Miksi poliisilla kokeilussa saa nykyään olla tatuointeja
Minun mielestä kyllä vastenmielistä eikä kovin luottamusta herättävää jos poliisi näyttää enemmän roistolta kuin poliisilta.
Samoin tatuoidut sairaanhoitajat, ei vaan tule heistä kovin puhdas ja asiallinen vaikutelma.
Yleisilmeellä on merkitystä, varsinkin tollasissa palveluammateissa.
Lääkärillä en onneksi ole vielä tavannut sutattuja käsivarsia.
Kommentit (25)
Huvitti joskus kun poliisipari oli siviiliautolla hakemassa yhdestä asunnosta nuoria huligaaneja, oli kesäkuuma, eikä poliiseilla mitään näkyviä univormuja tms, ei meinannut saada selvää kuka kuului huligaaneihin ja kuka poliiseihin, mutta päättelin sen nutturapäisen sutattukäsivartisen nuoren partasutin olevan poliisi, joka talutti vihreätukkaista huligaania auton takapenkille.
Ikkunasta katsoin ja hohottelin itsekseni. Nuori huligaanipariskunta tuhosi koko talon rauhan. Onneksi eivät ehtineet asua vuottakaan.. mutta siinä oli jokainen päivä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tatuointi kertoo tyhmyydestä, varsinkin nykyaikana.
En halua että olla tekemisissä tyhmän poliisin, lääkärin, sairaanhoitajan kanssa.
Jaa, en tiennytkään, että Winston Churchill oli tyhmä. Hänellä kun oli tatuointi. Sama pätee George Orwelliin ja Thomas Edisoniin. Hyvä, että sinun kaltainen neropatti tuli tänne valistamaan ihmisiä asiasta.
No varmaan koska muuten ei saataisi uusia koulutettavia kun niin monilla niitä tatuointeja nykyään on.
Meinasin kerran käännyttää poliisit ovelta (työn puolesta jouduin heidän kanssaan asioida) kun olivat siviiliautolla ja siviilivaatteissa bändipaidat päällä jne. Näyttivät enemmän rosvoilta tai joltain hulttioasiakkailta kuin poliiseilta. Näkivät varmaan mun hämmennyksen kun toinen lopulta ymmärsi esittäytyä/näyttää virkamerkin just ku olin kiskaisemassa ovea kiinni nenän edestä. Mut oikee mukavia ja ammattitaitoisia. Mahdollisiin tatskoihin en kyllä kiinnittäny huomioa.
Minusta tatuointi kertoo tyhmyydestä, varsinkin nykyaikana.
En halua että olla tekemisissä tyhmän poliisin, lääkärin, sairaanhoitajan kanssa.