Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vaimolta ei suuseksiä viiteentoista vuoteen

Kale
21.01.2020 |

Ainoastaan ensimmäisellä kerralla vähän kun tarjosin munaa suuhun. Onko se niin kamalaa?,itse pidän nuolemisesta jota välillä tarjoan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

Vierailija
2/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo luulee ettet halua suuseksiä, kun et oo ekan kerran jälkeen tarjonnut munaa suuhun? Pitäiskö alkaa taas tarjoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja unohtui edellisestä vastata tuohon kysymykseen, minusta ei ole kamalaa, päinvastoin, rakastan ottaa munaa suuhun. Mutta tokikaan en ole vaimosi enkä voi hänen puolestaan vastata onko kamalaa. Mutta jotain aika oleellista jää vaimonkin saamisesta puuttumaan, jos suuseksiä saa vain välillä...

Vierailija
4/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään ihmeellistä. Itse en ole saanut 17 vuoteen suuta

Vierailija
5/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta saa jos ei kotona.

Vierailija
6/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole saanut suuseksiä koskaan, 24 vuotta kimpassa. Ei leuat kestä, eikä ehkä muutenkaan huvittaisi, luulen ma. No, sen kanssa on vaan elettävä, onneksi nyt sentään itse saan nuolla niin paljon kuin lystään ja muutenkin seksiä piisaa aina kun jompaa kumpaa haluttaa.

Ei se suuseksin saaminen nyt mikään ihmisoikeus ole, vaikka se mukavaa tietysti olisikin. Ilmankin pärjää, jos muuten homma toimii. Ja jos ei toimisi, niin tuskinpa suhdetta nyt noin vaan suikkarilla kuntoon laitetaan.

M50

Vierailija
7/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt neljänelosena sanoisin alle kaksikymppiselle itselleni neuvoksi, että jos löydät naisen, joka oma-aloitteisesti ottaa munan suuhun ja nielee kaiken niin pidä siitä kiinni kaikin mahdollisin tavoin ja kohtele kuin kuningatarta.

T. Ilman suuseksiä 18 vuotta.

Vierailija
8/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joillekin miehille se nieleminen on tärkeää? Nielevätkö se vastaavasti squirttinesteet?

Vierailija
9/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt neljänelosena sanoisin alle kaksikymppiselle itselleni neuvoksi, että jos löydät naisen, joka oma-aloitteisesti ottaa munan suuhun ja nielee kaiken niin pidä siitä kiinni kaikin mahdollisin tavoin ja kohtele kuin kuningatarta.

T. Ilman suuseksiä 18 vuotta.

Komppaan edellistä. Löysin alle parikymppisenä naisen, jonka pillu söi kalua kiimaisena, sai naimaorgasmeja ja otti suihin. Menin nuorena riskillä naimisiin ja saanut nauttia seksistä ja suikkareista koko ikäni. Elämäni parhaita valintoja ja hymyilen vielä vanhainkodissa.

Vierailija
10/22 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imet naisen kusista toosaa ja se saa orkun ja alkaa lioitella itseään niin eihän siinä voi kuin niellä välillä kesken imemisen vai pitäiskö ottaa sanko sen jalkoväliin mihin välillä sylkäisee mahlat suustaan

Vierailija
11/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun imet naisen kusista toosaa ja se saa orkun ja alkaa lioitella itseään niin eihän siinä voi kuin niellä välillä kesken imemisen vai pitäiskö ottaa sanko sen jalkoväliin mihin välillä sylkäisee mahlat suustaan

Miksi näin inhorealistinen kommentti? Suuseksi on ihanaa ja eritteet kuuluu siihen oleellisena osana. Nautitaan, eikä kirjoitella potaskaa.

Vierailija
12/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joillekin miehille se nieleminen on tärkeää? Nielevätkö se vastaavasti squirttinesteet?

Et ole kokenut mitä on laueta suuhun ja kun penistä hyväillään suussa vielä laukeamisen jälkeen kielellä ja hellästi imien suun lämmössä, että saat rauhoituttua. Jos kesken lähdetään räkimään niin kokemus jää pahasti kesken. Lähes kuin keskeytetty orgasmi itsellesi. Jos ei saa laueta suuhun niin sitten koko kokemus on jo jotain aivan muuta. Kuin sinut nuoltaisiin orkun partaalle ja sitten lähdettäisiin sumpin keittoon (mikä on kyllä kiusoitellessa oiva tehokeino, ei siinä mitään).

Vierailija
13/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole ehkä niinkää siitä nielemisestä vaan sen vastakohdasta. Se, että toinen juoksee sylkemään ja suuta pesemään aiheuttaa helposti sen tunteen, että omassa laukeamisessa on jotain likaista ja inhottavaa. Se pilaa hyvän nautinnon.

Vierailija
14/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole ehkä niinkää siitä nielemisestä vaan sen vastakohdasta. Se, että toinen juoksee sylkemään ja suuta pesemään aiheuttaa helposti sen tunteen, että omassa laukeamisessa on jotain likaista ja inhottavaa. Se pilaa hyvän nautinnon.

No näinpä, tuollaiset suikkarit olisi parempi jättää kokonaan antamatta, sama kuin mies nuolemisen jälkeen syöksyisi kakoen hammaspesulle, todella eroottisromattista. Jos inhottaa niin inhottaa, parempi kuitenkin sanoa silloin suoraan. Jos taas haluaa asialle tehdä jotain ja opetella oikeasti nauttimaan suuseksin antamisestakin, niin silloinkin lienee hyvä sanoa asiasta ja ilmoittaa että haluaa totutella asiaan pikku hiljaa. Ja sitten vaan totutella, vaikka nyt aluksi tunnustella ja/tai maistella spermaa (tai pillumehuja) sen verran varovasti kuin oma kynnys vaatii, ja siitä sitten askel kerrallaan eteenpäin.

Vierailija
15/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä ottaa mieheltä suihin, mutta en koskaan anna tulla suuhun. Kädellä loppuun tai olen hypännyt ratsaille ja mun miehelle on kelvannut aina.

Vierailija
16/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjörefleksi välittömästi, pelkään koko ajan että mies tulee. Ällöttävää touhua.

Vierailija
17/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjörefleksi välittömästi, pelkään koko ajan että mies tulee. Ällöttävää touhua.

No älä ihmeessä siten anna suikkareita, mutta kerro miehelle mikset. Mulle ainakin on täydellinen turnoff, jos nainen pelkää suikkaria, haukottelee ja nukahtelee käsihoitoa antaessaan, laskee tapetin kuvioita paneskellessa... Kyllä seksissä pitää olla molempien halukkaana mukana, itsetyydytys on helpompaa ja nautinnollisempaa ihan itse tehden kuin haluttoman kumppanin avustuksella.

Vierailija
18/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen tulee nuolla sinun viime viikolla pestyä toosaasi aivan intona?

Vierailija
19/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä siedän sperman sylkäisyn vaikka vieressä odottavaan kuppiin tai nenäliinaan. Ennen se, kuin kokonaan ilman jääminen. Keskiverto suikkari on normi panoa parempi. Hyvä suihinotto räjäyttää mielen, hyvä rakastelu on... hyvä rakastelu, ei sen enempää.

Vierailija
20/22 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yököttäminen on tottumiskysymys. Nuorempana vaimoa aluksi yökötti, sen jälkeen kävi aina sylkemässä pois. Nykyisin en edes tiedä nieleekö vai sylkeekö kun imuttelee ja heruttelee pitkään viimeisiä tippoja. Pelkkä ajatuskin kovettaa kalua taas housuissa.