Susanna Laineen hiustyyli
Susanna varmaan ei ikinä luovu noista kamalan pitkistä hiuksistaan, mutta mun mielestä noin pitkät hiukset ei oo kauniit. Susannalle sopisi nuorekkaampi, hieman lyhyempi ja kevyempi hiustyyli.
Kommentit (28)
Kamalan pitkät? Noi hiukset on mun mielestä tosi kauniit. Antaa niiden koreilla pitkillä hiuksilla joille se sopii. Kivoja kampauksia saa. Lyhyet hiukset on tylsät ja liian monella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kateelliset AV-mammat neuvoo kaikki leikkaamaan ruman lyhyen pultsariakkafledan.
Siis mitä?? Eikö sulle oo olemassa kuin kaksi hiustyyliä: liian pitkä roikkotukka tai lyhyt pultsariakkafleda? Kertoo susta enemmän kuin AV-mammoista.
Tosi yllättävää, että naiset ärsyyntyvät toisten (yli 25-vuotiaiden) naisten pitkistä hiuksista. Pitäisi olla pirtsakka polkka tai "aikuisten naisten hiukset" eli jokin Leena Harkimo -tyylinen kynitty kampaus. Ei se Tehy-tukka oikeasti nuorenna ketään.
Todella kauniit hiukset ja kaunis todella kaunis nainen.
N47
On upea. Ei missään nimessä kannata leikata hiuksiaan.
N51
Jumalaisen kauniit hiukset. Piste.
Entinen esimies jaksoi jauhaa omista pitkistä hiuksistaan loputtomasti, että kuinka harvalla yli 50-vuotiaalla on pitkät hiukset kuten hänellä. Oli erittäin rasittavaa kuunneltavaa. Eikä ne hiukset poistaneet rumaa luonnetta tai keskivartalolihavuutta.
Susanna Laineen pitäisi olla solidaarinen ohuthiuksisille kanssasisarilleen. Se, että joku vielä tuossa iässä pitää pitkiä hiuksia, luo epävarmuutta muille. Olisi solidaarista leikata hiukset lyhyeksi, eikä mielistellä miehiä.
Kouvolasta kajahtaa! kirjoitti:
Susanna Laineen pitäisi olla solidaarinen ohuthiuksisille kanssasisarilleen. Se, että joku vielä tuossa iässä pitää pitkiä hiuksia, luo epävarmuutta muille. Olisi solidaarista leikata hiukset lyhyeksi, eikä mielistellä miehiä.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entinen esimies jaksoi jauhaa omista pitkistä hiuksistaan loputtomasti, että kuinka harvalla yli 50-vuotiaalla on pitkät hiukset kuten hänellä. Oli erittäin rasittavaa kuunneltavaa. Eikä ne hiukset poistaneet rumaa luonnetta tai keskivartalolihavuutta.
Miten tämä liittyy Susanna Laineen tyyliin? Vaikutat aika raskaalta tyypiltä.
Vastasi aiempaan viestiin. Kai täällä saa jakaa kokemuksia, vai osuiko maaliin? :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä kateelliset AV-mammat neuvoo kaikki leikkaamaan ruman lyhyen pultsariakkafledan.
Niin, aloittaja on sitä mieltä, miksi käännät monikkoon.
Kauniit hiukset ja niihin saa kivoja erilaisia kampauksia mm. lettejä niinkuin nyt on muodissa. Pippa lääkärillä kans ihania kampauksia.
Susanna on kaunis ja supernaisellinen. Hiukset kruunaavat kaiken!
N55
Vierailija kirjoitti:
Kauniit hiukset ja niihin saa kivoja erilaisia kampauksia mm. lettejä niinkuin nyt on muodissa. Pippa lääkärillä kans ihania kampauksia.
Eiks pipalla kunnon tuuhennokset/pidennykset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasi aiempaan viestiin. Kai täällä saa jakaa kokemuksia, vai osuiko maaliin? :)
Mihin aiempaan viestiin? Ei liity aiheeseen (Laineen hiukset) mitenkään.
Ei, en ole vanha tai keskivartalolihava enkä jauha hiuksistani, vaikka ne ovatkin kauniit. Läheisiä ja ystäviäkin on sen verran, että luonne tuskin on kovin ruma.
Taidat itse olla katkera ja lyhyttukkainen. Harmittaako sekin, ettet ole päässyt esimiesasemaan, mutta mielestäsi lihava ja rasittava tyyppi pääsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siten, että S. Laine kaunis ja kauniit hiukset, myös ystävällinen ihminen noin yleensä.
Entinen esimies oli ruma, lihava vaikkakin akateeminen ja korkeassa asemassa, ohuet hiukset ja epäkohtelias. Hiukset ei pelasta tältä katastrofilta :D
Ja jos minä olen raskas mielestäsi niin et olisi kestänyt edes niitä muutamia kuukausia tätä matamia kuten minä!
Miksi kaikissa ketjuissa tapellaan. Nyt lapset nukkumaan!
joo kouvolatukkaa kehiin