Miksi ihmiset ei muuta pois kaupungeista
Niissä ihmiset tulee aivan hulluiksi, lapsetkin on jo ihan hulluja kaupungeissa.
Muutenkin ihmisistä siellä kasvaa aivan kädettömiä tumpuloita.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Pamahteleeks sul useinki noin pahasti?
??
Ota se talikko pois sieltä.
Mahtaa tehdä hurjan kipeääkin.
Kaupungeissa kasvetaan älyluuri kourassa ja sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
??
Maalla näkyy kasvavan aivottomia tumpuloita, kun järki ei riitä lauseen tulkintaan.
Mutta Porvoossapas kasvaa parhaat ihmiset!
Maaseudulla ollaan varsin kyllästyneitä kaupunkilaisten elättämiseen ja tämä on ihan totuus.
50 neliötä kaupungissa on parempi kuin 500 pohjoisnavalla. Jos ei ymmärrä miksi niin ottaa aivot kauniiseen käteen ja miettii asiaa.
Väljyydellä ja tilalla ei tee yhtään mitään jos kaikki ihmiset, palvelut, työpaikat jne. ovat kymmenien tai satojen kilometrien päästä, ellei ole joku extreme erakko tyyliin Linkola.
Ap. Olen 44 v KTM.
Minulla on Helsingissä hyvä työpaikka valtion virastossa, velaton asunto Kankurinkadulla.
Stockmann, museot, teatterit ja kirjasto kävelymatkan päässä
En ikinä muuttaisi mihinkään tuppukylään. Olen Lapista kotoisin, enkä koskaan käy siellä. Kun laitoin valkolakin päähän ja pääsin lähtemään, olin hyvin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
50 neliötä kaupungissa on parempi kuin 500 pohjoisnavalla. Jos ei ymmärrä miksi niin ottaa aivot kauniiseen käteen ja miettii asiaa.
Väljyydellä ja tilalla ei tee yhtään mitään jos kaikki ihmiset, palvelut, työpaikat jne. ovat kymmenien tai satojen kilometrien päästä, ellei ole joku extreme erakko tyyliin Linkola.
Kannattaa myös miettiä miksi näin on, ihminenhän on hyödyke, rahaa toiselle ihmiselle. Kaivos rakennetaan esiintymän viereen, talot rakennetaan kaivoksen viereen. Tehokasta ja halpaa. Mutta että olisi ainut ja paras vaihtoehto on jo aika absurdia.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ollaan varsin kyllästyneitä kaupunkilaisten elättämiseen ja tämä on ihan totuus.
Puhut pötyä. Helsinki ja Uusimaa tukevat taloudellisesti tuppukyliä. Minua veronmaksajana kyllästyttää elättää juntteja Tuupovaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ymmärrä kukaan muukaan miten 50 neliöllä kasvatetaan oman ruokansa kun nykyisen kaltainen elämäntapa tulee tiensä päähän.
Fossiiliset polttoaineet kun loppuu niin pudotaan kertaheitolla kivikauteen, ja siihen ei mene kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut pötyä. Helsinki ja Uusimaa tukevat taloudellisesti tuppukyliä. Minua veronmaksajana kyllästyttää elättää juntteja Tuupovaarassa.
Helsinki varastaa vetensäkin jostakin keski-suomesta.
Toivottavasti eivät muuta! Eihän silloin olisi mitään järkeä asua maalla rauhassa kaupungin vilskeeltä, koska he toisivat sen vilskeen tietysti mukanaan aikanaan.
Kaupunki on paras paikka asua.
Maalla ei ole mitään.
Koska eivät halua. Ihmisen on hyvä olla muiden ihmisten luona.
Tänään on kerrottu, että Helsinki on maailman paras kaupunki lapsiperheille. Ehkä sekin on yksi syy, miksi ihmiset haluavat asua kaupungeissa. On kolme syytä, palvelut, palvelut ja palvelut. Ei tarvitse asua keskustassa. Reunoilla ja lähiöissä on todella viihtyisää ja ne palvelut.
Katoin just Jimin dokkari Tieraivo. Kertoi Lontoosta. Ihmiset eivät mitään muuta tee kun riidellä muiden ihmisten kanssa. Antisosiaalinen käytös lisäntyy.
Kannattaa katsoa, avaa silmät!
Sori, itselle tulee jotenkin mieleen isommista kaupungeista kettutarhaus, joo ihan siellä elämiseen tarvittavat asiat tarjolla mutta onko se nyt sitä mihin ihmisen pitää pyrkiä elämällään. Tietysti on erilaisia ihmisiä olemassa ja hyvä jos jotkut viihtyy, mutta itse ainakin "ahdistun" kun joutuu Helsingissä käymään. Hurjasti kiireisiä ihmisiä vilisee kuin työmuurahaisia konsanaan, harmaata ja likaista, ruuhkat pöly saasteet. Olen kyllä pakosta asunut isommassa kaupungissa (opiskelu) mutta ei ollut mun juttu, lähtö tuli heti kun oli vain mahdollista. Kehoni lepää paremmin vaikka Saimaan rannalla tai Karhu kierroksen maisemissa ja tätä koitan saada jo asuinpaikan valinnalla.