Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisää työtehtäviä koska kollega ei hoida omiaan

Vierailija
22.01.2020 |

Kollega on jättänyt viime vuodelta tekemättä tärkeitä tehtäviä. Nyt niistä osa siirretään mulle, että jatkossa tulee tehtyä. Voi j...auta! Ne hommat ei oo alunperinkään mulle kuulunut, eikä kai se mun vika ole, jos kollega on hidas ja aikaansaamaton!?

Eli näin sitä taas ahkeruudesta sakotetaan. Kollega on käynyt puhuttelussa tekemättömien töiden vuoksi ja palkkioksi siitä saa vähemmän töitä. Mun mielestä ei nyt ihan mee oikein. Joo, aioin protestoida, mut unettomia öitä jo takana tän takia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika työpaikka.

Vierailija
2/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelet kuitenkin tuntipalkalla, vai? Mikä on ongelma? Jos tehtäville on määräaika ja niitä on liikaa, sano vain, että et tiedä kuinka paljon pystyt enää nykyisestä tehostamaan mut yrität.

Saman firman asiaa ajatte. Tai ei silläkään väliä. 

Ei ole paikkaa, jossa työntekijöiden teho olisi sama, ellei liukuhihna siihen pakota tms. Työtehoissa on valtavia eroja. Niin se vain on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelet kuitenkin tuntipalkalla, vai? Mikä on ongelma? Jos tehtäville on määräaika ja niitä on liikaa, sano vain, että et tiedä kuinka paljon pystyt enää nykyisestä tehostamaan mut yrität.

Saman firman asiaa ajatte. Tai ei silläkään väliä. 

Ei ole paikkaa, jossa työntekijöiden teho olisi sama, ellei liukuhihna siihen pakota tms. Työtehoissa on valtavia eroja. Niin se vain on.

Kuukausipalkka. Ongelma on mun mielestä juuri se, että ahkeraa rangaistaan ja laiskaa/hidasta palkitaan.

En minäkään loputtomiin veny.

Ap

Vierailija
4/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi palkankorotuspyyntö? Saman verran lisää palkkaa kuin mitä tulee työtäkin.

Vierailija
5/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ahkeraa rangaistaan ja laiskaa/hidasta palkitaan."

Tervetuloa suomalaiseen työelämään!

Vierailija
6/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään muulla käynyt näin?

Vierailija
7/7 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroitko tuota näkökantaa pomollesi? Vai lupasitkin hoitaa lisää töitä samalla palkalla?

Entä jos kollegallaan oli ennen enemmän töitä kun sinulla ja siksi ei kerennyt?

Mene esimiehesi juttusille ja kerro että olet miettinyt ja tutkinut tilannetta ja tiedostat ettet kerkeä hoitaa noita uusia tehtäviä koska sinulla jo täysipäiväisesti omia hommia aikaisemmin. Tai sitten sinulta täytyy ottaa pois joitain sinulle aikaisemmin kuuluneita töitä että aika riittäisi uusille töille.

Ihan normaalia että firma koittaa löytää tavan jolla kaikki tarvittavat työt tulevat tehtyä. Jos et kerkeä niin sano se. Ja jos kerkeät niin pyydä palkankorotusta koska olet aikaansaava ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi