Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli viiskymppisten painoindeksit

Vierailija
20.01.2020 |

Kertokaas? Tarkkailetteko painoanne ja mitä teette pitääksenne sen normirajoissa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33. En tarkkaile muuten kuin käymällä suihkun yhteydessä vaa'alla.

Vierailija
2/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50, en tarkkaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22. Liikun keskimäärin kolme varttia päivässä.

Vierailija
4/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävän lihavuuden puolella on, aina välillä tarkkailen ja pudottelen kun paino lähenee yhdeksääkymppiä. 

Vierailija
5/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaatteet sen kertovat jos pari kiloa on päässyt pesiytymään vyötärölle. Sen kummempaa tarkkailua ei tarvita. 

Sitten vain kevyemmin vaadittava aika -- vaihtelee vähän onko kyseessä vain suolaisen ruuan aiheuttama turvotus vai todellinen rasvan kertyminen. Pari viikkoa kuitenkin riittää aina. 

En ole koskaan tarvinnut vaakaa. Nuoriso näyttää käyttävän paljon trikoita ja collage-vaatteita. Ehkä silloin on vaara, ettei huomaa ilman apuvälineitä lihomista. 

Vierailija
6/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20. Olen laihtunut tahtomattani 20 kg. Kaikki lihakset lähtenyt yläpäästä. Olen jo tilannut ajan lääkärille, jos selviäisi että miksi laihdun.

Vierailija
7/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 paikkeilla. En varsinaisesti tee sen eteen mitään, oon kova herkuttelemaan enkä niin kova liikkumaan mutta ilmeisesti aineenvaihdunta + geenit on suotuisat. 

Vaa'alla käyn usein ja välillä vaan syön hetken vähemmän niin ollaan takaisin normissa.

Vierailija
8/8 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 ja tarkkailen. Normaalipainoon pitäisi päästä takaisin, paino on noussut viimeisen vuoden aikana. Ihannepaino n 60 kg

N59 v