Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne outoa jos mies pitää naisesta "pulleana ja karvaisenakin"

Vierailija
22.01.2020 |

Onko mielestänne "sairasta", outo tai viite fetissistä? Mies ei erityisesti halua, että nainen olisi hoikka ja karvaton vaan pitää pulleasta luomusta. Toivoo minun esim. lopettavan karvojen ajelun, mutta mutta... En tahtoisi olla mikään rumilus. Ajelusta en sinänsä tosiaan nauti, millaistahan olisi ollakaan :D
Sitä vaan, että onko mielestänne kovin outoa jos tykkää rehevästä ja varsinkin, että naisella saisi olla karvat (myös kainaloissa??).

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sairasta. Ei erityisemmin outoa, tosin ehkä ei aivan valtavirtajuttujakaan. Saattaa olla joku fetissi tmv. kyseessä, mutta ei millään varmuudella.

Toiset pitää laihoista, toiset pyöreistä; toiset pitkistä, toiset lyhyistä; toiset blondeista, toiset bruneteista. So what?

Mitä tulee karvotukseen, itselleni näin miehenä naisen jalkovälissä voi olla karvoja tai olla olematta, ei ole juurikaan väliä (jos valita saa, niin mieluummin naisellisen pieni ja/tai ohut karvotus kuin ihan posliini). Säärissä ja kainaloissa ei mielellään karvoja, mutta tuo nyt on vain minun mieltymykseni, muitakin makuja varmasti on.

Vierailija
2/14 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on, jos erityisesti pitää vain sairaalloisen ylipainoisia viehättävinä.

Eihän siinä mitään kummallista ole, jos tavallisen tuhti miellyttää enemmän kuin hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa, sellasiahan me useimmat naiset olemme.

Kyllä miehille on aina naiset kelvanneet... tuhansia ja tuhansia vuosia, miksi se nyt yhtäkkiä olisi muuttunut.

Vierailija
4/14 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se vähän outoa jos sinun pitää miehen mieliksi muuttua karvaiseksi ja pulleaksi. 

Vierailija
5/14 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outoa olisi jos kukaan mies ei pitäisi luonnon tilassa olevasta (karvaisesta) naisesta. Kaikilla naisillahan joka tapauksessa kasvaa luonnostaan jonkin verran karvaa, jollei ole jotain sairautta.

Karvattomuuden/karvojen suosiminen on lähinnä kulttuurin vaikutusta. Esim. hippipiireissä karvat on varmaan ihan ok.

Vierailija
6/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen kanssa on monelle yhdentekevää tai jopa tykkäävät luomusta, siinä ei ole mitään ihmeellistä. Tuo toinen juttu sitten, mitä tarkoittaa pullea tai rehevä tässä tapauksessa? Varmaan ihan normaalia jos ei välitä vaikka 20 kilon ylipainosta, mutta jos erityisesti innostuu 200-kiloisesta naisesta niin siinä varmaan on jo  jotain fetissiä takana.

Vierailija
7/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat on kai aika yhdentekeviä miehille.

Oma mies sano et se ei tykkäis jos kauheat puskat kasvattaisin kainaloihin ja jalkoihin mut sänki ja lyhyet karvat ei haittaa.

Miehen mielestä myös mun selkäkarvat on söpöt. :D Mulla on ala- ja yläselkä täynnä semmosta mustaa ohutta karvaa.

Olen tosi valkoihoinen ja mustilla karvoilla siunattu nainen :D

Vierailija
8/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sairasta olisi, mutta hiukan outoa ja inhottavalla tavalla pervoa.

Ne kivat pervojutut erikseen, mutta onhan tuollainen vähän .... likaista.

Vierailija
9/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä miellytä miestä. Teet just niin kuin haluat. Jos se on fetissi tai manipuloi sinua niin on outoa. Silloin pako suhteesta on hyvä ajatus. Moni nainen on luomu, mutta miksi sinun pitäisi väkisin olla. 

Vierailija
10/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pn rumilus, jos on karvoja? Haa haa. En mä kyllä omasta mielestäni ole mikään rumilus, vaikka olenkin luonnontilassa karvojen suhteen. Varsinaisesti pullea en ole, vaikkakaan en mikään laihakaan. Normaalipainoinen nainen.

Vierailija
11/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitenkään oudolta kuulosta. Moni mies ei pidä langanlaihoja missikuikeloita lainkaan puoleensavetävinä. Ja aika moni mies kovasti ihmettelee, miksi naiset ajelevat karvoituksensa.

Vierailija
12/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni pitää kurveistani ja kaikesta minussa. Ei ole tullut mieleeni pitää sitä fetissinä. Ihan terve nainen olen, vaikka en missi olekaan.

Vierailija
13/14 |
23.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkasin ajelemasta alakertaa ja kainaloita uuden miehen toiveesta. Kiihottuu kunnon puskasta ja myös mun kainalokarvoista. Kesällä kyllä ajelen kainalot, eli on vain talvikauden "herkkua" hänelle :D. En koe olevani ruma vaikka onkin karvoja

Vierailija
14/14 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lakkasin ajelemasta alakertaa ja kainaloita uuden miehen toiveesta. Kiihottuu kunnon puskasta ja myös mun kainalokarvoista. Kesällä kyllä ajelen kainalot, eli on vain talvikauden "herkkua" hänelle :D. En koe olevani ruma vaikka onkin karvoja

Eikä karvoitus mitään hien hajua lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän