Mitä vastaa v. 2000 - 2009 syntynyt kysymykseen "Millä vuosikymmenellä olet syntynyt"?
Itse olen syntynyt 80-luvulla ja nyt on 20-luku mutta.... millä vuosikymmenellä on syntynyt 2005 vuoden vauva?
Kommentit (21)
Hän voi kutsua itseään millenniaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun juurikin ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Milleniaaleja on jo -80 -luvulla syntyneet.
Itse olen miettinyt miten lyhennetään 2011-2019 syntyneet, nyt nuoret puhuu nollaykkösistä, nollakakkosista jne. Onko nuo sitten yksykkösiä, ykstoistasia vai mitä? :D
Hän on syntynyt 2000-luvun ensikymmenellä.
2000-luvun ensimmäisellä vuosikymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen miettinyt miten lyhennetään 2011-2019 syntyneet, nyt nuoret puhuu nollaykkösistä, nollakakkosista jne. Onko nuo sitten yksykkösiä, ykstoistasia vai mitä? :D
Eikös se niin menis linjassa? Mä ainakin oon seiskaseiska ja sisko on kasiykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisesti yksykkösiä, ykskakkosia jne. Samoin kuin 80-luvulla syntyneet ovat kasiykkösiä, kasikakkosia jne. ja 90-luvulla syntyneet ysiykkösiä, ysikakkosia jne.
Vuonna 2000 syntynyt poikani kysyi vuonna 2010 ja 2011 syntyneiltä tätä samaa. Kun oli nollaykköset, nollakakkoset, nollakolmoset, ..., nollaysit. Niin nämä vastasivat, että he kutsuvat itseään nollakympeiks, nollayktoistasiks, nollakakstoistasiks, jne.
Syysmarja kirjoitti:
Vuonna 2000 syntynyt poikani kysyi vuonna 2010 ja 2011 syntyneiltä tätä samaa. Kun oli nollaykköset, nollakakkoset, nollakolmoset, ..., nollaysit. Niin nämä vastasivat, että he kutsuvat itseään nollakympeiks, nollayktoistasiks, nollakakstoistasiks, jne.
Hyvä onkin laittaa tuo nolla siihen kympin jne. eteen. Muutenhan joku voisi luulla, että ovat syntyneet 1910-luvulla :D:D
Kaksituhattaluvulla tuntuu loogisimmalta. Sitten 2010-luku ja nyt alkoi 2020-luku.
Up