Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, kun joku ilmoittaa Facebookissa "siivoavansa kaverilistaa", koska tulee pa*kaa niskaan?

Vierailija
20.01.2020 |

Itseäni lähinnä ihmetyttää, miten aikuinen ihminen voi olla noin ääliö.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ok.

Vierailija
2/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitten siivoilis ihan rauhassa kuten muutkin, mutta ihmetelly aina miks siitäkin pitää tehdä joku numero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisuutta. Kaverilistan siivoaminen on ihan ok, mutta siitä julistaminen kaikille FB-kavereilleen on aika  lapsellista. 

Vierailija
4/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ilmoittaisi tuollaista asiaa julkisesti. Miksi ihmeessä kukaan tekee noin?

Vierailija
5/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en mäkään ymmärrä, että miksi siitä pitää erikseen ilmoittaa. Itse poistan kaikessa hiljaisuudessa sellaiset jotka spämmää tai joiden kanssa en ole ollut yhteyksissä vuosiin eikä kiinnostakaan.

Vierailija
6/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että johan luulee olevansa tärkeä tyyppi. Miksei voi poistaa kaikessa rauhassa, miksi pitää tehdä tuollainen ilmoitus ensin? Maksimaalisen huomion vuoksi, että joku parka kyselisi että mitä mitä ihmettä on tapahtunut, vai että joku oikein anelisi, että hei, ethän vaan poista minua?

Vierailija
7/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Omalla kaverilistallani eräs, joka tasaisin väliajoin ilmoittaa seinällään kuinka ”nyt tosiystävät kommentoikaa jotain, siivoan kaverilistaa”. On närkästynyt siitä kun ei saa tarpeeksi huomiota Facebookissa päivityksillään ja sitten kiukuttelee tuolla tavalla.

Ensinnäkin, eikö ihminen ilman kommentointia tiedä, ketkä ovat tosiystäviä eli totaalista huomionhakua ja toisekseen, miten aikuinen ihminen voi loukkaantua jostain liian vähäisestä somehuomiosta. En minä ainakaan jaksa tykätä jokaisesta ”ihana lenkki takana” tai jostain imelistä mietelausekuvista.

Vierailija
8/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin koko facebookin pois elämästä ja hyvä niin. En tosin ilmoittanut kellekään.

Vierailija
9/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloa. Omalla kaverilistallani eräs, joka tasaisin väliajoin ilmoittaa seinällään kuinka ”nyt tosiystävät kommentoikaa jotain, siivoan kaverilistaa”. On närkästynyt siitä kun ei saa tarpeeksi huomiota Facebookissa päivityksillään ja sitten kiukuttelee tuolla tavalla.

Ensinnäkin, eikö ihminen ilman kommentointia tiedä, ketkä ovat tosiystäviä eli totaalista huomionhakua ja toisekseen, miten aikuinen ihminen voi loukkaantua jostain liian vähäisestä somehuomiosta. En minä ainakaan jaksa tykätä jokaisesta ”ihana lenkki takana” tai jostain imelistä mietelausekuvista.

En huomioi noita koskaan mitenkään. Eipä ole kukaan koskaan meikäläistä silti pois siivonnut.

Vierailija
10/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomioh*orausta. Minulla on yksi tuollainen Facebook-kaveri, joka tämän tästä uhoaa poistavansa kaikki muut kuin todelliset ystävät. 🙄 Ilmeisesti minä kuulun niihin koska en ole vielä tullut poistetuksi, vaikka en ole tätä kaveria kasvokkain nähnyt yli kymmeneen vuoteen.

Joo, voisin tietysti itse poistaa hänet.

Vierailija
11/11 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huomioi noita koskaan mitenkään. Eipä ole kukaan koskaan meikäläistä silti pois siivonnut.

Joo se on jännä. Hirveä uhoaminen ja mitään ei kuitenkaan tapahdu.