai ilmi, oletko mies vai nainen.
Välillä näkyy. Yks jäi mieleen jossa pää halkaistiin jollakin isolla terällä. Aivot vaan paistoivat ulos.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla se sokeri. Mulla suklaan syömisen jälkeen usein pahoja unia (syön kerralla paljon, jos syön). Myöskin ennen kuukautisia joskus ahdistaa - > unet pahoja. Aloituksesta ei käynyt kai ilmi, oletko mies vai nainen.
Olen nainen, mutta ennen ei ole tullut tällaisia (toistaiseksi) viikon kestäviä painajaismaratoneja missään vaiheessa kiertoa.
Täytyy lopettaa sokerin syöminen illalla ja katsoa jos se auttaisi. Ap
Vaihda sängyn paikkaa, nukut maasäteilylinjan päällä.