Muut laihduttaneet: oletteko kokeneet pettymyksen ja tyhjyyden tunteen kun olette saavuttaneet tavoitepainonne? Itse laihdutin 18kg ja ei elama ole kummemmaksi muuttunut. EN
keksi montaa seikkaa joka olisi parntunut laihduttamisen myötä. Ulkonäkö on ehkä parantunut mutta eipä ole ihmeellinen vieläkään. Tekisi mieli lyödä läskiksi koko homma ja mässäillää. Muilla tällaisia tnutemuksia?
Kommentit (9)
Ei ihan tollaista,koska nautin suunnattomasti laihduttamisesta ja tuloksista.
Ainoa mikä harmitti,oli se kun laihdutusurakka loppui,koska mulle laihduttaminen oli vähän niin kuin harrastus. Sain tehdä jotain ihan itselle.
Pudotin 25kiloa 6 kk:ssa.
kans ihmettelen kun aina hehkutetaan millanen kaunotar laihduttaneesta tuli. Kas kun suuri osa oli tavallisia laihana ennen lihomista. Oikeesti se kauneus tehdään meikillä, kampauksella, vaatteilla jne eikä dieetillä. Laiha ei ole sama kuin kaunis
joiden luulit ratkeavan laihduttamisen myötä?
juhannuksen ruokalista. Vauva huutaa ja ostoslista pitäis tehdä eikä mistään tuu mitään. Ottakaa huomioon että se vauva huutaa myös sitä ruokaa tehdessä eli ihan simppeliä siis. Iskä auttaa ja isommat sisarukset kyllä.
viestikin meni väärään paikkaan tään huutavan nyytin kanssa. Joko uskotte että apu olis tarpeen ? :)
Laihtuminen auttoi siihen mihin pitikin ja olo on hyvä. Mitään prinssiä valkealla ratsulla ei laihdutuksen tuloksena pihaan tullut, mutten sitä odotellutkaan :).
Ja kyllähän se on kiva, että vanhoja kivoja kuleita mahtuu taas päälle. -Mulla oli paljon 60-luvulla velmistettuja ompelijan tekemiä pukuja, joita ostelin sen 18 kiloa laihempana. Jännä juttu, että pari ihmistä on ollut just mun kokoinen silloin ja puhut saivat toisen kantajan.
Ulkonäkö on entistä rumempi, kun nahka vaan roikkuu, rinnat nahkarukkaset...
terveyskään ei parantunut, laihtumisesta kaksi vuotta, todettu nivelsairaus (periytyy) ja toinen polvi leikattu, toista odotellaan (vika ei johtunut ylipainosta vaan ollut koko iän, nyt vasta huomattiin).
Että hukkaan meni 25 kilon pudotus, sain vain kamalan ulkonäkökompleksin. Oikeesti suihkussa käyminenkin vituttaa kun näkee itsensä ilman vaatteita, mitää tällaista ei lihavana ollut.
Upeita saavutuksia teillä!
Sääli, ettette kaikki osaa niistä vielä nauttia. Painonpudotus muokkaa ihmistä fyysisesti mutta myös henkisesti, paljonkin! Joskus käy niin, että paino putoaa nopeammin " kuin pää kestää" . Painon pudotus ei poista kaikkia elämäsi ongelmia, sitä on turha toivoa. Että jos vaikka läskinä oli yksinäinen, sitä on taatusti laihanakin, ellei opettele sosiaalisemmaksi ym.
Suosittelisin lämpimästi, että kävisitte juttelemassa vaikka jonkun psykologin kanssa. Paha mieli ja suru on painoaan onnistuneesti pudottaneille tavallista ja jutteleminen ammatti-ihmisen kanssa oikeasti auttaa!!
Tsemppiä!
PS. Kolmonen (3) miten onnistuit pudottamaan 25 kg 6 kk:ssa ja vielä niin, että olet nyt iloinen ja onnellinen?
Toisaalta en odottanutkaan, että mitään ihmeellistä tapahtuisi, halusin vain olla kevyempi ja terveempi ja parempikuntoinen.