Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö naisen katseesta

Vierailija
23.01.2020 |

onko hän hyvä sängyssä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksieni perusteella intohimoisuus näkyy naisen katseesta ja olemuksesta. Sitä voisi kutsua "auraksi". Minulla on ollut onni kohdata muutama sellainen ihana nainen. Eräänkin kanssa tiesin ensi näkemältä ,että hänen kanssaan on pakko päästä sänkyyn.Katseessa oli huimaa eroottisuutta ja hän myös oli ihanan kiihkeä. Muitakin vastaavia on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näkeekö onko hyvä sängyssä mutta sen näkee antaako seksiä vai onko naama rullalla. Jos suupielet on aina alaspäin, sellaisia ei kannata katsella ollenkaan.

Vierailija
4/11 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä näkeekö onko hyvä sängyssä mutta sen näkee antaako seksiä vai onko naama rullalla. Jos suupielet on aina alaspäin, sellaisia ei kannata katsella ollenkaan.

Entä jos on suupielet alhaalla, kun on surullinen seksin puutteen takia?

Vierailija
5/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksieni perusteella intohimoisuus näkyy naisen katseesta ja olemuksesta. Sitä voisi kutsua "auraksi". Minulla on ollut onni kohdata muutama sellainen ihana nainen. Eräänkin kanssa tiesin ensi näkemältä ,että hänen kanssaan on pakko päästä sänkyyn.Katseessa oli huimaa eroottisuutta ja hän myös oli ihanan kiihkeä. Muitakin vastaavia on ollut.

Millainen on eroottinen katse?

Vierailija
6/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee! Se ei ole teknistä taitavuutta vaan intohimoa, ja intohimon näkee ihmisestä.

Vierailija
7/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pysty selittämään oikein. Se on minusta joku sellainen "pilke" silmissä, vähän pidempään viipyvä katse kun katson silmiin ja vähän pidempään kuin on "normaalia", mutta ei vielä ole tuijotusta ( raja on hiuksenhieno) ja samoin hän katsoo minua. Kun katseet palaavat yhteen, hän ei käännä pois katsettaan, vaan osoittaa kiinnostusta.  Puhuessa katsoo silmiin myös.

Noissa minun tapauksissani naisten olemus on ollut sellainen sensuelli, muodokas, liikkuminen naisellista. He ovat tienneet olevansa Naisia ja näyttäneet sen olemuksellaan. Fiksuja ja mukavia naisia. Sitten seksissä he ovat olleet helposti syttyviä, halukkaita antamaan ja saamaan nautintoa, aktiivisia, osanneet nauttia.

Tämä on varmasti osaksi kahden ihmisen sattumaltakin tulevaa kemiaa, joka toimii joillakin.

Vierailija
8/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on suupielet alhaalla, kun on surullinen seksin puutteen takia?

Siitä en tiedä ku ei ole kokemusta. Vain siitä kun suupielet alaspäin eikä anna seksiä.

Vierailija
9/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin! Se viettelevä katse ja tunne että nainen haluaa sua, ja haluat vain päästä häneen kiinni heti välittömästi.

Vierailija
10/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania analyyseja :)

T. Seksuaalinen nainen

Vierailija
11/11 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä pysty selittämään oikein. Se on minusta joku sellainen "pilke" silmissä, vähän pidempään viipyvä katse kun katson silmiin ja vähän pidempään kuin on "normaalia", mutta ei vielä ole tuijotusta ( raja on hiuksenhieno) ja samoin hän katsoo minua. Kun katseet palaavat yhteen, hän ei käännä pois katsettaan, vaan osoittaa kiinnostusta.  Puhuessa katsoo silmiin myös.

Noissa minun tapauksissani naisten olemus on ollut sellainen sensuelli, muodokas, liikkuminen naisellista. He ovat tienneet olevansa Naisia ja näyttäneet sen olemuksellaan. Fiksuja ja mukavia naisia. Sitten seksissä he ovat olleet helposti syttyviä, halukkaita antamaan ja saamaan nautintoa, aktiivisia, osanneet nauttia.

Tämä on varmasti osaksi kahden ihmisen sattumaltakin tulevaa kemiaa, joka toimii joillakin.

Kuvailit tavallisen naisen, joka on kiinnostunut juuri sinusta, ehkä jopa ihastunut. Tottakai sellaisen naisen kanssa on parempaa seksiä kuin jonkun randomin kanssa, jonka olet vähän pitkin hampain saanut iskettyä ennen valomerkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi