16-vuotias tyttäreni käyttää tinderiä
Työkaverini lähetti minulle kuvia tyttäreni tinder-profiilista, jossa tyttö kertoi olevansa 18-vuotias. Onko teillä ollut vastaavaa?
Kommentit (17)
Kun tiedät asiasta sinun on vanhempana puututtava siihen. Oletko itse ollut Tinderissä? MIksi 16-vuotias tyttösi on siellä, kun muut ovat täysi-ikäisiä? On Tinderissä paljon ihan asiallisia seuranhakijoita, mutta joukossa on paljon ihan törkeitä pumppausleluja etsiviä kepinheiluttajia. Tyttö pois Tinderistä ja äkkiä!
Ei ole. Tosin ei minulla ole tytärtäkään.
M22
firewalkwithme kirjoitti:
Olen surullinen että kasvatus menee niin nuorilla niin pieleen, että pitää olla tuolla kylillä h*****raamassa. Nykyään lapsuus riistetään kovin aikaisin.
Nykyään? Kyllä se joskus 1950-60-luvuilla oli aivan tavallista, että 16-vuotiaat "seurustelivat" aikuisten miesten kanssa. Nykyään tämäkin asia on paremmin. Mutta kai aika kultaa muistot.
Näin tänään pari mehukasta 16 vuotiasta... Osaa ne härnätä vanhaa setämiestä
Vierailija kirjoitti:
firewalkwithme kirjoitti:
Olen surullinen että kasvatus menee niin nuorilla niin pieleen, että pitää olla tuolla kylillä h*****raamassa. Nykyään lapsuus riistetään kovin aikaisin.
Nykyään? Kyllä se joskus 1950-60-luvuilla oli aivan tavallista, että 16-vuotiaat "seurustelivat" aikuisten miesten kanssa. Nykyään tämäkin asia on paremmin. Mutta kai aika kultaa muistot.
Muistan vanhat lehdessä olleet ilmoitukset. Ei niissä koskaan suoraan sanottu. "16-vuotias vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen tyttö haluaa piikomaan kyvykkään miehen luokse"
Tinderi on oiva paikka tutustua ihaniin 40v irakilaismiehiin jotka sitten groomaa sitä. Sitten yks viikonloppu kun se on taas kerran kännissä niitten kotibileissä niin tulee yllätys seks ja patukkaa joka reikään.
Sensuroidaanpa täällä paljon viestejä.
Kamalaa! :(
Missä päin mahtaa asua? Tiedän sitten olla varuillaan 18v kimuleiden kanssa!
M28
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa! :(
Missä päin mahtaa asua? Tiedän sitten olla varuillaan 18v kimuleiden kanssa!
M28
Ei 16-vuotiaiden kanssa tarvitse olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun tiedät asiasta sinun on vanhempana puututtava siihen. Oletko itse ollut Tinderissä? MIksi 16-vuotias tyttösi on siellä, kun muut ovat täysi-ikäisiä? On Tinderissä paljon ihan asiallisia seuranhakijoita, mutta joukossa on paljon ihan törkeitä pumppausleluja etsiviä kepinheiluttajia. Tyttö pois Tinderistä ja äkkiä!
Luuletko ettei tytöillä ole haluja?
Ankara puhuttelu.
Sitä paitsi tuon kyseisen sovelluksen (ja monen muunkin samantyyppisen) ikäraja on 18 vuotta.
Kyllä tytöstä tulee pesunkestävä portto kuten äidistäänkin.
Anteeksi tyttöni käyttää Tinneriä tuli näppäily virhe ap
Käyttää tinderiä ja saa kohta kideriä, eli yllätysmunaa.