Susanna Laineen hiustyyli
Susanna varmaan ei ikinä luovu noista kamalan pitkistä hiuksistaan, mutta mun mielestä noin pitkät hiukset ei oo kauniit. Susannalle sopisi nuorekkaampi, hieman lyhyempi ja kevyempi hiustyyli.
Kommentit (28)
Ihanat hiukset hällä. Pitkät ja hyväkuntoiset.Tykkään muutenkin, kun hän on niin kaunis ja korostaa omia piirteiltään sopivasti. Ei mitäön överimeikkejä. Aivan hullun nätti ja tyttömäinen. Muutenkin vaikuttaa järkevältä.
Kauniit hiukset. Ja olen nainen itsekin, pitänee mainita kun joku luulee, että naiset on vastaan.
Kaunis ja viehättävä muutenkin, älykäs, hyvä työssään. Jotenkin ihana.
N51
Siis Susannalle SOPISI täydellisesti lyhyet hiukset, Jane Mancini (Melrose Place) tukka tai vieläkin lyhyempi blondi, mutta hänelle sopii myös pitkä tukka.
Minun on pakko pitää pitkää tukkaa, koska pallinaamaani ei sovi lyhyt kampaus. En siis ymmärrä aloitusta. Jos sopii molemmat mallit niin kantaja päättäkööt. Susannan pitkä tukka on upea.
Täytyy vielä ap:na kommentoida, et en tarkottanu että Susannan pitäis kyniä hiuksensa lyhyiksi, vaan lyhentää esim. 20 cm :) Moni halusi nyt tahallaan ynmärtää väärin. En oo kateellinen yhtään mistään, mun mielestä S:n nykyinen tukka on vaan todella raskaan näköinen. Mutta hänen tyylinsä ei oo muuttunut muutenkaan vuosien saatossa.
Jo 10 sentin lyhentäminen tekis ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Kouvolasta kajahtaa! kirjoitti:
Susanna Laineen pitäisi olla solidaarinen ohuthiuksisille kanssasisarilleen. Se, että joku vielä tuossa iässä pitää pitkiä hiuksia, luo epävarmuutta muille. Olisi solidaarista leikata hiukset lyhyeksi, eikä mielistellä miehiä.
Höpö höpö.
Haha, sä taisit jäädä ilman kun sarkasmin tajua jaettiin!
Asiasta voi toden totta puhua palstalla monikossa. Enemmistö naisista näissä keskusteluissa komppaa lyhyitä hiuksia. Miehet ovat asiasta pääsääntöisesti eri mieltä, mutta nainenhan kaunistautuu vain itseään varten...