Alle 25v lapsen saaneet! Kuinka paljon olet reissannut?
Kuinka monessa maassa olet käynyt? Olivatko reissut ennen lapsia vai reissaatteko edelleen? Vai saitko lapset nuorena sen takia, että reissaaminen ei ole koskaan kiinnostanutkaan?
Kommentit (26)
Eikös kaikki lapset ole lähtökohtaisesti alle 25v? Vai onko joku muka saanut yli 25-vuotiaan lapsen?
No en saanut lapsia kyllä nuorena sen takia, koska reissaaminen ei ole koskaan kiinnostanutkaan. :D Lapissa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa olemme reissanneet lasten kanssa. Pienten lasten äitinä olen päässyt reissuun myös kavereiden kanssa ja niin on mieskin, ilman lapsia siis. Eihän se ihan samanlaista ole kuin jos ei olisi lapsia, mutta omat lapset ottaa kyllä yleensä ilomielin mukaan kun heidät on osaksi elämäänsä halunnut. Matkojen suunnittelu ja ennakointi on tärkeää. Sen takia teimme lapset nuorina koska halusimme lapsia ja opinnot joustivat sopivasti.
Aika noloa keulia nykyään jollain matkustuksella :'D
Ennen lasta olin käynyt kolmessa maassa. Lapsen kanssa ollaan oltu Ruotsissa. En nauti matkustamisesta, voi johtua vaan kokemuksen puutteestakin. En vaan jaksa säästää rahojani matkailuun, kun mielikuvani siitä ei ole hyvät. Kotimaassa matkaillaan jonkun verran.
Sain ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana ja toisen 19-vuotiaana. Ennen lapsia olin matkustellut pari kertaa ulkomailla, lasten syntymän jälkeen vähintään vuosittain. Lasten ollessa pieniä muutimme Yhdysvaltoihin miehen töiden takia ja sieltä käsin reissasimme mm. Hawaijin saarilla, Karibialla, Kanadassa useaankin otteeseen ja Meksikossa. Tietty myös USAn eri osavaltiota kierrettiin eri reissuilla.
Nyt lapset ovat jo isompia, joten olen päässyt kavereiden kanssa myös toteuttamaan lapsettomia reissuja, kuten reppureissaamaan Aasiaan.
Ot, mutta olen alle 25.v lapseton ja en ole reissannut ruotsinlaivaa pidemmälle kahdeksaan vuoteen.
Ei ole varaa eikä hinkua.