Millainen mies olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Kommentit (279)
Sellainen joka ei huolehdi hygieniastaan..
Minä, minun työ ja minun rahat on tärkeintä maailmassa-miestä en enää ota.
Valehtelija. Siksi en ole koskaan seurustellut enkä tule seurustelemaan sillä luotettavia miehiä ei ole.
Jonkin riippuvuuden omaava (huume-, alkoholi-, seksi-, peli- jne).
Väkivaltainen, fyysisesti tai henkisesti (joko nyt tai todennetusti aikaisemmin ollut).
Henkilökohtaisesta hygieniasta huonosti huolta pitävä.
Joka ei kykene elättämään minua ja lapsiani.
On aivan mahdotonta yrittää vastata tuollaiseen kysymykseen, koska listasta tulisi pitkä eikä silti kattava. Ihan ensimmäiseksi pitäisi jo aloittaa erilaisista -fiileistä (pe.do-, zoo-, efebo-), sitten tulisivat rikolliset, sen jälkeen päihde- ja mt-ongelmaiset, seuraavaksi kehitysvammaiset ja vaikeasti liikuntavammaiset. Ikään ja elämäntilanteeseen liittyen olisi monia ehdottomia turnoffeja (varattu, ollut useita kertoja avo- tai avioliitossa, lapsia useille naisille, ei huolehdi lapsistaan, on edelleen kotona asuvia lapsia, haluaa vielä lapsia...) jne jne. Miksi edes yrittää luetella asioita, joita ei elämänkumppanilta halua? Eikö olisi helpompaa luetella asioita, joita haluaa?
Sama kuin numerolla 9. lisättynä uskottomuudella tai pettämisherkkyydellä. On henkisesti kiinni jossain muussa naisessa tai haikailee toista. Krooninen valehtelu. Besserwisseröinti.
Väärän ikäinen. Tästä en pääse yli.
Liian erilaiset arvot ja odotukset ja yhteensopimaton luonne mutta nämähän eivät sinänsä ole miehen vikoja.
Ääliö. Vaikka olisi mitä muuta tahansa mutta ääliöisyys kumoaa kaiken. Yleensäkin minulla suurin osa turnoffeista liittyy luonteenpiirteisiin.
Ylipainoinen mutta myöskään naisia hakkaava steroidihirmu tatuointeineen ei nappaa
Kuka tahansa tällä palstalla pyörivä luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei huolehdi hygieniastaan..
Nyt pitää kysyä, kun tämä aina mainitaan niin onko noita epähygieenisiä miehiä oikeasti niin paljon liikkeellä?
Sellainen joka kuvittelee tietävänsä miten toimin ja mitä ajattelen koska olen nainen. Tälläisiä tavattu ja aina ne on ollut väärässä, rasittavia.