Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saankohan S-pankista lainaa työttömänä opiskelijana?

Vierailija
21.01.2020 |

Rahat olisi oikomishoitoon ja hammasimplanttiin, ja lainantarve 4000e.
Luottotietoni ovat ok.
Ja ei, työttömyyskorvauksella opiskellessa en voi kartuttaa tuloja työskentelemällä samalla.
Kesätöihin joo.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hain lainaa Santanderista, ja pelkään, etten saa sitä mistään. Yhden hammaslääkäriaseman joustorahoitusta en saanut.

Vierailija
2/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, ellei sinulla ole minkäänlaisia tuloja. Voithan tuota kysäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on ihan nihkeimpiä lainanmyöntäjiä. Ja korot pilvissä.

Vierailija
4/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, ellei sinulla ole minkäänlaisia tuloja. Voithan tuota kysäistä.

Ei ole muita tuloja, kuin nuo sosiaalietuudet yms.

Vierailija
5/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki ei myöntänyt minulle edes 1000e luottoa, vaikka minulla on vakituiset tulot eikä muita velkoja asuntolainan lisäksi.

Handelsbanken myönsi suoraan 5000e ilman vakuuksia.

Vierailija
6/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mistään lainaa, en edes pikavippiä, vaikka luottotietoni ovat ok. EN YMMÄRRÄ.

Vierailija
7/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitäpä jos menisit töihin tienaamaan rahat. Eivät kuulosta ihan kiireellisiltäkään nuo rahanreikäsi.

Vierailija
8/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lainaa tuossa tilanteessa.

Millä sä lyhennät lainaa jos et voi säästääkään yhtään? Sun tulot ei yksinkertaisesti riitä nyt lainojen maksuun.

Vierailija
9/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitäpä jos menisit töihin tienaamaan rahat. Eivät kuulosta ihan kiireellisiltäkään nuo rahanreikäsi.

Opiskelen työttömyyskorvauksella, en voi työskennellä, tai työttömyyskorvaus pienenee.

Vierailija
10/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Pankki ei myöntänyt minulle edes 1000e luottoa, vaikka minulla on vakituiset tulot eikä muita velkoja asuntolainan lisäksi.

Handelsbanken myönsi suoraan 5000e ilman vakuuksia.

Sama kokemus S-Pankista. Kaikki muut pankit kyllä on antanu /olisi antanut jos olisi ne valittu.

Vierailija
11/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko työttömänä opiskelijana saada mistään pankista lainaa?

Vierailija
12/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinenkin pankki, Danske bank.

Vierailija
13/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hain lainaa Santanderista, ja pelkään, etten saa sitä mistään. Yhden hammaslääkäriaseman joustorahoitusta en saanut.

Santander voi vaikka antaakin. Saatiin aikanaan autorahoitus niiltä miehen kanssa kimpassa, vaikka mä olin opiskelija (luottotiedot ok) ja mies luottotietonsa nuoruuden hölmöyksissä menettänyt työntekijä.

Vierailija
14/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pankki ei myönnä lainaa, jos hakijalla ei ole riittävää takaisinmaksukykyä. Työttömällä opiskelijalla, jolla ei ole omaisuutta, maksukyky on täysi nolla. Eli ei, et saa lainaa S-pankista etkä mistään muustakaan pankista. Ja hyvä niin. 

Vierailija
15/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santander voi vaikka antaakin. Saatiin aikanaan autorahoitus niiltä miehen kanssa kimpassa, vaikka mä olin opiskelija (luottotiedot ok) ja mies luottotietonsa nuoruuden hölmöyksissä menettänyt työntekijä.

Nykyisin kriteerit ovat pikavippifirmoilla ynnä muillakin tiukentuneet. En usko, että pelkän työttömyyskorvauksen varassa elävä saa lainaa. 

Vierailija
16/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se on mun viimeinen toivo.

Vierailija
17/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen työttömyyskorvauksella, en voi työskennellä, tai työttömyyskorvaus pienenee.

Hyvin voit työskennellä. Hakeudut sellaiseen työhön, jonka palkka riittää elämiseen, jolloin et tarvitse koko työttömyyskorvausta. Niin tekee moni muukin opiskelija. Rahoittaa opintonsa omalla työllään eikä tuilla. 

Vierailija
18/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä meinasit sen lainan maksaa takaisin jos töihinkään et voi mennä? Jos et vielä tiennyt, laina ei ole ilmaista rahaa, vaan se on maksettava takaisin, korkojen kera. 

Vierailija
19/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin kriteerit ovat pikavippifirmoilla ynnä muillakin tiukentuneet. En usko, että pelkän työttömyyskorvauksen varassa elävä saa lainaa. 

Voi ollakin näin. Tuosta on liki 15 vuotta...

Vierailija
20/57 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"S-pankki: Voit hakea lainaa, kun täytät alla olevat ehdot:

- Sinulla on säännöllisiä työ- tai eläketuloja vähintään 1 200 euroa kuukaudessa." Jätin siis yhden ehdon siihen. Loput löytyy S-pankin sivuilta.