Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat haluavat mieluummin omalle lapselleen mitalin kuin kaikille lapsille ilon harrastaa

Vierailija
22.01.2020 |

Siis tapaus Mirjami Penttinen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö?

Vierailija
2/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirulla on kannattajansa. Yhtä hulluja kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat on vuosia maksaneet 300-800 e/ kk, niin varmaan harmittaa....

Vierailija
4/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita skitso-valmentajia on joka pitäjässä.

Usealta paikkakunnalta kokemusta ja lajeina on usein voimistelu ja taitoluistelu.

Vierailija
5/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys vaatii uhrauksia jos huipulle aikoo.

Vierailija
6/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se Suomen urheilumenestyksestä että on enempi harrastettu liikunnan ilon kuin menestymisen vuoksi.

Vierailija
7/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

72 allekirjoittaneet kirjeen eli todennäköisesti 31 lapsen vanhemmat. 31. Se ei ole kovin paljon se. Uskoisin, että kaltoinkohtelua on kokenut useampi kuin 13. Hyvin todennäköisesti nyt, kun osa on uskaltanut alkaa kertoa, luku nousee.

Tärkeää olisi kuitenkin tarkastella rakenteita, jotka mahdollistaa tällaisen. Entinen valmentajagan kertoi, että vielä 90-luvulla valmentajille opetettiin vain kovia keinoja.

Vierailija
8/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen suuresti vanhempia. Jos osakaan Ylen uutisoimista jutuista on totta, niin en todellakaan antaisi lapseni viettää koko vapaa-aikaansa kyseisen henkilön vaikutuspiirissä. Mikään mitali ei ole sen arvoinen että sen eteen kannattaisi antaa ihmisuhreja. Ja mitä muuta ovat nuoret, jotka on ajettu anoreksian partaalle tai joiden mieli on murrettu nöyryyttämällä. Ja onko todellakin ok sanoa nuorelle että ”olis parempi kun tappaisit itses”??!!

Vierailija
9/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näillä joukkueilla sponsoreita? Luulisi heitäkin kiinnostavan. Samoin opetusministeriön avustusosastolla kannattaisi olla tarkkana, olisiko tässä syy periä tuet takaisin, kun muilta avustettavilta on tuet voinut lähteä parin asiattoman twiitin perusteella.

Vierailija
10/21 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään lapsen ei tarvitse sietää itsemurhakehotuksia valmentajalta. Ihan sama, vaikka olisi sanonut tämän vain yksittäiselle lapselle, valkulla ei pitäisi olla mitään asiaa enää tuohon hommaan. Ikinä.

Vierailija
11/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestymisen pakko ajaa lapsen hyvinvoinnin edelle.

Vierailija
12/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielistä.

Vierailija
13/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tuo onkin lasten toive?

Vierailija
14/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat vievät lapsiaan tuonne?? Itse en veisi jos lapsi ei viihtyisi ja kertoisi kamalista kokemuksista.

Vierailija
15/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tuo onkin lasten toive?

"Minulle mitali, ei se haittaa että Minnalla ja Piialla on ollut kamalaa."

Vierailija
16/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä luulen että suurin osa vanhemmista haluasi mahdollisuuden myös vähemmän kilpailuhenkiseen harrastamiseen lapselleen.

Vierailija
17/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä luulen että suurin osa vanhemmista haluasi mahdollisuuden myös vähemmän kilpailuhenkiseen harrastamiseen lapselleen.

Juuri näin.

Ja onhan niitä muitakin seuroja jossa ei harjoitella tavoitteellisesti. Mukavaa yhdessäoloa ja luistelua jokaisen oman tahdin ja tason mukaan.

Vierailija
18/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyyhän se Suomen urheilumenestyksestä että on enempi harrastettu liikunnan ilon kuin menestymisen vuoksi.

Siis ketä ihan oikeasti kiinnostaa joku Suomen urheilumenestys? Mitä väliä sillä on sinun elämässäsi, miten joku räkäposkihiihtäjä sijoittuu? Oikeasti, voiko joku kertoa, miksi minun lapseni pitäisi kärsiä siitä, että joku pääsee heiluttamaan kukkakimppua johonkin palkintokorokkeelle? 

Vierailija
19/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kansallinen urheilumenestys on niin tärkeää? En ole koskaan ymmärtänyt. 

Vierailija
20/21 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama kuin jostain ansioitumisesta saa diplomin seinälle. Siis heiluu hulluna vuosikaudet kaiken muun unohtaen ja sitten saa palkkioksi paperilappusen seinälle. Great. Oli merkityksellinen elämä.