Missä iässä menkat nykyään alkaa?
Mulla alkoi 14-vuotiaana. Oon s. 1966.
Useimmilla alkoi silloin 13v.
Kommentit (29)
Täällä vanhat eukot kertovat millon omat menkat alkoivat. Sinäkin 1976 syntynyt, oletko oikeesti mielestäsi kohderyhmää, kun kysytään missä iässä menkat nykyään alkaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Mitä pullerompi, sitä aiemmin alkaa!
Obeesit alapeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vanhat eukot kertovat millon omat menkat alkoivat. Sinäkin 1976 syntynyt, oletko oikeesti mielestäsi kohderyhmää, kun kysytään missä iässä menkat nykyään alkaa 😀
Ap itsekin on kertoi heti alussa oman alkamisajan, niin oletan, ettei keskustelun otsikon tarvitse tässä tapauksessa vastaa sisältöä. Näinhän tästä näkee, onko se muuttunut 70-luvulta.
Eikä 76 syntynyt mikään vanha eukko ole.
-eri
Itsellä 12- vuotiaana ja tyttärellä 13- vuotiaana. Minusta oli hyvä, että tytär oli vähän vanhempi. Ei ollut erityisen mukavaa silloin 12- vuotiaana sählätä niiden 80- luvun siteiden kanssa, jotka oli paljon huonompia.
Olen syntynyt -79 ja minulla alkoi 10-vuotiaana. Omilla tytöilläni (kolme tytärtä) alkoi kaikilla 12-vuotiaana.
Minä syntynyt -75, alkoi 14v. 2004-syntyneellä tyttärelläni alkoi 13 v.
Olen 1988 syntynyt, alkoi 14-vuotiaana. Omat tyttäret ei ole vielä siinä iässä. Olin oman ikäluokkani myöhäinen kukkija, muistan että monilla alkoi silloin 11-13-vuotiaana. Itse olin silloin kaveriporukkani viimeinen.
Omilla tyttärilläni alkoivat 15- ja 13-vuotiaina. Esikoisen kohdalla ehdin jo hiukan huolestua, kun meni niin myöhäiseksi.
Omani alkoivat aikanaan 14-vuotiaana. Väittävät että on jollain tavalla perinnöllistä, mutta tarkempaa lähdettä minulla ei tuohon ole.
Tämä ei pidä paikkaansa. Minä olin laiha lapsi ja alkoi 10 vuotiaana. Ja oon syntynyt 1977.