Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan veteraanit. Onko tämä aina ollut samanlainen keskustelut katoaa-keskustelupalsta ja jos ei, niin milloin tämä on muuttunut tällaiseksi

Vierailija
19.01.2020 |

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää. On nimittäin todella erikoinen aihe vapaa-keskustelupalsta, kun ottaa huomioon katoavien keskustelunavausten järkyttävän määrän.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun Mestari lähetti opetuslapsensa tänne sabotoimaan palstan, on menty jyrkästi alamäkeä. Parannusta ei tule koskaan tapahtumaan, koska sabotoijilla ei ole muuta elämää.

Olen ollut täällä monia vuosia ennen perusja ja ikävä totuus on että persumiehet pilasivat palstan ja tekevät samaa myyräntyötä joka hetki.

Kerroppas mistä tiedät että ovat persumiehiä? Ai koska sanovat niitä olevansa?

Noh, siinä tapauksessa minä olen sitten Elisabeth Rehn. Uskotko?

Vierailija
42/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröitymispakko takaisin. Se puhdistaa palstan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä tuosta katoamisesta, mutta miten niin monet suositutkin keskustelut yhtäkkiä tippuu nelossivulle tuolla etusivulla ylläpidetään vaan tylsiä aiheita

Olen huomannut saman.

Tosiaan, tulin tänne v. 2018. Palstan uskottavuus hävisi nopeasti. Olen ollut siinä uskossa, että vauva.fi av on ollut aina pelkkä trollailupalsta. En oikein jaksa uskoa, että kukaan on koskaan ollut täällä kovinkaan tosissaan. En tajua mitä järkeä tässä on.

Jos palsta on ollut joskus ns. todesta otettava, kannattaisi ehkä miettiä miten tähän on tultu.

Vierailija
44/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun Mestari lähetti opetuslapsensa tänne sabotoimaan palstan, on menty jyrkästi alamäkeä. Parannusta ei tule koskaan tapahtumaan, koska sabotoijilla ei ole muuta elämää.

Olen ollut täällä monia vuosia ennen perusja ja ikävä totuus on että persumiehet pilasivat palstan ja tekevät samaa myyräntyötä joka hetki.

Kyllläpä oletkin rasittava. Mene takaisin sinne hommalle pelleilemään, siellä ei muuta tehdäkään. Sitten kun te lähdette, palsta on taas Suomen paras!

Vierailija
45/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä tuosta katoamisesta, mutta miten niin monet suositutkin keskustelut yhtäkkiä tippuu nelossivulle tuolla etusivulla ylläpidetään vaan tylsiä aiheita

Olen huomannut saman.

Tosiaan, tulin tänne v. 2018. Palstan uskottavuus hävisi nopeasti. Olen ollut siinä uskossa, että vauva.fi av on ollut aina pelkkä trollailupalsta. En oikein jaksa uskoa, että kukaan on koskaan ollut täällä kovinkaan tosissaan. En tajua mitä järkeä tässä on.

Jos palsta on ollut joskus ns. todesta otettava, kannattaisi ehkä miettiä miten tähän on tultu.

Johan se on ketjussa sinulle monesti selitetty.

Vierailija
46/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole aina ollut tällainen.

En osaa sanoa tarkkaa hetkeä, milloin muuttui. Muutoksen ovat aiheuttaneet palstalle sovinismia spämmäävät persumiehet Ennen persumiehiä täällä sai keskustella vapaasti. Joku tuossa mainitsi yöllisen ulkonaliikkumiskiellon. Se otettiin käyttöön tammikuussa 2015, kuulemani mukaan öisen lapsi.p.o.r.n.o.n lähettäjän takia.

Ethän sä oikeasti kuvittele että täällä käy persut provoamassa? Se on juuri sitä ast ro tur ffausta jolla halutaan mustamaalata persut ettei niitä enää äänestettäisi.

En kuvittele vaan tiedän. Ylläpito on sanonut tiukentuneen moderoinnin johtuvan palstalle spammatusta naisiin ja ulkomaalaisiin kohdistuvasta vihasta. Sitä tekevät nimenomaan persut. Tällä palstalla on jokaisessa vaalikyselyssä persuilla moninkertainen edustus. Persuja on kaikkien palstakyselyjen mukaan 40-50 %, vaikka vaaleissa olisivat saaneet ääniä alle 10 %. Persut ovat pilanneet palstan.

Persuja ei tarvitse mustamaalat, persut tekevät sen itse.

Kannattaa välillä pitää taukoa tuosta persujen haukkumisesta ja vetää henkeä. Et sinä tuollaisilla persuvíhamielisillä kommenteillasi saa persujen kannatusta ainakaan laskemaan, pikemminkin päinvastoin.

Ohiksena pakko sanoa, että kuka muukaan tänne tehtailee kymmeniä maa han muut tajia, poliittisesti heidän kanssaan eri mieltä olevia ja naisia alentavia trolleja päivittäin? Niin, sanopa se.

Homma on selkeän keskusjohtoista tai vaihtoehtoisesti kyse on yhdestä aktiivisesta siviilipersukasta, joka kuvittelee myllytyksen anonyymillä keskustelupalstalla satavan puolueen laariin. Minua se lähinnä ällöttää. Aion jatkossakin ilmiantaa kaikki lainvastaiset - siis vihapuhetta ja kunnianloukkauksia sisältävät - ketjut. Revi siitä.

Vierailija
47/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman.

Olet väärässä. Ei tämä aina ole ollut pelkkä trollailupalsta. Ennen kuin persumiehet pilasivat palstan, täällä oli hyviä(kin) keskusteluja. Toki myös niitä huonoja. Sinä olet löytänyt palstan niin myöhään, ettei sinulla voikaan olla kokemusta hyvistä ajoista.

Vierailija
48/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät poistot ole ongelma, vaan se, että asiatonta kommentointia julkaistaan alkaa päälle. Ja se johtuu tänne pesiytyneistä vihamielisistä trolleista. Osa voi olla kouluikäisiä trolleja, osa mieleltään sairaita, osa persuja. Oli noita pieni määrä 2000-luvun alussakin, jolloin itse aloitin palstam seuraamisen, mutta poliittisia provoja täällä ei siihen aikaan ollut. Nyt on, ja ei ole todellakaan vaikea haistaa, mistä suunnasta niitä tänne tehtaillaan.

Vierailija
49/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllläpä oletkin rasittava. Mene takaisin sinne hommalle pelleilemään, siellä ei muuta tehdäkään. Sitten kun te lähdette, palsta on taas Suomen paras!

No voi että. Nyt täytyy myöntää että en ole koskaan edes käynyt "hommalla". Ja ei edes kiinnosta selvittää mikä palsta se on.

Uskoaa nyt että keskustelupalstoille ostetaan sisältöä, joko hyvää tai huonoa.

Sen vuoksi täällä ei saa edes keskustella a s t r o turff auk sesta koska sitä on täällä niin paljon.

Vierailija
50/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jytkyn jälkeen alettiin suoltaa niin hirveetä tekstiä, että oli pakko jopa sulkea palsta yöksi. En tajua, miksi ei voi pysyä asialinjalla. Paitsi putler-trollit tietysti.

Palstan sulkeminen yöksi alkoi kylläkin sen turun teron keppostelun takia

Vierailija
51/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan keskustella pelkkien as tr oturffien kanssa... t:elisabeth

Vierailija
52/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollien päämäärä on tukahduttaa keskustelu. Täällä ei tosiaan ole enää mitään mielenkiintoisia juttuja.

Vierailija
53/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman.

Eri asia, uskonko. Yksi valheellinen väite näyttää olevan se, että pelkästään persut ovat pilanneet palstan. En usko enää, koska toinen osapuoli osaa olla ihan yhtä aggressiivinen ja soittaa suutaan, jopa vielä pahemmin.

Luettuani tämän tajusin yhtäkkiä, että ne persuiksi tekeytyneet eivät ehkä olleetkaan sittenkään kaikki persuja. Perustuu myös viime päivinä tehtyihin havaintoihin.

Ja älä tule urputtamaan. Olen oppinut jo palstalla olevien taktiikan.

Palsta on valjastettu enää poliittisiin tarkoitusperiin.

Teille salaliittoeteoreetikoille on varmasti parempiakin sivuja.

Vierailija
55/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna 82 000 myönteistä päätöstä

Juuri sinun kaltaisesi pilasivat palstat ja osoitit sen omalla käytökselläsi.

Tarkoituksesi on taas tukottaa ketju päättömällä propagandalla kunnes tämä poistetaan ja sitten ulista, että mistään ei sa enää phua.

Sitten aloitat alusta jossain toisessa ketjussa.

Elämäsi on täysin tyhjää ilman palstalla riehumista. Kukaan ei sääli sinun laillasi pahoinvoivaa, joka haluaa, että muutkin voivat pahoin.

Vierailija
56/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman.

Eri asia, uskonko. Yksi valheellinen väite näyttää olevan se, että pelkästään persut ovat pilanneet palstan. En usko enää, koska toinen osapuoli osaa olla ihan yhtä aggressiivinen ja soittaa suutaan, jopa vielä pahemmin.

Luettuani tämän tajusin yhtäkkiä, että ne persuiksi tekeytyneet eivät ehkä olleetkaan sittenkään kaikki persuja. Perustuu myös viime päivinä tehtyihin havaintoihin.

Todista sitten, onko tällä foorumilla muuta tarkoitusta.  Tänäänkin hävisi kaikkein tärkein aihe. Halutaan aivopestä ihmiset tiettyyn muottiin ja poliittiseen katsantokantaan. Sen mukaan menee sensuuri. Lapsikin näkee tämän ja tämä ei ole salaliittoteoria. Pöyristyttävää millaiseksi Suomi on muuttunut.

Vierailija
57/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna 82 000 myönteistä päätöstä

Juuri sinun kaltaisesi pilasivat palstat ja osoitit sen omalla käytökselläsi.

Tarkoituksesi on taas tukottaa ketju päättömällä propagandalla kunnes tämä poistetaan ja sitten ulista, että mistään ei sa enää phua.

Sitten aloitat alusta jossain toisessa ketjussa.

Elämäsi on täysin tyhjää ilman palstalla riehumista. Kukaan ei sääli sinun laillasi pahoinvoivaa, joka haluaa, että muutkin voivat pahoin.

Ja sitten nämä eläimiksi tekeytyneet vuhvuh viestit sekä mikä milloinkin pers"täytä haluamasi sana" viestit on parempaa käytöstä. Nämä ruokkivat selvästi toisiaan.

Vierailija
58/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman.

Todista sitten, onko tällä foorumilla muuta tarkoitusta.  Tänäänkin hävisi kaikkein tärkein aihe. Halutaan aivopestä ihmiset tiettyyn muottiin ja poliittiseen katsantokantaan. Sen mukaan menee sensuuri. Lapsikin näkee tämän ja tämä ei ole salaliittoteoria. Pöyristyttävää millaiseksi Suomi on muuttunut.

Totta, samaa voidaan nykyään olettaa Yleltä koska STT hoitaa moderoinnin. Tuota listaa kun lukee niin teoriassa kaikki viestit voidaan moderoida pois. Toisaalta STT:n suurin omista on sanoma media, joten mitä voi olettaa tältä palstalta paitsi että valikoidusti noudatetaan "sääntöjä" https://stt.fi/tyylikirja/moderointi/moderointiperiaatteet/

Vierailija
59/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuagendaa työnnetään joka ketjuun. Jos aiheena on Lempivärisi ja joku sanoo tykkään tummista väreistä kommentoidaan Hyvä niin. Suomen hallitsemattoman maa..anmuu..o politiikan takia joudut kohta pukeutumaan tummiin kaapuihin loppuikäsi.

Vierailija
60/79 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekisteröitymispakko takaisin. Se puhdistaa palstan

Se tap-paisi palstan. Kun se oli voimassa, päivässä tuli uusia aloituksia ehkä 15 ja kaikki vonkuivat kuinka tylsää täällä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän