Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit jos miehesi googlettelee entisiä panojaan?

Vierailija
23.01.2020 |

Siinähän se kysymys jo tuli.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tietäisin, jos mieheni googlettelisi entisiä panojaan? En mä käy kurkkimassa, mitä hän on googlettanut. Ja toiseksi, en nyt näe mitään väärää siinä, että googlettelee ihmisiä omasta menneisyydestä. Mä teen sitä jatkuvasti. Tulee joku ihminen mieleen, ja sitten herää kiinnostus selvittää, missä hän nyt on.

Vierailija
2/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiinnostus niihin pitää kaiketi sitten olla kun sitä tekee. Itse en googlettele panojani koska minua ei kiinnosta tietää mitä heille kuuluu. Olisin ollut suhteessa heidän kanssaan jos olisin joskus heistä ihmisenä ollut kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa googlata entisiä naisiaan, panoiksi en heitä kutsu.

Vierailija
4/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisia "panoja" ei ole, vain entisia tyttoystavia. 

Heita on kaksi joten siita vaan. 

Epailen tosin, haluaako. 

Vierailija
5/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Miksi pitää huolehtia kumppanin menneisyydestä- eihän se merkitse mitään? Miksi olla suhteessa ihmisen kanssa, jolla on entisiä panoja? Suhteet vielä ymmärtää.

Vierailija
6/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään. Olen itsekkin stalkannut omat exäni. Yksi oli tappanut itsensä, yksi oli muuttunut Juice Leskisen näköiseksi ja yksi oli jotenkin pienempi kuin muistelin.

Vierailija
7/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en mitään. Olen itsekkin stalkannut omat exäni. Yksi oli tappanut itsensä, yksi oli muuttunut Juice Leskisen näköiseksi ja yksi oli jotenkin pienempi kuin muistelin.

:D Minäkin stalkkaisin sinun exäsi. Omani on todella tylsiä.

Vierailija
8/8 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta miten joku voi googlettaa niitä? Onko joku punainen pieni muistikirja jossa niiden koko nimet tallella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi