Ero väkivaltaisesta miehestä
Vihdoin se on totta : eroan väkivaltaisesta ja epäluotettavasta miehestä! Liian kauan uskoin että hän havahtuisi haitalliseen käytökseensä, ja ottaisi vastuun käytöksestään. Kuitenkin kerta toisensa jälkeen hän palasi kaavamaisiin tapoihinsa reagoida, ja lopulta elämästä hänen kanssaan muodostui minulle hyvin rajoittavaa. Aina sain kuin kävellä kananmunan kuorilla: varoa ärsyttämästä häntä, jottei Perhe rauha järkkyisi.
No nyt hänen muuttonsa pois on lähellä. Olen niin helpottunut, mutta samalla ahdistaa ja tuntuu surulliselta. Nyt lienee tärkeintä keskittyä käytännön asioiden järjestelyyn, ja tehdä asioita jotka tuntuvat hyvältä. En tiedä miksi kirjoitin tämän tänne. Ehkäpä vaan haluan jakaa asian, joka tuntuu niin ristiriitaiselta.
Kommentit (9)
Hyvä. Sinä selviät. Teet oikean päätöksen. Muista toimia varovasti kun lähdet, mieluiten niin ettei mies ole kotona. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Sinä selviät. Teet oikean päätöksen. Muista toimia varovasti kun lähdet, mieluiten niin ettei mies ole kotona. Tsemppiä.
Kiitos kannustuksesta! Mies muuttaa pois, joten haastavaa tilanteessa on elää hänen kanssaan saman katon alla nämä jäljellä olevat 1,5 viikkoa. Hän on hyvin räjähdysherkkä, joten pelkään että tilanne saattaa kärjistyä tänä aikana.
Uskon että pääsen itse käsittelemään tilannetta vasta sitten kun mies todella on muuttanut pois.
Voimia. Tiedän omasta kokemuksesta, että eläminen väkivaltaisessa suhteessa raunioittaa ihmisen. Elämä muuttuu hyväksi jälleen, mutta siihen menee aikaa. Haavat paranevat hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer
Onpa nolo heitto!
Meillä tilanne kärjistyi niin,että tarvittiin poliisiapua viikko ennen miehen poismuuttoa. Miehen hermo kiristyi mitä lähemmäs muutto tuli. Lopulta kävi käsiksi minuun. Ole varovainen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tilanne kärjistyi niin,että tarvittiin poliisiapua viikko ennen miehen poismuuttoa. Miehen hermo kiristyi mitä lähemmäs muutto tuli. Lopulta kävi käsiksi minuun. Ole varovainen.
Kurjaa kuulla että teillä tilanne kärjistyi noin. Itse pelkään meillä tapahtuvan samoin. Olen yrittänyt keskustella miehen kanssa siitä, miten voisimme turvata rauhallisen tilanteen kotona hänen muuttonsa asti, mutta se ei tuota tulosta. Miehen mielestä minä olen syyllinen hänen aggressiiviseen käytökseensä.
Ok boomer