Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada orgasmi miehen kanssa?

Vierailija
23.01.2020 |

Saan orgasmin helpoiten itsetyydyttämällä, mutta haluaisin saada myös miehen kanssa. Mikään ei oikein tunnu auttavan ja tuntuu että säheltämisessä se kiihko hiipuu ja on vain kiusallista. Saan myös paljon vaginapieruja ja hävettää. Neuvoja?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin löysä, että tulee pieruja kokoajan?

Vierailija
2/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman kaksipiippuinen juttu, monessakin mielessä.

Ensin sanoisin, että sinun tulee itse ymmärtää miten (siis mistä, ja millä tekniikalla) se orkkusi parhaiten irtoaa. Siinä suhteessa omakiva on hyödyllistä (sekä kivaa!), koska se auttaa sinua tuntemaan itsesi paremmin. Toisaalta voi myös olla että jos jo nyt hoitelet itseäsi 24/7 jollain super-duper-vibradildolla jolla saat päänräjäyttäviä sarjaorkkuja, niin ehkäpä 'normaali' seksi ei juuri siksi enää toimikaan niin kuin piti.

Toisekseen, kannattaa myös miettiä, kenen vastuulla sinun orkkusi on, ja mitä kumpikin teistä tekee tai tulisi tehdä sen eteen. Jos mies vain pumppaa kunnes laaki lentää, niin ei ole ihme ettet sinä ehdi mukaan. Jossa tapauksessa häntä pitäisi hieman neuvoa ja opastaa ottamaan huomioon sinutkin. Jos taas mies tekee jo kaiken mitä voi saadakseen sinutkin laukeamaan, mutta sinä vaan kiusaudut ja häpeät etkä osaa olla touhussa ja hetkessä mukana, niin ehkäpä sinun pitäisi sitten mennä hieman itseesi ja miettiä miten voisit ottaa koko homman rennommin ja nauttia siitä enemmän.

Usein on niin, että penetraatioseksissä mies laukeaa helpommin ja nopeammin kuin nainen, vaikka olisi aivan tasapainoisesta, molempia tyydyttävästä aktista kyse; tämä on ihan evoluution tulosta. Josta syystä lähes aina tarvitaan hieman tasoitusta, eli naiselle 'etumatkaa' esileikin muodossa, suu- ja käsihoidolla, jne., jotta molemmat pääsevät maaliin jotakuinkin yhtä aikaa, tai edes ylipäätään. Tästä ei mielestäni kannata tehdä mitään ongelmaa, vaan ottaa vain huomioon molemminpuolisesti.

Ja lopuksi vielä kehottaisin teitä puhumaan asiasta. Ja jos jo olette puhuneetkin, niin puhukaa lisää ja uudestaan. Seksistä voi olla nolo ja/tai muuten vaikea puhua, mutta se ei ole syy jättää puhumatta, päinvastoin. Puhumalla selviää monet asiat, sekä toiselle että jopa itselle. Ja kun molemmat tietää mistä toinen pitää (tai ei), mikä kiihottaa (tai ei), ja yleisemminkin missä mennään, niin lähes poikkeuksetta koko homma toimii kaikin puolin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Ensin sanoisin, että sinun tulee itse ymmärtää miten (siis mistä, ja millä tekniikalla) se orkkusi parhaiten irtoaa. Siinä suhteessa omakiva on hyödyllistä (sekä kivaa!), koska se auttaa sinua tuntemaan itsesi paremmin. Toisaalta voi myös olla että jos jo nyt hoitelet itseäsi 24/7 jollain super-duper-vibradildolla jolla saat päänräjäyttäviä sarjaorkkuja, niin ehkäpä 'normaali' seksi ei juuri siksi enää toimikaan niin kuin piti.

Toisekseen, kannattaa myös miettiä, kenen vastuulla sinun orkkusi on, ja mitä kumpikin teistä tekee tai tulisi tehdä sen eteen. Jos mies vain pumppaa kunnes laaki lentää, niin ei ole ihme ettet sinä ehdi mukaan. Jossa tapauksessa häntä pitäisi hieman neuvoa ja opastaa ottamaan huomioon sinutkin. Jos taas mies tekee jo kaiken mitä voi saadakseen sinutkin laukeamaan, mutta sinä vaan kiusaudut ja häpeät etkä osaa olla touhussa ja hetkessä mukana, niin ehkäpä sinun pitäisi sitten mennä hieman itseesi ja miettiä miten voisit ottaa koko homman rennommin ja nauttia siitä enemmän.

Usein on niin, että penetraatioseksissä mies laukeaa helpommin ja nopeammin kuin nainen, vaikka olisi aivan tasapainoisesta, molempia tyydyttävästä aktista kyse; tämä on ihan evoluution tulosta. Josta syystä lähes aina tarvitaan hieman tasoitusta, eli naiselle 'etumatkaa' esileikin muodossa, suu- ja käsihoidolla, jne., jotta molemmat pääsevät maaliin jotakuinkin yhtä aikaa, tai edes ylipäätään. Tästä ei mielestäni kannata tehdä mitään ongelmaa, vaan ottaa vain huomioon molemminpuolisesti.

Ja lopuksi vielä kehottaisin teitä puhumaan asiasta. Ja jos jo olette puhuneetkin, niin puhukaa lisää ja uudestaan. Seksistä voi olla nolo ja/tai muuten vaikea puhua, mutta se ei ole syy jättää puhumatta, päinvastoin. Puhumalla selviää monet asiat, sekä toiselle että jopa itselle. Ja kun molemmat tietää mistä toinen pitää (tai ei), mikä kiihottaa (tai ei), ja yleisemminkin missä mennään, niin lähes poikkeuksetta koko homma toimii kaikin puolin paremmin.

Meinasin tulla sanomaan että mitä mies muka asiasta tietää mutta kyllä tuo ihan pätevältä selonteolta kuulostaa.

Vierailija
4/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edetä yhdyntään ennen kuin minä olen saanut. Tosin eipä läheskään aina edetä yhdyntään muutenkaan ;-)

Vierailija
5/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen saanut parhaat orgasmit sellaisen miehen kanssa, joka itse touhun keskellä osoittaa haluavansa tuottaa sen minulle. 

Vierailija
6/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

Meinasin tulla sanomaan että mitä mies muka asiasta tietää mutta kyllä tuo ihan pätevältä selonteolta kuulostaa.

No kiitos, kai. ;) Mistäs me miehet tiedetään mitään. Pannaan tämä nyt vaikka piikkiin "sokea kanakin löytää joskus jyvän".

Vierailija
7/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen aah-uuh-AAaahh-AAAHHHAAOOOOOOOOHHHH!!!!!

Vierailija
8/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen aah-uuh-AAaahh-AAAHHHAAOOOOOOOOHHHH!!!!!

Tervetuloa aikuisten keskusteluun.

Vierailija
9/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa helposti, joten mies hoitaa minut leluilla joko ennen tai jälkeen. Ja tää on molemmille ok.

Vierailija
10/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

Orgasmi ongelmaisena naisena, kiitos! Aivan mahtavaa asiallista tekstiä

11/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tulossa siihen tulokseen, että alan seksin yhteydessä masturboimaan miehen sylissä. Kerran se orkku on omalla vastuulla ja omissa käsissä niin hyvä näin. Kerran jo noin tein. En nyt voi tätä orkkuongelmaa muuttaakaan yrityksistä huolimatta, jostain syystä. Toki olisi henkisiä ongelmia muutettavaksi. Orkkuongelmat tuntuvat painolastina henkisesti sisälläni. On se iso osa tämä seksuaalisuus ihmisessä ja ongelmat siinä kipeitä!

Vastauksena ilmiselvään kysymykseen: minä olen se aktiivisempi seksissä, hyvä libido yms., mies on se passiivisempi.

En vain saa juuri millään, paitsi itse itselleni. 23 vuotta meni, etten saanut kertaakaan miehen tekemänä. Sitten aloin lisäämään hurjasti masturbointia ja parantamaan orkkujen voimaa. Tutkin omaa seksuaalisuutta... Nyt olen muutaman sormetusorkun saanut noin reilun vuoden aikana, elämäni ekat miehen kanssa! Niin harvoin niitä saa, että turha keskittyä etsimään sellaista. Yhdyntä on kivaa, mutta ei tunnu klittaan juurikaan, eikä siinä minulle toimi lelut eikä sormet samalla. Minun kun pitäisi voida ne itse siinä käyttää ja olla itse pannessa rentokin... ei tule mitään.

Vastauksena kysymykseen: voi olla, että opit saamaan miehen kanssa tai sitten et opi. Ei auta kuin lukea aiheesta, harjoitella paljon sooloa ja yhteistä, muuttaa mitä on muutettavissa ja hyväksyä ne asiat mitä ei voi muuttaa.

Tuossa hyväksymisessä on mulla vielä paljon tekemistä! Sinäkin ap varmasti tiedät miltä tuntuu lukea esim tältä palstalta orkkukuvauksia! Juu, ois varmaan kiva ees joskus kokea sellaista!

Vierailija
12/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, avaatko vielä hieman tuota "säheltämistä"? Voihan sängyssä säheltää (!) monellakin lailla, mutta jos "kiihko hiipuu" niin saattaa olla vääränlaiset säheltämiset kyseessä.

Ja jos sopii kysyä, niin kerrotko vielä miten vanhoja olette molemmat, ja kuinka kauan yhdessä? Ihan vaan kysyn, jos valaisisi asiaa jotenkin.

Vierailija
13/14 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M53 kirjoitti:

AP, avaatko vielä hieman tuota "säheltämistä"?

Se ei ollut AP. Sulla on taas lääkkeet ottamatta!

Vierailija
14/14 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M53 kirjoitti:

AP, avaatko vielä hieman tuota "säheltämistä"?

Se ei ollut AP. Sulla on taas lääkkeet ottamatta!

Ai mulla vai? Avaus kuului:

"Saan orgasmin helpoiten itsetyydyttämällä, mutta haluaisin saada myös miehen kanssa. Mikään ei oikein tunnu auttavan ja tuntuu että säheltämisessä se kiihko hiipuu ja on vain kiusallista. Saan myös paljon vaginapieruja ja hävettää. Neuvoja?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi