Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa syntymäpäivänään ravintolaan syömään t. Ammattivalittaja

Vierailija
20.01.2020 |

Se kuulemma riittää lahjaksi ja siksi joudun ostamani lahjan palauttamaan kauppaan.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että sinä persaukinen ostaisit säästöistäsi sille mulkvistille kuuden tonnin saunan, vaikka joka toinen päivä harkitset eroamista? Hohhoijaa.

Niin, on mulla säästöjä, mutta en mä noin kallista lahjaa halua ostaa. Kuuntelen sitten siitä narinaa, kun hän ei sitä saanut. Ap

Vierailija
22/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ravintolaan syömään halua, vaan se haluaa ulkosaunan. Tilaat nyt heti tynnyrisaunan pihaan, niin ukko ilahtuu.

Koska se sitten ostaa mulle jotain noin kallista? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän se ravintolaan syömään halua, vaan se haluaa ulkosaunan. Tilaat nyt heti tynnyrisaunan pihaan, niin ukko ilahtuu.

Hitostako me sitä tiedetään. Sun kirjotusten perusteella ei koskaan. Ainahan se ostaa sulle halvan hajuveden ja suklaata. Osta sää sille Menneniä ja näkkileipää.

Vierailija
24/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitostako me sitä tiedetään. Sun kirjotusten perusteella ei koskaan. Ainahan se ostaa sulle halvan hajuveden ja suklaata. Osta sää sille Menneniä ja näkkileipää.

Ostakoon itse saunansa. Enhän mä edes tiedä mihin pihaan se tuodaan, mökille vai tänne. Varmaan se olisi väärän mallinen, sitten se pitäisi olla täysin valmis, ei mies rakennushommia osaa yhtään yms. Ap

Vierailija
25/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Että tällaista tänään.

Vierailija
26/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa.

Vierailija
27/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tuo teidän suhde aina yhtä onnellisen ja terveen oloinen. Tuosta saa lapsi hyvän mallin itselleen.

Vierailija
28/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sijoittaminen jo unohtui?! Rahat piti pistää osakkeisiin tai rahastoihin eikä tavaraan...

Vierailija
29/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta tavara, etkä enää jatkossa osta hänelle tavaraa lahjaksi. Miksi ei voisi käydä ravintolassa juhlapäivinä syömässä?

Vierailija
30/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se sijoittaminen jo unohtui?! Rahat piti pistää osakkeisiin tai rahastoihin eikä tavaraan...

Ammattivalittaja keksii lennosta näitä tarinoita. Aloitti ketjun sillä, että miehen mielestä ulkona syöminen riittää lahjaksi ja nyt se muka haluaakin ulkosaunan.

Vierailija
31/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja keksii lennosta näitä tarinoita. Aloitti ketjun sillä, että miehen mielestä ulkona syöminen riittää lahjaksi ja nyt se muka haluaakin ulkosaunan.

Kirjoitin mä siitä jo aikoja sitten tänne, kuinka se haluaa ulkosaunan lahjaksi. Luulin kuitenkin että tavaralahja riittää. No, ei kelvannut vaan päätyi siihen, että haluaa ravintolaan syömään. Mies muuttaa mieltää. Ette näköjään tajya häntä. Ja sijpittaminen aloitetaan ensi vuonna kun asuntolainaa ei enää ole. Ap

Vierailija
32/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No palauta se. Mitä ihmeellistä tavaran palauttamisessa muka on?

Niin mä palautankin sen. Ap

Eikö sulla Ap ole ketään tuttua, jolle voisit valittaa noita asioitasi. Kun ei tämänkään palstan neuvot tunnu kelpaavan, niin mitä sitten?

Arveletko, että tällä palstalla sinulle annettaisiin jokin mystinen neuvo, joka yhtäkkiä kelpaisi sinulle (ja kummalliselle miehellesi) ja ongelma olisi ratkaistu. 

Ymmärrän kyllä, että neuvoa kysytään, mutta tämä menee vaan jankuttamiseksi. 

Anna jo olla. Miten sulla on aikaakin näin paljon höpöttää tuosta samasta aiheesta?

Vierailija
33/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että sinä persaukinen ostaisit säästöistäsi sille mulkvistille kuuden tonnin saunan, vaikka joka toinen päivä harkitset eroamista? Hohhoijaa.

Niin, on mulla säästöjä, mutta en mä noin kallista lahjaa halua ostaa. Kuuntelen sitten siitä narinaa, kun hän ei sitä saanut. Ap

No kuuntele sitten sitä narinaa.

Täällä emme halua kuulla sinun narinaasi.

Häivy.

Vierailija
34/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijpittaminen on varmaan mielenkiintosta, kerro lisää!

Vierailija
35/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on aloittanut tämän hedelmättömän keskustelun jo aamulla puoli yhdeksän aikaan ja vastailee  aina sen verran lyhyesti, että joku menee lankaan ja kysyy lisäselvitystä. Ja näin päästiin toistaiseksi peräti kello puoli yhteen! 

Vierailija
36/36 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijpittaminen on varmaan mielenkiintosta, kerro lisää!

Katso wikipediasta. ;) Paljon on jo kuultu yrittämisestä, talon ostosta ja drinkkien siemailuista palmujen alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme