Miksi ihmiset on mieluummin keskustelupalstoilla kuin tapaa oikeita ihmisiä?
Miksi joku roikkuu mieluummin täällä tai esim. facen omv:lla, kysyy sieltä ja keskustelee siellä kuin keskustelisi oikeiden ystävien kanssa/panostaisi oikeisiin ihmissuhteisiin? Olen pari viikkoa vieraillut näillä palstoilla, jotta ymmärtäisin, mikä se hehku näissä on. En ymmärrä. Mieluummin ystävystyisin oikeasti ja juttelisin oikeille ihmisille. (Ja joo, tiedän uusien ystävien löytymisen olevan vaikeaa, mutta tuskin niitä palstoilta löytyy.)
Kommentit (46)
Just oon tästä lähdössä tapaamaan oikeita ihmisiä kun saan kahvit juotua. En kuitenkaan tapaa heitä jatkuvasti vaan enemmäkin 1-2 kertaa vuodessa.
Miksi täällä tulee roikuttua? No, se johtuu tästä älypuhelimesta. Se laittaa roikkumaan jossain aina välillä, enkä tykkää seurata algoritmien ohjailemaa somevirtaa. Täällä saa itse valita keskustelut, jotka klikkaa auki. Jos algoritmi avais mulle keskustelut valmiiksi, en kävisi täällä. Jos mitään kiinnostavaa ei näy, lähden pois.
Täällä on vähemmä väkivaltaa kuin livenä. Ihmiset on niin idiººtteja että 99% pitäis pätkiä turpaan.
Ystävien luo pitäis matkustaa.
Täällä voi jutella välillä, välillä tehdä muuta. Se on kevyttä.
Voi jutella mistä huvittaa ja skipata kun ei kiinnosta.
Voi sanoa suoraan ja kaunistelematta mitä mieltä on. Vapauttavaa.
Ei onnistu kaverin saaminen.
t. 50+
Veikkaan, että nykyään useimmat hoitaa ainakin osan sosiaalisista suhteistaan sähköisesti, esim. somen kautta.