Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poliisilla kokeilussa saa nykyään olla tatuointeja

Vierailija
20.01.2020 |

Minun mielestä kyllä vastenmielistä eikä kovin luottamusta herättävää jos poliisi näyttää enemmän roistolta kuin poliisilta.
Samoin tatuoidut sairaanhoitajat, ei vaan tule heistä kovin puhdas ja asiallinen vaikutelma.
Yleisilmeellä on merkitystä, varsinkin tollasissa palveluammateissa.
Lääkärillä en onneksi ole vielä tavannut sutattuja käsivarsia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä sieltä haalarin alta näy, ja ainakin meillä peitehommissa epästandardista ulkonäöstä saaa lisäpisteitä.

Vierailija
2/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstinsyöttö muutti sanan 'poliiseillakin' = kokeilussa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen nähnyt monta tatuoitua lääkäriä,

Vierailija
4/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katu-uskottavuus ennen kaikkea. Kuka nyt pyhäkoululaisen näköistä jeppeä uskoo. Kaljusta, tatskoista, leveästä haara-asennosta ja taitavasta pampun pyörityksestä tulee maksaa asianmukaiset lisät.

Kyllä uskoo ap:kin kerrasta, kun tuollainen lsillä auktorisoitu poliisi osoittaa pampulla suunnan ja kehottaa tyhjännarisijaa sulkemaan suunsa ja hajaantumaan kotia kohti.

Vierailija
5/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tatuoitu järjestyksenvalvoja?

Vierailija
6/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, yhyy.

Vierailija
7/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Patrik Lainetta asiajätkänä, mutta raukka on mennyt piirtämään itseensä ja on täten tehnyt itsestään täyden pellen...

Vierailija
8/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok boomer

Vierailija
9/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astukaa nykyaikaan - leimatonta nahkaa ei paljoa enää löydy.

Vierailija
10/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tälle vuosikymmenelle. Nykyään rosvot poistattaa tatuointeja ja poliisit ottavat. Kunnon kansalaisen tunnistaa tatuoidusta ihosta.

Vierailija
11/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ja montakin. Eikä haittaa yhtään.

Vierailija
12/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä tatuoitu järjestyksenvalvoja?

Ei pelota, last season, nykyään uskottavimmissa paikoissa on justiinat ovella, crokseineen, marimekko tunikoineen ja leggareineen.

Kukaan alaikäinen ei uskalla paikalle koska vastassa saattaa olla naapurin PuumaJustiina ja häiriköt pysyvät kaukana ettei ala jo eräpäivänsä menettäneet ahdistella synnytys tarinoisilla. 

Vierailija
13/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä sieltä haalarin alta näy, ja ainakin meillä peitehommissa epästandardista ulkonäöstä saaa lisäpisteitä.

Menehän takasin tunnille.

Vierailija
14/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin se vois olla vaatimuksena poliisikouluun pääsystä, tatuoimaton iho. Tosin, nykyään on pula poliiseista, siksi sinne huolitaan jo hampuusejakin.

Vierailija
15/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät pyöri potkupuvuissa ikuisesti, jotkut tähtäävät rikospoliisiksi.

Sitäpaitsi ei ne potkupukupoliisitkaanb ole haalareissaan koko työaikaa, valtaosa menee toimistotöissä.

Vierailija
16/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kyvykkyydestä maksetaan, ei tatuoinneista tai niiden puutteesta. Itselläni ei tatskoja ole.

Vierailija
17/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa sonnirengasnaamaista wt:tä, joka luulee olevansa cool, ihan sama sulle vaikka lekurilla olisi kirkuvan pinkki tukka ja pellenenä, heiottäisi vielä kärrynpyöränkin kun astut huoneeseen.. normi päivä.

Me muut ei haluta sirkushuveja ja misseilyä vaan ammattitaitoa.

Vierailija
18/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, vankilaleimat ja muut omatekoiset tuhrut kyllä kertovat matalasta äo:sta, muut lähinnä vain huonosta mausta. Paitsi jollain Jason Momoalla, mutta monestiko Montosen Jomppa näyttää Jason Momoalta?

Kannattaa mieluummin opiskella plastiikkakirurgiksi ja poistamaan tatskoja kuin hankkia niitä ihoonsa. Väriaineita ei testaa eikä touhua valvo kukaan.

Vierailija
19/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se vois olla vaatimuksena poliisikouluun pääsystä, tatuoimaton iho. Tosin, nykyään on pula poliiseista, siksi sinne huolitaan jo hampuusejakin.

Minusta aivot ovat tärkeämmät poliisilla(kin) kuin ihon värikkyys tai värittömyys, ja rikoshistoria estää koulutukseen pääsyn.

Vähän turhaan kärjistät nyt, et vaikuta älykkäältä vaikkei sulla tatskoja olekaan.

Vierailija
20/25 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään haittaa sonnirengasnaamaista wt:tä, joka luulee olevansa cool, ihan sama sulle vaikka lekurilla olisi kirkuvan pinkki tukka ja pellenenä, heiottäisi vielä kärrynpyöränkin kun astut huoneeseen.. normi päivä.

Me muut ei haluta sirkushuveja ja misseilyä vaan ammattitaitoa.

Miten ihmeessä ihmisen ammattitaitoon vaikuttaa se onko hänellä tatuointeja, lävistyksiä tai huomioväriset hiukset? Samat koulut ne kaikki lääkärit käy. Olet ennakkoluuloinen ja vanhanaikainen, ja kehtaat vielä ylpeillä sillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi