Monissa Espoon ulkoilukohteissa surkeat kahvilat
Vaikka niiden odottaisi olevan paikan tasoisia, tuoretta, ei pakastettua.
Villa Elfvik Laajasalossa , Pieni Merenneito Matinkylässä. Vanhaa, kuivaa pullaa.
Kommentit (19)
Tasolla tarkoitan hienoja paikkoja merenrannalla jossa odottaisi saavansa tuoretta korvapuustia.
Samoin kuin Tarvaspää. Oikein odotin heidän mainostamaa kaalipiirakka. Vesi turskahti eli pakastettua
Voit itse laittaa kittarin pystyyn loistopalveluilla ja katsoa miten kauan menee, ennen kuin teet konkurssin.
Siksi annankin palautetta koska meillä ollut perheyritys jossa oli myös kahvila. Jo ennen sisälle tuloa pullan tai ruuan pitää tuoksua, jos ei, mikrot kikattaa.
Kun tarjottavat ovat hyviä ihmiset tulevat takaisin ja suosittelevat paikkaa ystävilleen.
Jos huonoja, käynti jää yhteen kertaan.
Pahvia kahvimukista ja kuiva korvapuusti,siitä pitäs maksaa viis euroa.
Joo kiitos ei,siks en osta.
Oijoi. Nyt pitää lähteä pullalle kahvilaan. Kiitosta vaan.
Se on Espoo, ei osata/haluta. Jääkiekkooon kyllä annetaan rahaa.
Miksi Espoo ei saa aikaiseksi esim. kunnollista toritoimintaa, tätä olen vuosia ihmetellyt.
Esimerkki ihanasta kahvilasta on Pirttimäki.
Ihanaa kanakeittoa. Munkkeja korvapuusteja piirakoita. 👍 Kaikki tuoretta.
Vierailija kirjoitti:
Siksi annankin palautetta koska meillä ollut perheyritys jossa oli myös kahvila. Jo ennen sisälle tuloa pullan tai ruuan pitää tuoksua, jos ei, mikrot kikattaa.
Mikrot kikattaa...onpas niillä hauskaa;))
Myn kahvilasta Solvallasta saa ainakin ihania syötäviä.
Villa Elfvik on Espoossa. Laajasalo sen sijaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Espoo ei saa aikaiseksi esim. kunnollista toritoimintaa, tätä olen vuosia ihmetellyt.
Mihin tuo tori pystytetään? Espoon keskukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kittari?
Mitä murretta?
Kokoomusmurretta
Ne kahvilat on yrittäjien paikkoja, ei Espoon kaupungin. Yrittäjät myy sitä mitä ne haluaa myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo tori pystytetään? Espoon keskukseen?
Kyllä siellä lääniä ja maata riittää. Miksi ei esim. johonkin merenrannalle? Soukka, Kivenlahti - kohta kulkee metrokin..
Jos pullat nykyisin maksaa sen 2-3 euroa niin paikalla leivottu maksaisi varmaan 4-5 euroa, enkä ainakaan itse maksaisi niin paljon. Kyllä ne pakastepullatkin menettelee vaikka oikeasti tuore olisi tietysti parempi.
Mikä ihmeen "taso"? Espoo on läpeensä kokoomuslainen kaupunki joka panostaa julkisiin palveluihin mahdollisimman vähän. Se että kaupungissa on muutama varakas asukas ei tarkoita sitä että kaupunki itsessään olisi varakas.
Helsinki on parempi esimerkki rikkaasta kaupungista, budjettiylijäämä viimevuonna liki 340 miljoonaa euroa.