Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja roikuin tinderissä vuosia (olin 35+ kun aloitin) ja näin siinä kävi:

Vierailija
20.01.2020 |

Tapasin monta miestä tinderistä ja yhdestä toisesta sovelluksesta. Parin vuoden jälkeen aloin saada näitä "ei sitten mikään kelpaa" -kommentteja treffeillä joiltain miehiltä ja muutamalta tahdittomalta sukulaiselta. Olin kuitenkin päättänyt, että kevyttä tapailua enempää ei tule, elleivät molemmat ole todella ihastuneita ja halua todella suhdetta. Huonoina aikoina suhde ei tule kestämään, jos tunteet eivät ole vahvat, sen nuorena aloitettu avioliitto opetti loppuessaan eroon.

Löysin seitsemän vuoden jälkeen miehen, joka vastasi kriteereitäni sekä ihastumisen että sen osalta, että arvomaailmamme ovat samankaltaiset. Olemme nyt muuttamassa yhteen.

Jos juuri tätä tai toista näin hyvää miestä ei olisi löytynyt, olisin ollut vaikka loppuelämäni yksin, pidin sitä ihan realistisena vaihtoehtona. Elämä on liian lyhyt hukattavaksi suhteessa, jossa ei oikeastaan edes halua olla.

Mies on tavis kuten minäkin. Maailman paras ja parhaiten minulle sopiva tavis.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän vuotta meni minullakin ennen kuin nykyinen puoliso tuli vastaan. Onneksi en vähempään tyytynyt.

Vierailija
2/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vo huoh. Tule sitten 10 v pästä kertomaan mikä on tilanne. Toki tuossa vaiheessa kaikki on yhtä hattaraa ja aurinkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni aika tasan kymmenen vuotta erosta, ennen kuin löysin uuden seurustelukumppanin. Tapailin kyllä välissä yhtä sellaiset puolisen vuotta, mutta homma kuivui kasaan. Onneksi, koska tämä nykyinen on parasta mitä kuvitella saattaa.

En tosin ole ollut tinderissä, mutta ei se tieto mitään muuta. Olen sosiaalinen ja tapaan paljon miehiä päivittäin muutenkin. En vain todellakaan huoli ketä tahansa, sen pitää tuntuu oikealta.

Vierailija
4/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vo huoh. Tule sitten 10 v pästä kertomaan mikä on tilanne. Toki tuossa vaiheessa kaikki on yhtä hattaraa ja aurinkoa

Eli ap toimii mielestäsi jotenkin väärin, koskapa enteilet asioiden menevän pieleen? Miten ja miksi?

Vierailija
5/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa elämä noin yleisesti olla melko kurjaa ronkeleilla.

Vierailija
6/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenkohan seurusteluhistoria ap:lla oli kun tuonne tinderiin lähti?

Vierailija
7/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap toimii mielestäsi jotenkin väärin, koskapa enteilet asioiden menevän pieleen? Miten ja miksi?

Enhän mä mitään tuollaista sanonut. Voi mennä ihan hyvinkin tulevaisuudessa. Mutta tässä vaiheessa sitä ei vielä voi tietää. Nauttikoon kuitenkin tästä nyt.

Vierailija
8/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Mehän ollaan tässä ketjussa lopulta saatu just mitä ollaan haluttu. Hirveintä olis ollut tyytyä johonkuhun vain tyytymisen vuoksi ja sitten varattuna tavata se oikea.

Vierailija
9/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

???

Vierailija
10/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes alussa ei ole sitä hattaraa ja aurinkoa niin ei kyllä mitään toivoa koko suhteella. Alkuhuuma kuuluu asiaan, jos sitä ei tule niin kumppani on yksinkertaisesti väärä.

Vierailija
11/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs tän aloituksen pointti nyt on?

Vierailija
12/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämä ketju antaa toivoa. Yli kymmenen vuotta sinkkuutta takana.

N34

Vierailija
13/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin? Mehän ollaan tässä ketjussa lopulta saatu just mitä ollaan haluttu. Hirveintä olis ollut tyytyä johonkuhun vain tyytymisen vuoksi ja sitten varattuna tavata se oikea.

Tässä on just se harha: "lopulta saatu mitä on haluttu" Nytkö kaikki on loppumassa elämässänne vai mitä tämä tarkoittaa?

Vierailija
14/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on just se harha: "lopulta saatu mitä on haluttu" Nytkö kaikki on loppumassa elämässänne vai mitä tämä tarkoittaa?

Ei, vain parisuhteen etsintä on päättynyt. Nythän aloittajalla kaikki vasta alkaa.

Itse tapasin omani jo jokunen vuosi sitten.

Vierailija
15/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun "se oikea" tuppaa osottautumaan joillakin joka kerta vuosien vääräksi. Olkaa itse niitä oikeita älkääkä hakeko toisesta jotain fantasiaa, mitä ette koskaan löydä.

Vierailija
16/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vain parisuhteen etsintä on päättynyt. Nythän aloittajalla kaikki vasta alkaa.

Itse tapasin omani jo jokunen vuosi sitten.

Toistaiseksi se on päättynyt. Katsotaan ihan rauhassa mitä elämä tuo

Vierailija
17/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun "se oikea" tuppaa osottautumaan joillakin joka kerta vuosien vääräksi. Olkaa itse niitä oikeita älkääkä hakeko toisesta jotain fantasiaa, mitä ette koskaan löydä.

Miten liittyy aiheeseen?

Vierailija
18/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP oli naimisissa nuoresta asti 35+-ikään asti. Aloitukseni pointti oli se, että nirsous on hyvä asia ja olen siitä tyytyväinen, toisin kuin tietyt palstayrittäjät väittävät. Sen tiedän, ettei mikään suhde ole aina hattaraa - siksi pitääkin olla vahva tunneside ja sitä edeltävä ihastuminen.

ap

Vierailija
19/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan katkeraa tekstiä heti kun jotkut kertovat löytäneensä rakkauden 😂 nooo, pessimisti ei selkeesti pety.

Vierailija
20/45 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos edes alussa ei ole sitä hattaraa ja aurinkoa niin ei kyllä mitään toivoa koko suhteella. Alkuhuuma kuuluu asiaan, jos sitä ei tule niin kumppani on yksinkertaisesti väärä.

Tuo mutuilusi ei perustu mihinkään todelliseen. Alun ihastus on ihan akkojen lehtien juttuja. Järjestetyt avioliitot ovat kaikkein kestävimpiä.