Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin koulukiusaaja ja nyt edessä on luokkakokous

Vierailija
22.01.2020 |

Mietin, että miten toimin siellä, olenko kehittynyt vai alkaako kaikki taas alusta.. Koulusta on 10 vuotta aikaa, silloin näin heitä viimeksi. Sanoin kyllä, että en menisi, mutta sisimmässäni tiedän, että minun on mentävä.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet, ja pyydät myös anteeksi.

Vierailija
2/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tietty menen mut en oikein usko että olen pyytämässä anteeksi. Mikä on tapahtunut, on tapahtunut, ja terapiassa olen oppinut että olin itse uhri. Siellä opin myös, että on aika mennä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei oikein vanhat luokkakokoukset kiinnosta millään tavalla. Jos on ollut esim. työttömänä pitkiäkin jaksoa, mitä sinne menee paikalle kun ei oikein ole mitään kerrottavaakaan.

Vierailija
4/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä katsomaan onko joku kiusaamistasi hankkinut mustan vyön tai pistoolin.

Vierailija
5/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tietty menen mut en oikein usko että olen pyytämässä anteeksi. Mikä on tapahtunut, on tapahtunut, ja terapiassa olen oppinut että olin itse uhri. Siellä opin myös, että on aika mennä eteenpäin.

Tyypillinen minäminäminä-koulukiusaaja. Entä ne kiusaamisen UHRISI? Olet vähintään anteeksipyynnön heille velkaa. He todennäköisesti kärsivät tänäkin päivänä kiisaamisesi vaikutuksista.

Vierailija
6/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totta kai luokkakokoukseen mennään velvomaan vanhassa ja repimään vanhoja haavoja auki.

Vierailija
7/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sinä kiusaajat olit uhri

Vierailija
8/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene, mutta älä tosiaan mene pyytelemään anteeksi. Jos aikuinen ihminen ei ole käsitellyt asiaan itsensä kanssa ja mennyt eteenpäin se ei ole sinun ongelmasi.

Vierailija
9/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sinne ja palautat ne nynneröt takaisin maan pinnalle omaan asemaansa. Asiat ei muutu..

Vierailija
10/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen minäminäminä-koulukiusaaja. Entä ne kiusaamisen UHRISI? Olet vähintään anteeksipyynnön heille velkaa. He todennäköisesti kärsivät tänäkin päivänä kiisaamisesi vaikutuksista.

Jos ei ole osannut antaa anteeksi lapsuuttaan olisi syytä nostaa se katse sinne peiliin ja aikuistua.

Vierailija
11/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se terapia osoitti sinun olevan uhri?

Millaista apua sait tuon trauman käsittelyyn?

Vierailija
12/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusasit ihmisiä ja luulet että SÄ olet uhri??!! Ootko sä jotenkin retardi??

Sä olet pilannut muiden koulunkäynnin kiusaamisellasi. Jos et sitä tajua niin otan osaa.

Vierailija
13/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hups, kun saattaa kaatua punaviinit sun vaaleille vaatteillesi. Sitten toteaisin vaan, kuten kiusaajat aikoinaan, että turha sun tästä on suuttua, leikkiähän tämä vaan oli. Ja turha odottaa korvauksia, et itsekään korvannut rikkomiasi tavaroita. 

Vierailija
14/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi sinä kiusaajat olit uhri

Niin käykö teillä koskaan edes mielessä, että sillä kiusaamisella kompeinsoidaan sitä omaa epävarmuutta, kun on itsekin tullut lyödyksi vastaavaksi tilanteessa ja se on se esimerkki, joka on saatu käsitellä niitä omia ongelmia. Nämä on hieman monimutkaisempia asoita kuin että mustavalkoisesti kiusaaja silkkaa pahuuttaa kiusaa sitä kilttiä uhri. Kaikki ihmissuhteen on kahdan kauppaa, jossa tulisikin aina miettiä yhden osapuolen syyttelyn sijaan olisikohan kummassakin vikaa. Nämä asiat ei tule korjaantumaan niin kauan kuin näistä keskustellaan mustavalkoisesti, eikä niistä pystyä keskustelemaan riittävän avoimesti ettei kukaan vaan pahoita mieltää. 

Vierailija
15/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se terapia osoitti sinun olevan uhri?

Millaista apua sait tuon trauman käsittelyyn?

Koska Herpertin äiti toi toisinaan Herpertille kaupasta väärää suklaata, on täysin ymmärrettävää, että Herpertti potki ja löi pienempiään.

Vierailija
16/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut se kiusattu. Menin luokkakokoukseen koska halusin nähdä mitä niistä entisistä luokkakavereista tuli - ihan sama laulu jatkui kuin aina ennenkin, niitä haukuttiin jotka ei paikalla olleet. Ymmärsin että kyse ei ole ollut minusta ja mun ominaisuuksista vaan näistä ihmisistä itsestään. Yksi tyyppi sanoi että mä olen erilainen kuin ennen, paljon rennompi. Otin kohteliaisuutena.

Hyvin moni oli jäänyt entiseen kotikaupunkiin, matalapalkkaisiin hommiin. Ei käynyt kateeksi.

Olen tyytyväinen että luokkakokoukseen menin, sillä ymmärsin että kyse ei koskaan ollut minusta. Kiusaamisen kohteena olisi voinut olla kuka tahansa. Se ei silti poista sitä että olen edelleen isommassa joukossa hyvin epävarma, ja koen toisinaan että ihmiset eivät halua olla mun seurassani vaikka mitään sellaista ei olisi ilmennyt.

Vierailija
17/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olit kotiolojesi uhri, oli sinulla silti mahdollisuus valita miten toimia. Mene vaan ja uhriudu taas. Hitto miten noloa!!

Vierailija
18/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä  olisi kohteliaampaa ja huomaavaisempaa  kaikkien kannalta jos vain jättäytyisit nyt pois sieltä, eli että et menisi sinne ?

Vierailija
19/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusasit ihmisiä ja luulet että SÄ olet uhri??!! Ootko sä jotenkin retardi??

Sä olet pilannut muiden koulunkäynnin kiusaamisellasi. Jos et sitä tajua niin otan osaa.

Hohhoijaa. Et tunnista itsestäsi käytöstä, josta syytät muita? Mikä hitto siinä on, että näillä kiusatuilla on se kiusaaminen noussut päähän ja heistä on tullut itsekäitä ettei osata edes peruskäytöstapoja kun  julistetaan tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia? Antaa tulla vaan ja rais kat kaa muiden itsetuntoa haukkumalla kiusaajaksi heti, kun uskalletaan olla erimieltä, Grow up! Itse te olette itsenne pahimpia kiusaajia. Provosoidun, toivottavasti menee koko  ketju poistoon!

Vierailija
20/62 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä  olisi kohteliaampaa ja huomaavaisempaa  kaikkien kannalta jos vain jättäytyisit nyt pois sieltä, eli että et menisi sinne ?

Mitä jos ne tosikot jäisi kotiin, jotka ei osaa vastata huumorilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä