Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viikon seksihaaste

Vierailija
20.01.2020 |

Vähän taustaa: olemme olleet 20v naimisissa, ja useita vuosia jo seksielämämme on jumiutunut kertaan parissa viikossa. Minun (m41) tekee mieli usein, vaimon (n42) ei. Kun seksiä on, se on pääasiassa minun aloitteestani. Muutenkin vaimo on sängyssä passiivinen.

Perinteisesti se on johtanut siihen, että minä olen kireä, ja mietin usein milloin mahdamme taas harrastaa seksiä. Vaimosta taas tuntuu, että kaikki läheisyyteni tähtää vain seksiin, kuten asia osittain onkin. Ja suhde voi huonosti.

Vaimo on sanonut, että hänen halunsa vaatii, että muut asiat on ensin kunnossa, kun taas minä tarvitsen seksiä, että muutkin asiat toimisivat. Tällainen muna-kana -ongelma.

Hänen seksihaluihinsa ei kuitenkaan ole juurikaan vaikuttanut minun raitistumiseni, laihdutus, kotityöt eikä parempi pukeutumiseni (nämä vuosien varrelta).

Niinpä ehdotin eilen, että kun on nyt kokeiltu kanaa, pitäisikö kokeilla munaa? No en nyt noilla sanoilla...

Tänään päätimme aloittaa viikon seksihaasteen - joka päivä seksiä viikon ajan. Vielä ei keretty, mutta minulla ei ole ainakaan kireä olo, kun ei tarvitse jännittää. Huomaan myös heti ajattelevani vaimosta mukavia asioita ja hänen hyvinvointiaan, kun ei tarvitse miettiä seksiä.

Voin kertoa projektin etenemisestä, jos täältä löytyy kiinnostusta. Voin palata ketjuun myös myöhemmin kun selviää, saammeko aikaan pysyviä muutoksia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro etenemisestä, kiinnostaa kuulla. Toki tuli mieleeni, että jos vaimo haluaa normisti 1x kahdessa viikossa ja mies joka päivä, niin onko tuo haaste joka päivä viikon ajan nyt vähän enemmän miehen haluihin kallellaan..? Kompromissina olisin ehkä naisena ehdottanut vaikka joka toinen tai kolmas pv kahden viikon ajan. Ajallisesti pitkäkestoisempi haaste voisi näyttää positiiviset vaikutuksensa paremmin.

Vierailija
2/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama.

Kaikki on kokeiltu. Meillä on nyt vaimolla periaatteessa kaikki hyvin ja minä ihan loppu kun olen toteuttanut lähes kaikki toiveet. Lopetin lähentyly-yrtyksetkin ja nyt vaimo haluaa seksiä noin 10 päivän välein. Jos lähentelin niin pakkeja tuli, mutta silloin väli oli viikko. Johtopäätös tästä parin vuoden kokeilusta on että kun seksistä puhuu niin sitä on enemmän ja lähentely kuitenkin johtaa seksiin useammin kun vaimo lopulta lämpenee ajatukselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Ihmetyttää se että miksi vaimo ei voi edes kerran viikossa psyykata itseään seksiin. Seksi ei kuitenkaan kestä 5-10min kauempaa, vaimo saa orgasmin ja saa olla siinä asennossa joka mieluisin. Minun pitää spyykata itseni kokoajan kun ei ole seksiä, että siedän kaikki vaimon kommentit ja mielipiteet mitä kivaa/huonoa iltalehdessä tai tori.fi sivuilla on.

Vierailija
4/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi ottaa itsekin tavoitteeksi, että viikon ajan seksiä joka päivä. Voisi nähdä vaivaa normaalia enemmän, järjestää hierontaa ja hemmottelua. Jospa sillä lämpenisi.

Vierailija
5/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä mies voi tehdä on lopettaa lähentely-yritykset. Se on merkki naiselle, ettei nainen kiinnosta enää. Sen jälkeen saa mitä tilaa, eli jää ilman seksiä. Se nyt vaan on niin monen miehen kokema juttu. Ihminen on eläin siinä kuin muutkin, joten naarasta pitää kiehnätä, kehua ja arvostaa, jos seksiä haluaa. Jos jätät väliin et arvosta etkä saa seksiä. Oma vika. Kannattaa olla itsekäs olematta itsekäs ja ajatella naisensa parasta. Kyllä se kiitos vielä seisoo.

Vierailija
6/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Tyhmintä mitä mies voi tehdä on lopettaa lähentely-yritykset. Se on merkki naiselle, ettei nainen kiinnosta enää. Sen jälkeen saa mitä tilaa, eli jää ilman seksiä. Se nyt vaan on niin monen miehen kokema juttu. Ihminen on eläin siinä kuin muutkin, joten naarasta pitää kiehnätä, kehua ja arvostaa, jos seksiä haluaa. Jos jätät väliin et arvosta etkä saa seksiä. Oma vika. Kannattaa olla itsekäs olematta itsekäs ja ajatella naisensa parasta. Kyllä se kiitos vielä seisoo.

Jaa, että se on aina oma vika kun puoliso on seksissä haluttomampi. Tämä selvä.

Vierailija
7/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau tuo aloittajan viesti oli, kuin omasta elämästä. Luoja jollain muullakin on asiat tuolla tavoin. Itse olen jo ihan luovuttamisen "vaihtamisen" rajoilla asian suhteen.

Vierailija
8/12 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kireä, niin pyydä vaimoasi penetroitumaan sinuun aluksi pienellä dildolla. Se auttoi ainakin naapureillamme Westendissä.

Vierailija
9/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ketju lähti tavan mukaan elämään omaa elämäänsä... Tässä kuitenkin päivitystä.

Vastaan ensin ekalle kommentoijalle: joka päivä viikon ajan on vahvasti miehen haluihin kallellaan; tosin en minäkään joka päivä kaipaa. Mutta ehdotus oli minun, ja tarkoitus onkin ottaa mäkilähtö, kun auto on sammunut ja akku tyhjä. En tosiaan kysellyt enempää ehdotukseni perään, kun sen sunnuntaina heitin, mutta päivän harkinnan jälkeen vaimo itse ehdotti sen aloittamista, "starting now"; ehkä ajatus viikon sitoutumisesta on myös hänelle helpompi kuin useamman viikon stintti.

Katsottiin pitkästä aikaa sarjaa eilen, kun lapset olivat sängyissä, jonka jälkeen mentiin sänkyyn. Juteltiin pitkästä aikaa seksistä hippasen, jonka jälkeen pantiin kyljeltään.

Puuhailin myös eilen kaikenlaista kotona ja huomioin vaimoa enemmän, kun ei vanne kiristänyt päätä.

Tänään hyvä mieli jatkui, ja vaimokin oli hommaan sitoutunut. Kasilta lapset katsoivat telkkua, ja me kävimme harrastamassa "NetFlix-seksiä" alakerrassa. Vaimo tosin ehdotti, että joku päivä pitää sekstata ilman penetraatiota, koska limakalvot eivät kestä koko viikkoa. Sopiihan sekin! Olen odottanut sopivaa kertaa kokeilla kivin-metodia, ja nyt olisi loistomahis, kun tietää itsekin saavansa.

Seksi on ollut normia, jossa molemmat saa. Aamulla oli vähän sellainen olo, että selviäisi ilmankin, mutta tekihän sitä illalla kuitenkin mieli, ja vaimokin oli valmiiksi märkänä. On tämä kyllä mahtavaa!

AP

Vierailija
10/12 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mäkilähtö ei auta, niin olisi syytä tarkastaa sytytystulpat ja johtimet. Polttoaineen suodatin myös. Sitten akku latinkiin ja starttailemaan. Jos ei auta, kysy täältä lisää ohjeita. Millä moottorilla se sun peli on?

Vierailija
11/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ap palasit päivittämään ja mukava kuulla, että vaimosi on sitoutunut projektiin. Otin huvikseni tälle viikolle saman tavoitteen, tai ainakin huomioin naistani vaikkei seksiä olisikaan. Eka päivänä hoidin käsin ja suulla, eilen hieroin pitkän kaavan mukaan. Tänään jotain muuta. Jatkahan tilanteen päivittämistä.

Vierailija
12/12 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvot ei kestä? Eihän nyt vaan ole liikaa kuivuutta, ja seksi tuntuu huonolta vaimostasi, = hommasta menee mielenkiinto.