Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isokoinen olla x vartaloinen?

Vierailija
20.01.2020 |

Miten paljon vyötärö on silloin lantiota kapeampi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin voi. Vyötärö voi olla vaikka kuinka paljon kapeampi, riippuu ihan mitoista. Voihan todella hoikkakin olla I-vartaloinen, eikä vyötärön ja lantion välillä ole välttämättä mitään eroa.

Vierailija
2/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen. Mitat 110-85-115. Vaatekoko 48 ja painoa noin 100 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voi. Itse olen. Rinnanympärys 122 cm, vyötärö 92 cm ja lantionympärys 123 cm. Vaikka olenkin lihava kuin mikä, on vartaloni x-mallinen.

Vierailija
4/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mut mikä on erotus millä "tulee" x vartalo?

Ap

Vierailija
5/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mut mikä on erotus millä "tulee" x vartalo?

Ap

No mausta riippuen mikä tahansa 0 isompi.

Vierailija
6/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te isokokoiset x vartaloiset pukeudutte? Ite luultavasti isokoinen pehmeä suora.

Eli suora vartalo jolla hieman vyötäröä ja lantiota. En viitsi mittoja laittaa kun tulee haukkuja...mut vö on 24cm kapeampi kapeimmasta kohtaa kuin lantio tai olkapäät.

Ap

Vierailija
7/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulla on sairaan leveä lantio (on kyllä myös jyvevät luut siinä kohtaa, sanoi muutamiakin tunnustelemaan päässyt lekuri)  ja jalat on kuin mitkäkin kaivospölkyt, reisissä hyllyvää läskiä ja ihan turha haaveilla mistään saapikkaista kun pohkeet on esim. paljon kaulaa paksummat. Myös rintavarustusta piisaa G-kupin täytteeksi. Mutta kas, työterveyshoitaja hymyilee onnellisena, kun vyötärönympärys ei ylitä mitään kriittistä riskirajaa. - Olen ylipainoinen, painoindeksi päältä 30, mutta tuntuu että katkean tuosta keskeltä, jos laihdun! Housujen ostaminen yhtä helvettiä, vyön avulla mennään. Reisien ja polvitaipeen läskit ällöttää. Keskeltä olen kumminkin hoikka. (Ja sitten myös kaulasta ja naamasta, vaikkei sitä tässä kysytty.)

Vierailija
8/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös hoikat kasvot ja paksut pohkeet..... =D liittyyköhän toisiinsa? Hoikka kaula myös.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi