Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuva/sarja joka on säikyttänyt teiltä melkein huonot housuun?

Vierailija
23.01.2020 |

Minut pelästytti lapsena V-visitors, aloin pelätä että naapurit ja opet ovat oikeasti liskoja. Ei ollut oikein 9-vuotiaalle sopiva ohjelma..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

manaaja, katsoin sen kasarilla ja vieläkin vieroksun tytön kasvoja kun on demonin riivaamana.

Vierailija
2/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pelkäätkö pimeää-jakso säikäytti pahanpäiväisesti kun olin 7-8-vuotias... En uskaltanut katsoa ikkunoihin varmaan viikkoon. :D (Se jakso jossa isoäidin menehtynyt nuoruudenrakkaus piirteli sitä keskenjäänyttä enkelikuvaa huuruisiin ikkunoihin yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haunting of Hill House se autokohtaus

Vierailija
4/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi pelkäätkö pimeää-jakso säikäytti pahanpäiväisesti kun olin 7-8-vuotias... En uskaltanut katsoa ikkunoihin varmaan viikkoon. :D (Se jakso jossa isoäidin menehtynyt nuoruudenrakkaus piirteli sitä keskenjäänyttä enkelikuvaa huuruisiin ikkunoihin yms)

Hups sarjan suomalainen nimi taisikin olla Pelottaako. Korjaus.

Vierailija
5/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Thing, John Carpenterin versio 1982. Vastenmielinen leffa.

Vierailija
6/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenvirna lapsena

Vierailija
7/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilampaiden pää lasipurkissa -kohtaus. Leffa on yksi ikisuosikeistani mutta tuo kohtaus on pakko hypätä edelleen yli :D

Vierailija
8/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conjuring (alkuperäinen) taisi olla pelottavin minkä olen lähivuosina katsonut. Hienovaraista säikyttelyä, pahinta!

Vierailija
9/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappajahai

Vierailija
10/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-files säikäytti lukiolaisenkin. Sarjan alkaessa sen mainostettiin perustuvan tositapatumiin...

Vierailija
11/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän hitto mua vaivaa kun en osaa pelätä noissa elokuvissa mitään.Jos totta puhutaan niin oikeasti pitkästyn.Jos juoni on muuten hyvä,niin seuraan,että miten tää menee ja mitä tulee vielä tapahtumaan.Mutta itse ne ns. pelottavat kohdat.Joskus sanon suoraan miehelle kun katselen jotain että koska tarttee pelätä.

Hänkin vaikka on mielestään "järkimies" säpsähtelee paljon enemmän ja jos on ennestään outo elokuva,niin pelästyy oikeasti jotain kohtaa.

Minä oikeastaan vaan,että hoh hoh,vai tämmöistä.

Mutta jos on elokuva,jonka tiedän perustuvan tositapauksiin,niin nähdessäni hirveää sadismia,niin kammottaa,vaikka tiedän katsovani elokuvaa.

Tuli sellainen sarja,joka kertoi ajasta heti orjuuden lakkauttamisen aikaan Amerikassa ja etenkin etelä-valtioissa.Oli musta mies,joka johti ensimmäisiä poliittisia mielenosoituksia mustien palkkojen ja sellaisten puolesta.

Klu-klux-glan vangitsi hänet ja kiinnittivät ristiin sytyttäen palamaan.Pieni poikansa pantiin häkissä katselemaan viereen isänsä hirvittävää kuolemaa.

Silloin en voinut katsella,vaikka järki sanoi että tämä on elokuvaa.Syöksyin vessaan ja valutin vettä ja tukin korvani etten kuullut kohtauksen tuskanhuutoja.

Juonesta lisää vielä,että pojasta tuli mustien aktivisti,joka ei valkoisten henkiä myöhemmin säästellyt.

Hänelle toivoin koko ajan sarjassa voittoa ja hyvää,häpesin rotuani.

Tämä oli kauhuelokuvaa.

Vierailija
12/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusista sarjoista Netflixin Marianne on aika kammottava.

Vierailija
13/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku venäläinen sotaleffa 80-luvun lopulla. Kertoi tapahtumista pojan näkökulmasta. Ihmisiä poltettiin kirkkoon jne. Se on hirveintä mitä olen ikinä nähnyt.

Vierailija
14/14 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

City of the Living Dead (1980).

Conjuring 2.