Nuorissa ei ole tulevaisuus
JOS syntyvyys putoaa alle 1.3:n niin se kansakunta kuolee sukupuuttoon. Sukupuuttoa ei voi välttää.
Tampereella ja Helsingissä on viiden viimeisen vuoden aikana useana vuonna syntyvyys alle 1.3, eli näistä kaupungeista katoavat suomalaiset ensimmäisenä. Maaseudulla suomalaisia vielä riittää, mutta isot kaupungit kansoittavat muiden maiden kansalaiset.
Suomalaiset nuoret eivät tunnu ymmärtävän sitä että vielä -60 luvulla syntyneet tekivät lapset heti 20-ikävuoden alussa. Eli, kun he kuolevat niin heidän lapsensa ovat eläkkeellä. Sitten tulevat -70 ja -80 luvulla syntyneet heti eläkeikään jolloin osin -80 ja -90 luvuilla syntyneet joutuvat elättämään jopa neljää sukupolvea: omia lapsiaan, kahta eläkkeellä olevaa ja itseään.
Nuorten pitäisi tehdä heti parikymppisinä lapset jotta luonnon kiertokulku säilyy oikena. Mutta bilettäessään ja uraa luodessaan sekä matkustellessaan/bloggaillessaan tekevät karhunpalveluksen itselleen.
Oma napa -ajattelu kostautuu.
Kommentit (10)
Noin 10 viime vuoden aikana yhteiskunnan tuilla elämisestä on tullut halveksittavaa. Sekä päättäjien että kansalaisten arvot ovat koventuneet. Koska parikymppisille ei ole nykyisin töitä, joilla elättäisi perheensä, on lastenhankintaa pakko siirtää myöhemmäksi.
Globaalisti ajatellen länsimaiden syntyvyyden lasku olisi merkittävä tapahtuma estäessään ilmastonlämpiämistä ja syntyvyyden laskemista toivoisi myös kehittymättömimpiin maihin.
Samanaikaisesti kuitenkin poliittinen eliitti toivoo tarveharkinnan poistoa, halpatyövoiman maahan tuottamista ja taloudellisten siirtolaisten maahan tulemista, jotka rasittavat kansantaloutta omalla suuremmalla syntyvyydellään (sosiaaliset tuet) ja globaalisti ajatellen koko maapalloa, siirtyessään matalasta elintasosta korkean elintason maahan, jossa jo lämmitys ja liikkuminen rasittaa palloa kymmenkertaisesti enemmän kuin alkuperämaassaan.
Hulluinta kaikesta on kehitysavun syytäminen kehitysmaihin, jolla taataan vain se, että joku paikallinen diktaattori rikastuu ja kansa pysyy hengissä senverran että tekee sen kymmenen lasta/nainen ja ikuinen puute, nälkä ja kärsimys kasvaa joka vuosi uuteen ennätykseen.
Tämä nurinkurinen toimintatapa tulee tuhoamaan länsimaiset hyvinvointivaltiot jatkuessaan riittävän pitkään ja väestönkasvu ja köyhyys, esim. Afrikassa jonka kasvamista tuetaan vuosittain miljardeilla euroilla ja tuotetaan maapallon toiselta puolelta avustettavia eurooppaan, tekee myös avunantajavaltioista ennenpitkää samanalaisia paskastaneja kuin avustettavat maatkin.
Tämä kaksinaismoraali jota poliittinen eliitti harrastaa, jossa toinen käsi ei tiedä mitä toinen tekee (tai ehkä tietääkin ja se tehdään tarkoituksella), hyvesignalointia ilmastonmuutosideologian avulla (oman maan kansalaisten kurittaminen) ja avustusten ja halpatyövoiman maahantuonti (edelleen huononnetaan kantasuomalaisten elintasoa ja sosiaalisia tukia) tulee tuhoamaan maamme muutamassa vuosikymmenessä ja harjoitetusta kansanvaihdosta ei ole oikeastaan muuta positiivista sanottavaa kuin se, että yhteiskunnan perusrakenteiden murentuessa ja sosiaalisten tukien poistuessa, poistuvat myös maahamme saapuneet elintasosiirtolaiset muualle ja jäljellejääneet kantasuomalaiset voivat jälleen alkaa rakentamaan uutta valtiota puhtaalta/puhdistetulta pöydältä.
Miksi nuorison pitäisi maksaa yhdenkään eläkeläisen eläkettä? Eiväthän eläkeläiset ole itsekään sitä maksaneet. Maksakoot jokainen omansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuorison pitäisi maksaa yhdenkään eläkeläisen eläkettä? Eiväthän eläkeläiset ole itsekään sitä maksaneet. Maksakoot jokainen omansa.
Miksi noita räkänokkia pitäisi viedä päivähoitoon tai antaa ilmainen koulutus.
AIvan hyvin voitaisiin asettaa myös alaikäraja kunnalliseen terveydenhoitoon, esim. 45 vuotta ja sitä nuoremmat ja vetreämmät voisivat mennä hoidattamaan vaivojaan reppumatkaillessaan intiassa :-)
Alle 50 vuotiaat voisivat myös itse maksaa tienkäytöstään, sillä eiväthän se ole maksaneet siitä vielä paljon paskaakaan lorviessaan työttöminä ja pätkätöissä.
Verokorttiin vain muutaman prosentin nosto tienkäytömaksuksi, sillä vanhemmat ikäluokat tämän kaiken infran ja hyvinvoinnin ovat omista veroistaan aikoinaan maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen itsekin. Miten voi olla mahdollista että samaan "Minä olen työllä ansainnut eläkkeeni" ja "Nuorten pitää maksaa meidän eläkkeet"? Ei minulla ole mitään vastuuta maksaa kenenkään 3 tuhannen euron eläkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AIvan hyvin voitaisiin asettaa myös alaikäraja kunnalliseen terveydenhoitoon, esim. 45 vuotta ja sitä nuoremmat ja vetreämmät voisivat mennä hoidattamaan vaivojaan reppumatkaillessaan intiassa :-)
Alle 50 vuotiaat voisivat myös itse maksaa tienkäytöstään, sillä eiväthän se ole maksaneet siitä vielä paljon paskaakaan lorviessaan työttöminä ja pätkätöissä.
Verokorttiin vain muutaman prosentin nosto tienkäytömaksuksi, sillä vanhemmat ikäluokat tämän kaiken infran ja hyvinvoinnin ovat omista veroistaan aikoinaan maksaneet.
Ottaako käpy koville kun olen nuori enkä maksa eläkkeitäsi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako viettää elämänsä jatkuvassa epävarmuudessa ja vanhuus ilman hoitoa?
Satuin syntymään suomeen ajankohtana, jossa nuoruus meni bailatessa melkein kolmekymppiseksi saakka (yhteiskunnan avustaessa runsaskätisesti), jonka jälkeen kunnalta vakityöpaikka ja tämän jälkeen työkyvyttömyyseläke 10 vuotta sitten (masennus :-) ja olen saanut elää vapaana kuin ellun kana koko elämäni vailla murheita toimeentulosta tai irtisanomisista.
Tervemenoa samanlaiseen dystopiaan kuin naapurimme ruotsi.
Ei käy kateeksi :-)
Historiallisesti ensisynnyttäjiä on ollut monen ikäisiä, ja on ollut kausia, jolloin moni sai lapset hyvin myöhään. Kenelläkään ei ole velvollisuutta lisääntyä minkään ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako viettää elämänsä jatkuvassa epävarmuudessa ja vanhuus ilman hoitoa?
Satuin syntymään suomeen ajankohtana, jossa nuoruus meni bailatessa melkein kolmekymppiseksi saakka (yhteiskunnan avustaessa runsaskätisesti), jonka jälkeen kunnalta vakityöpaikka ja tämän jälkeen työkyvyttömyyseläke 10 vuotta sitten (masennus :-) ja olen saanut elää vapaana kuin ellun kana koko elämäni vailla murheita toimeentulosta tai irtisanomisista.
Tervemenoa samanlaiseen dystopiaan kuin naapurimme ruotsi.
Ei käy kateeksi :-)
Miltä tuntuu että osa ihmisistä ei pysty elättämään edes itseään omalla palkallaan, mistään lapsista puhumattakaan ja silti he joutuvat maksamaan myös sinun vapaan kanaelämäsi?
Ei se mistään bilettämisestä ole kiinni vaan siitä, ettei parikymppisillä ole nykyisin yleensä vielä sen paremmin ammattia kuin työpaikkaakaan. Olen itse saanut esikoiseni kasarilla parikymppisenä ja silloin oli vähän eri tilanne, kun töitä oli jokaiselle, joka oli vähänkään työkykyinen.