Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piikittelikö kaveri?

Vierailija
22.01.2020 |

Oltiin kaupoilla ja hän haukkui täysin yhden tällaisen suositun nuorten vaateketjun vaatteet oudoiksi. Olin viime kerralla kehunut hänelle että tykkään ketjusta, sieltä löytyy kivoja vaatteita.

Samoin hän sanoi että en käyttäisi tuollaista kuosia vaatteissani. Mulla sattui yhdessä paidassa olla sitä kuosia.

Ja oltiin myös juteltu yhdestä asiasta aiemmalla kerralla. Liittyi henkiseen puoleen jollain tapaa. Kaveri tokaisi tällä kerralla aiheesren palaten että uskooko joku noihin?

Näähän on vaan mielipiteitä että mitäs niihin sanomaan. Mutta aloin vähän ihmetellä. Mitä tuollaiset kommentit tarkoittaa kaverilta?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni kuuluu onko tuollainen piikittelyä vai ei?

Vierailija
2/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku äkkiä vastata ennenkun palsta sulkeutuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos muistaa, niin on piikittelyä.

Seuraavalla kerralla sano kaverille rohkeasti suoraan, että "mullakin on tollanen" tai "mähän kerroin sulle, että mä tykkään tollasesta" tms. Jos olet vain hiljaa ja ns. kaveri tosiaan piikittelee tarkoituksella, niin se saattaa vahingoniloisena ajatella, että häpeät hiljaa mielessäsi.

Vierailija
4/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraa v.ttuiluahan tuo on.

Vierailija
5/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittelee. 

Vierailija
6/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto näin päiväsaikaan jos tulisi enemmän vastauksia

Vierailija
7/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin myös että pitäisiköhän pitää pienimuotoiset synttärit kaveripiirille, johon kaveri sanoi tosi nopeasti ettei varmaan kannata. Olen kyllä syntynyt juhannuksena, joten monella varmasti on muuta, mutta vastaus tuli tosi nopeaan toteavalla sävyllä

Vierailija
8/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta joka kiedotaan piikittelyyn.

Vierailija
9/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää piikittelyä.

Sinä joko ärsytät kaveriasi suunnattomasti, jostain syystä. Tai sitten hän kateellinen samoin jostain syystä.

Vierailija
10/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen tätä ketjua kun en tunnu saavan vastauksia ja minulle tuntuu olevan vähän hukassa mikä on oikeasti piikittelyä. Mieli keksii kaverin sanoille selityksiä, koska pidän häntä kaverinani ja on vaikea uskoa että niiden happamien toteamuksien takana onkin halu piikitellä. Jotenkin tuntuu että olen hukassa. Jos joku tuntematon sanoo töykeää, sellaisen erottaa, mutta kaverin kohdalla en osaa sanoa onko joku töykeää käytöstä vai ei!

Vierailija
11/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri piikitteli subua

Vierailija
12/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa testata samaa tyyliä kaveriin. Huomautat jotain "näppärää" ja katsot mikä on reaktio.

Vierailija
13/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis on selvää piikittelyä, kukaan ei ole ainakaan vastannut ettei olisi.

Piikittely on jotenkin vaikeaa, kun se tulee kaverilta, se on verhottu jotenkin niin ettei siihen pysty puuttua.

Kaveri esimerkiksi vähän naurahti ja kommentoi ikävästi kun yksi asia ei onnistunut. Kun kysyin ethän pahoittanut mieltäsi hän sanoi että se oli vaan huumoria.

Vierailija
14/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluu sun ukon. Ole varuillasi.

Vierailija
15/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa testata samaa tyyliä kaveriin. Huomautat jotain "näppärää" ja katsot mikä on reaktio.

Ei tule tuollainen oikein luonnostaan.

Vierailija
16/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. On naisilla vaikea elämä. 

Vierailija
17/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. On naisilla vaikea elämä. 

Kerro toki lisää. Siis jos asia on itsestäänselvä sinulle, voisit perustella miksi. On ihmisiä jotka ei kiusaa ja tällaiset tilanteet voi olla vaikeita. On myös ihmisiä joita on aina kiusattu, ja siksi eivät tunnista mikä on hyvää käytöstä kaverilta.

Vierailija
18/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kandeis opetella, tai sitten alat jauhaa jostain hänen sanomastaan oikein liioitellusti niin että tajuaa sun huomanneen piikittelyn, mut olevan sen verran kohteliaampi ettet iske takaisin

Vierailija
19/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kandeis opetella, tai sitten alat jauhaa jostain hänen sanomastaan oikein liioitellusti niin että tajuaa sun huomanneen piikittelyn, mut olevan sen verran kohteliaampi ettet iske takaisin

Minähän olen jo tajunnut ja olen jo kohteliaampi. Ei oikein jaksaisi tuollaiset valtapelit kiinnostaa että se pitäisi jotenkin osoittaa hänelle.

Vierailija
20/22 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen jo tajunnut ja olen jo kohteliaampi. Ei oikein jaksaisi tuollaiset valtapelit kiinnostaa että se pitäisi jotenkin osoittaa hänelle.

No sitten hyväksyt tilanteen ja olet hiljaa ja jatkat piikittelyn kuuntelemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän