Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erakkoperhe erämaassa, kuolen nauruun :DDDD

Vierailija
21.01.2020 |

Just nyt telkkarissa. Oon tässä muutenkin kovassa kuumeessa ja vähän hourailen, en saa naurua loppumaan kun tuo yksi pojista (Bear tjsp.) pomppii kuin joku älyvapaa pitkin talvista metsää hihattomassa, nahkahousuissa ja bootseissa :DDDD kierii mullassa ja haistelee kauriinpaskaa. OIvoi.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin tota muutaman minuutin joskus ja just toi tyyppi oli jotenkin vastenmielinen :x

Vierailija
2/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin tota muutaman minuutin joskus ja just toi tyyppi oli jotenkin vastenmielinen :x

Mä katsoin jotain jaksoa pari viikkoa sitten missä se teki jotain extreme mehua... hyppi ja kieri ja teki jotain hienoja ninjaliikkeitä samalla kun silpoi parista sitruunasta mehua. En oikein saanut selvää oliko tosissaan vai oliko jotain parodiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää se sama sarja mistä joskus selvisi että ne asuu vakituisesti ihan kaupungissa ja se erämaakin on tyyliin metsikkö jonkun kaupungin laitamilla. Ihan höpöhöpöjuttuja.

Vierailija
4/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää se sama sarja mistä joskus selvisi että ne asuu vakituisesti ihan kaupungissa ja se erämaakin on tyyliin metsikkö jonkun kaupungin laitamilla. Ihan höpöhöpöjuttuja.

No en yhtään ihmettelisi.. :DDD

AP

Vierailija
5/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne kaikki näyttävät likaisilta ja pesemättömiltä ja huonohampaisilta. Toiselta tytöltä puuttuu puolet etuhampaista.

Vierailija
6/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin pätkän, jossa tällä oli treffit jonkun kaupunkilaistytön kanssa. Kundi kiipesi puuhun ja kyykki ja hyppelehti siellä oksalla. Sen tytön kiusaantuneisuiden määrä valui ruudun kautta olohuoneen lattialle. :/

Vierailija
7/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten telkkarissa oli sarja, missä joukko ihmisiä asui asuntolaivoissa ympäri vuoden kaukana sivistyksestä. Yhdessä jaksossa kamera heilahti väärään suuntaan ja kas, siinähän järven rannalla oli iso kaupunki ihan kivenheiton matkan päässä.

Vierailija
8/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harrastavat rutsausta On sen oloista sakkia

Vierailija
9/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hetken paras komediasarja. Tällä porukalla ei onnistu mikään ja kädentaidot ovat suunnilleen 10v tasolla. Onneksi Alaskassa riittää riistaa etteivät kuole nälkään.

Vierailija
10/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen äiti meni hammaslääkäriin niin ei siltä poistettu kuin 12 hammasta

Vierailija
11/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se missä ne kuvittelee tms olevansa joku susilauma.

Vierailija
12/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän hetken paras komediasarja. Tällä porukalla ei onnistu mikään ja kädentaidot ovat suunnilleen 10v tasolla. Onneksi Alaskassa riittää riistaa etteivät kuole nälkään.

Metsäasukit ovat tosiaan uusissa, hohtavan puhtaissa ulkoiluvaatteissa ja hiukset aina pestynä. Mun suosikkijaksossa ne rakensivat lauttaa kuljettaakseen tukkeja.

Vierailija
13/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kovin jätkä Bearl Grylls jäi kiinni useasta huijauksesta. Hän ei todellisuudessa yövy tekemissään majoissa vaan hotellissa ja kohtaus jossa karhu liikkui yöllä majan ulkopuolella oli lavastettu. Tuotantoyhtiön työntekijä oli puettu karhupukuun ja työntekijä itse käveli ympäri leiriä.

Vierailija
14/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on muuttaneet Coloradoon. Kasvaneet mettässä. Oikeesti. Perheen äiti selvisi keuhkosyövästä. Rakentavat uutta Browntownia. Se Matt on kyllä hurjan söpö, varsinkin musta hattu päässä.

Vierailija
15/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saa rahaa siitä että ovat ohjelmassa. Siksi on uusia vaatteita jne. Paras jakso on se kun ne menee ensimmäisen kerran saarelle. Pelkkää nauramista koko jakson. Lopussa esim. Kuvausporukka soittaa meripelastuksen paikalle kun 2 pölhöä eksyy soutuveneellä

Vierailija
16/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän sai sen kauniin paikan ihan kaatopaikaksi, ilmeisesti muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
17/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman kovin jätkä Bearl Grylls jäi kiinni useasta huijauksesta. Hän ei todellisuudessa yövy tekemissään majoissa vaan hotellissa ja kohtaus jossa karhu liikkui yöllä majan ulkopuolella oli lavastettu. Tuotantoyhtiön työntekijä oli puettu karhupukuun ja työntekijä itse käveli ympäri leiriä.

En tiedä oliko sama ohjelma mutta joku erämaasekoilu, jonka Suomi-jakso lopetti uskon erämaatositeeveeseen. Olivat ihan eksyksissä Lapissa ja nälkää näkemässä mutta onneksi törmäsivät lapinpukuisiin alkuasukkaisiin joilla oli tosi epäuskottava kotaleiri poroineen siellä metsän keskellä 🙄.

Vierailija
18/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oliko sama ohjelma mutta joku erämaasekoilu, jonka Suomi-jakso lopetti uskon erämaatositeeveeseen. Olivat ihan eksyksissä Lapissa ja nälkää näkemässä mutta onneksi törmäsivät lapinpukuisiin alkuasukkaisiin joilla oli tosi epäuskottava kotaleiri poroineen siellä metsän keskellä 🙄.

Mä oon nähnyt tämän saman! Ei ollut Bear Grylls vaan joku toinen. Anyway, usko meni jo siinä kohtaa, kun selviytyjät yöpyivät -30 asteen pakkasessa....nuoskalumessa.

Vierailija
19/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brownit ovat miljonäärejä. Puoli milj. dollaria on isukki saanut ja lapset 25 000 dollaria kukin kaudelta. Hyvä tositv ja ihanat ihmiset. Kerrankin sarja jossa pano ei ole päämäärä.

Vierailija
20/48 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oli Lost & Starving sarja. :D

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä