Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtaudut miehesi sivusuhteisiin tai muihin hairahduksiin?

Vierailija
22.01.2020 |

Katsotko läpi sormien?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturiluonteet kuvittelevat että kaikki pettävät jos vain tulee tilaisuus.

Kaikki ihmiset eivät todellakaan petä.

Itse yhdistän tunteet seksiin ja olisi melko vaivaannuttavaa ruveta pomppimaan jonkun randomin sänkyyn.

Mieheni taas totesi ettei hänellä välttämättä edes seisoisi vieraan naisen kanssa.

Puolison kanssa tämä asia on puhuttu selväksi ja molemmat olemme sitä mieltä että elämässä saattaa tulla vastaan ihastumisia ja "lirkuttelijoita" muttei pidä niiden antaa sotkea päätä.

Vierailija
22/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petturiluonteet kuvittelevat että kaikki pettävät jos vain tulee tilaisuus.

Kaikki ihmiset eivät todellakaan petä.

Itse yhdistän tunteet seksiin ja olisi melko vaivaannuttavaa ruveta pomppimaan jonkun randomin sänkyyn.

Mieheni taas totesi ettei hänellä välttämättä edes seisoisi vieraan naisen kanssa.

Puolison kanssa tämä asia on puhuttu selväksi ja molemmat olemme sitä mieltä että elämässä saattaa tulla vastaan ihastumisia ja "lirkuttelijoita" muttei pidä niiden antaa sotkea päätä.

Tai sitten ne ovat niitä petetyksi tulleita ja ihmissuhteisiin tätä kautta uskonsa menettäneitä, jotka ajattelevat, että kaikki pettävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut miehellä tietääkseni.

Hän sen sijaan on suhtautunut onneksi melko ymmärtävästi minun syrjähyppyihini.

Ap ei ilmeisesti tiedä, että molemmat sukupuolet ovat biologisesti ihan yhtä yksi/moniavioisia.

Yksilöiden välillä on eroa, mutta kokonaisuutta tarkastellen miehet ovat enemmän moniavioisia kuin naiset.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä