Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-Etukortin irtisanominen 100€ takia ja uudelleen ottaminen ensi viikolla?

Köyhä
20.01.2020 |

Eli onnistuuko ensin irtisanoa S-Etukortti ja saada 100€ jäsenmaksu takaisin ja seuraavalla viikolla liittyä uudelleen jäseneksi?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä urpon tunnistaa? Siitä, että se allekirjoittaa sopimukset lukematta ja kyselee sitten sopimusasiaa somesta.

Ja sillä on krooninen rahapula ja laskut rästissä.

Enpä edes muista onko sopimuksessa kohtaa, joka kertoisi, voiko kortin ottaa heti perään uudestaan. Se on tässä se isoin kysymys. Sen ottaminenhan maksaa vain 20e, ja loppu 100e maksusta kerrytetään bonuksilla.

AP

Sitten pitää olla varma, ettei tule sille seuraavalle sataselle nopeasti tarvetta. 80e bonuksia vaatii kuitenkin esim. neljänsadan euron kuukausiostoja sellaisen 8 kuukauden ajan, eli vasta lokakuussa voisit ottaa sen "vipin" seuraavan kerran. Tietysti jos joka tapauksessa käyt Prismassa/S-Marketissa, ei tuolla ole niin väliä. Ehkä kuitenkin parempi hätähätävara olisi se maksuton Visa. Mutta myönnän, siinä on vaaransa, tuolla osuusmaksulla ei voi ylivelkaantua.

No tämä on eka kerta 8 vuoteen kun olen kortin omistanut :) Toivottavasti ei enää jatkossa tule noin suurta tarvetta 100e kun nolottaa palauttaa kortti ja pian hakea uutta..

AP

Vierailija
22/34 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi saanut jo oikean vastauksen ilman mitään kotkotuksia, soitto vain S-pankkiin...mutta ei..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla suunnitelmallinen ja keräillä osinkoja s-korteista

Vierailija
24/34 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö noin heikosti että pitää tuota harkita?

Kyllä.

AP

Tilanteesi on sillä tasolla että mene sossuun tai kerää pulloja

Vierailija
25/34 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

AP

Sossu hylkäsi mun hakemuksen. Täällä tuppukylässä ei pulloja ole ainakaan näin talvella.

AP

Vierailija
26/34 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou. No hyvin onnistui ihan vaan ajokortti ainoana henkkarina mennä S-Pankkiin lähimpään Prismaan ja irtisanoa S-Etukorttini ja saada se 100e puhtaana käteen.

Seuraavana päivänä kirjauduin Op verkkopankin tunnuksilla ja tilaisin uuden S Etukortin hintaan 20e.

Tähän rumbaan ei ollut syynä edes se että tarvitsen kiireesti 100e. Vaan se, että haluan vaihtaa maksullisen Op jäsenyyden S pankkiin ja entisellä s pankkitilillä oli rahaa ja tapahtumia, joista en ollut kelalle aiemmin ilmoittanut, joten halusin aloittaa puhtaalta pöytältä, ennen kuin toimita tiliotteet kelaan.

Aamen

Ps. Mua ei oo edes kastettu ja oon edelleen ateisti

AP

Vierailija
27/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tätäkin koittanut selvittää ja paikallisessa Prismassa sanottiin, että irtisanominen ja heti uudestaan liittyminen ei ole mahdollista. Onko tää ihan sääntöjen mukaista?

Vierailija
28/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa ne ehdot. Osuuspääoma maksetaan muistaakseni takaisin irtisanomisvuotta seuraavan kalenterivuoden alussa.

2.3.4 Osuusmaksun palauttaminen

"Kun asiakasomistajuus osuuskaupassa päättyy, palautetaan maksettu osuusmaksu siten, kuin osuuskuntalaissa ja/tai osuuskaupan säännöissä säädetään. Osuusmaksu palautetaan pääsääntöisesti heti etujen maksutilille S-Pankkiin."

Tässä lukee että maksetaan heti

AP

No niin. Antaa urpojen urputtaa. 

En ole kuullut, että kukaan olisi noin tehnyt, mutta miksi se ei voisi onnistua 

Vierailija
29/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap olisi saanut jo oikean vastauksen ilman mitään kotkotuksia, soitto vain S-pankkiin...mutta ei..

Oletko kokeillut soittoa mihinkään pankkiin? 

Vierailija
30/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

AP

Jos osuusmaksussa on satanen kiinni, niin miksi sitä ei voi muka käyttää mielestäsi pois?

Vierailija
31/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

AP

Taitaa kaljan tuska olla noin kova.

Vierailija
32/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle annettiin käteisenä heti osuus maksu kun irtisanoin. Ei sitä missään pantata.

Vierailija
33/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu. Maksat vaan uudestaan sen satasen. Saisitko sieltä Visan? Ei tule mitään kuluja, jos maksaa sen aina kerralla pois seuraavassa kuussa.

Nyt ei ollut kyse S-tilin maksuaikaominaisuuden käytöstä vaan osuuspääomasta.

Mikä on s-tilin maksuaikaominaisuus?

Vierailija
34/34 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Oon itse ollut yli 2v sairaslomalla ja välillä on todella tiukkaa. Viimeiset puoli vuotta olen pikku hiljaa myynyt koruja, joita olen saanut. Viime viikolla meni viimeinen. Koitetaan jaksaa!