Serkun herkut
On sen verran kuumat serkkutytöt itellä, että MYÖNNÄN, että kuolaan heitä aina kun näen.
Kun vaan saisi työntää oman ilotikkunsa sinne sisään ja roiskasta kunnon mällit sinne syvälle...
Ai ai.. Niin "kiellettyä", mutta panisin heitä ihan koska vaan, eikä varmaan montaa työntöä kestäiskään, että räjähtäisin.
Pikkareita kun ees pääsisi nuuhkimaan joskus. Voi olla, että haarakiila ja koko etumus ois täynnä spermaa niissä sen jälkeen. ;)
Onko joku päässyt panemaan serkkua?
Kommentit (9)
Olen päässyt kerran. Kaverini olivat lähdössä baarista, ja juutuin juttelemaan kiinnostavasta serkun kanssa. Serkkupoika alkoi sivumennen kehuskelemaan ulkonäköäni ja kyselemään olinko asunut kauan Nilsiällä. Kerroin että asuin lähistöllä.
Hän ehdotti että kävelisimme yhtä matkaa kun hänkin kerran asui melko lähellä baaria. Juttumme jatkui ja kun tulimme hänen asuntonsa kohdalle hän ehdotti että ottaisimme kaljat hänen kämpällään yömyssyiksi jatkaisimme juttumme loppuun. Ajattelin mikä ettei.
Olin aiemmin salaa kokeillut seksiä miesten kanssa, mutta olin kuitenkin melko kokematon. Olin enimmäkseen naisista kiinnostunut mutta kokemukseni olivat olleet todella kivoja, olin saanut hyvää seksiä parilta kuumalta mieheltä aiemmin. Kyllä oli kyydit.
nuoruudessani annoin serkkutytön viedä poikuuteni enkä ole katunut että ollaan oltu keskenämme yhdynnässä.
Kyllä on useamman kerran nautittu naispuolisen serkun kanssa seksistä. On herkumpaa. 😊
Myönnettävä on.. pannut serkkua. Liian laimea ja halpa sanoa.. Mutta retkahdin kyllä jo teininä serkkuuni. Kyllä se oli sitä katselua ja niitä satunnaisia pikkareiden nuuhkaisuja kuten uteliaan teinin elämään kuuluu.
No mutta oltiinpa siellä vajaa 3-kymppisiä ja tahoillamme varattuja.. Se oli se vanha msn mese missä usein juteltiin ja meni jutut seksiin.. Muutama asiaan kuuluva linkki ja avautumiset mieltymyksistä.. Hei.. onko tää nyt että serkukset nettisekstaa..
No siitä se lähti.. Jotain salaista ja jotain nuoruudessa ohitettua.. Paaaljon pusuja, läheisyyttä, kosketuksia.. Upea muisto
Taitaa kaikki viestit olla jostain peräkammari-Einarin kynästä. Minkäs teet kun serkut on kylän ainoat naiset jotka on edes huomanneet Einarin, niin niissähän se ajatus sitten pyörii
.
Nämä on kyllä näitä pikkukylä/kaupunki -juttuja parhaimmillaan. Kylän ainoassa paikallisessa saattaa törmätä about samanikäiseen serkkuunsa ja kun esittelyjäkään ei tarvi enää hoitaa niin voi sitten omasta pesueesta hoitaa.. :)
Jos sinulla on sisaruksia, ja teillä molemmilla on (teinejä+) lapsia, niin kuvittele ne panemassa. Ihana onnistumisen fiilis.
Itse en edes osaisi luetella kaikkia serkkujani nimeltä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on kyllä näitä pikkukylä/kaupunki -juttuja parhaimmillaan. Kylän ainoassa paikallisessa saattaa törmätä about samanikäiseen serkkuunsa ja kun esittelyjäkään ei tarvi enää hoitaa niin voi sitten omasta pesueesta hoitaa.. :)
Jos sinulla on sisaruksia, ja teillä molemmilla on (teinejä+) lapsia, niin kuvittele ne panemassa. Ihana onnistumisen fiilis.
Itse en edes osaisi luetella kaikkia serkkujani nimeltä.
Serkun himo lienee kiinni siitä että jos ei kokemusta naisista eikä osaa olla tekemisissä naisten kanssa, saman ikäpolven serkkujen kanssa kuitenkin pääsee jutulle. Silloin voi tulla ihastumista, kun toinen juttelee jne. Serkkuun en ole ihastunut, mutta serkuntekeleeseen (sedän uuden vaimon tyttäreen) kyllä - toki hänhän ei verisukuani edes ole.
On joku päässy