Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako ketään 5G?

Vierailija
22.01.2020 |

Se nostaa säteilymäärät moninkertaisiksi nykyisestä. Monissa maissa 5G:n tulo on estetty, mutta jostain syystä Suomi haluaa olla sen kärkimaa. En ymmärrä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota.

Vierailija
2/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi grammaa on niin vähän, ettei se sinänsä pelota. Toisaalta jos joku sanoo hankkineensa viisi grammaa heroiinia, siinä jo on aihetta pelkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraamani youtube-tietäjän suuntaan minulla on syytä huoleen

Vierailija
4/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinassa on tappava virus joka on täällä ja jonkun verkon säteily pitäisi huolettaa? Ennemmin historiankirjoissa voi 2200-luvulla on luku "2020-luku: Kiinasta lähtenyt virus surmaa satoja miljoonia".

Vierailija
5/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraamani youtube-tietäjän suuntaan minulla on syytä huoleen

Mukaan*

Vierailija
6/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin 3G ja 4G ennen julkaisua.

Vierailija
7/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko pitäisi kieltää. Se säteilee elektromagneettista säteily etenkin kesällä tosi paljon.

Vierailija
8/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku G pelottaa enempi.

Vierailija
9/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän järkyttäviä asoita stuk:sta sekä sähkömagneettisen säiteilyn haittavaikutuksista. Onnea vaan sillä sitä tarvitsette.

Vierailija
10/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän järkyttäviä sekä sähkömagneettisen säiteilyn haittavaikutuksista. Onnea vaan sillä sitä tarvitsette.

Varmaan olet saanut jotain säteilyä jo. "Asoita stuk:sta"?

Vierailija
11/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelotti jopa mikroaaltouuni 90-luvulla, niin arvaa vaan pelottaako 5G-verkko. Ja kaikkien säteilyiden YHTEISVAIKUTUS. Just mietin, että haluunko himaan wi-fiä vai en.

Vierailija
12/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se jännittää ja etenkin sen takia, että näitä kysymyksiä ei oikein ratkaista demokraattisesti tai tuoda yleisön päätettäväksi. Puhumattakaan siitä, että edettäisiin varovaisesti ja käytäisiin läpi riippumattomia pitkän aikavälin tutkimuksia ennen kuin tällaisista asioista päätetään. Jos 5G-verkko tulee, sille ei oikeastaan voi olla altistumatta. Eli yksilö ei voi käyttää vapauttaan olla tämän asian ulkopuolella jos hän ei sitä elämäänsä halua. Tällaiset asiat ovat aina varsin kyseenalaisia ja kävelevät ihmisten oikeuksien yli. Toki on mahdollista että mitään haitallisia vaikutuksia ei tulekaan tai ne jäävät hyvin vähäisiksi tai tähän mennessä tehdyt tutkimukset osoittautuvat virheellisiksi. Tämä olisi toivottavaa, mutta vaikuttaa siltä että yleinen mielipide ja monet päättäjät nojaavat vain tähän uskomukseen. Ja painotan vielä, että se on vain uskomus.

Vierailija
13/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän järkyttäviä asoita stuk:sta sekä sähkömagneettisen säiteilyn haittavaikutuksista. Onnea vaan sillä sitä tarvitsette.

On tuskallisen selvää että sinä et tiedä yhtään mitään. On täysi mysteeri miten kaltaisesi kykenevät edes ylittämään kadun jäämättä minkään alle.

Vierailija
14/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jännittää ja etenkin sen takia, että näitä kysymyksiä ei oikein ratkaista demokraattisesti tai tuoda yleisön päätettäväksi.

No miksi pitäisi, kun siellä yleisössä on aina väistämättä kaltaisiasi idiootteja jotka eivät ymmärrä mistään mitään mutta vastustavat kuitenkin aina kaikkea ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
15/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tavoita, mitä pitäisi pelätä. Sitä että syöpäriski saattaisi kasvaa jonkin 0,01 %? Jos omat elintavat ovat hyvät, kasvanutkaan riski ei paljoa merkitse. Jos ne ovat huonot, voi helposti vähentää riskiä jostain muualta.

Tosin kaikkein parasta on jos ei käytä elämäänsä syöpäriskin minimoimiseen. Joskus kuolee kuitenkin, siihen asti jokainen päivä on vaan plussaa.  

Vierailija
16/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputkin mehiläiset ja kimalaiset katoavat kun tuskin maatalous yksin syypää ja lintujen suunnistaminen.

Vierailija
17/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään tavoita, mitä pitäisi pelätä. Sitä että syöpäriski saattaisi kasvaa jonkin 0,01 %? Jos omat elintavat ovat hyvät, kasvanutkaan riski ei paljoa merkitse. Jos ne ovat huonot, voi helposti vähentää riskiä jostain muualta.

Tosin kaikkein parasta on jos ei käytä elämäänsä syöpäriskin minimoimiseen. Joskus kuolee kuitenkin, siihen asti jokainen päivä on vaan plussaa.  

Sori nyt vaan mutta elintavat eivät vaikuta siihen, miten säteily sinuun vaikuttaa, vai väitätkö, että terveellisesti eläviin ei säteily vaikuta? Säteily ei katso elintapojasi..

Vierailija
18/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, mikä siinä olisi sen vaarallisempaa kuin esim. näkyvässä valossa, mikroaaltouuneissa ja radiosäteilyssä. Ihminen altistuu joka tapauksessa valtavalle määrälle sähkömagneettista säteilyä, 5G on pisara meressä.

Vierailija
19/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se jännittää ja etenkin sen takia, että näitä kysymyksiä ei oikein ratkaista demokraattisesti tai tuoda yleisön päätettäväksi.

No miksi pitäisi, kun siellä yleisössä on aina väistämättä kaltaisiasi idiootteja jotka eivät ymmärrä mistään mitään mutta vastustavat kuitenkin aina kaikkea ihan vaan varmuuden vuoksi.

Haluatko selittää miksi olen idiootti joka ei ymmärrä mistään mitään? En todellakaan vastusta kaikkia muutoksia, useimmissa tapauksissa maalaisjärki jo sanoo minkä on järkevää muuttua ja minkä ei. Toisissa tapauksissa tarvitaan tutkimustietoa.

Vierailija
20/27 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä itse usko, että mahdollisista 5G:n haitoista oikeasti tietävä puhuisi yleisesti "sähkömagneettisen säteilyn" haitoista. Se on niin laaja käsite, johon sisältyy kaikenlaista ydinsäteilystä UV-säteilyn, näkyvän valon ja lämpösäteilyn kautta radioaaltoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi