Tuli 2,5 tonnin lasku kun laitettu talouspaperia vessanpönttöön. Tuli tukos ja päivystävä putkiliike paikalle
Ihan vain nenän niistämiseen ja pikku pyyhkimiseen ollaan laitettu käytettyä talouspaperia.
Mutta varoituksen sana kaikille. Nyt ollaan viisaampia ja olisihan se pitänyt tajuta, että talouspaperi on tukkeuttavaa imukykynsä ansioista toisin kuin veskipaperi.
Kommentit (37)
Väännän semmoiset torttuset että putket aina tukossa.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, notta pönttöön vain omat sonnat ja vessapaperi? Ei yhtän mitän muuta.
Vessanpönttöönkö olette survoneet kaikki talouspaperinne? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on vanha talo ja viemäriputkien läpimitta enemmän kuin 2 cm.
Helpommin ne vanhan talon putket tukeentuu
Kuinka hönö pitää olla? Minulle on toitotettu lapsesta asti ettei talouspaperia saa laittaa wc-pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, notta pönttöön vain omat sonnat ja vessapaperi? Ei yhtän mitän muuta.
Mihis kuseskelet?
Olen ollut todistamassa kun putkimies kaivoin vessan viemäristä keittiöverhot, arvatenkin lasku meni osakkaalle.
Talouspaperi on ihan samanlaista kuin vessapaperikin. Vai mitä paksua pahvipaperia te käytätte talouspaperina?
Ei se tukkeutumisriski siitä imukyvystä tule, vaan siitä, että talouspaperi ei hajoa sellaiseksi puruksi mitä wc-paperi tekee. Talouspaperi on tarkoituksella sitkeää, muuten sitä ei voisi kastuttuaan käyttää mihinkään. Siteillä sama homma, niitähän ei saa rikki mitenkään. Siksi niitäkään ei saa laittaa pönttöön.
pissapoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis kuseskelet?
No, lavuaariin. Ja käsipyyhkeen alareunaan pyyhin. Sopiva korkeus.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperi on ihan samanlaista kuin vessapaperikin. Vai mitä paksua pahvipaperia te käytätte talouspaperina?
Talouspaperi on vahvempaa kuin vessapaperi, joka on suunniteltu hajoamaan vedessä kappaleiksi.
pissapoika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihis kuseskelet?
Marjapuskien juurelle.
Muistakaapa pinppipesu tänään! Ettei tule tukoksia ja ala mätä haisemaan!
Zinccis
Vierailija kirjoitti:
Koitahan nyt ottaa pala talouspaperia ja wc-paperia ja pistä ne vesiastiaan lillumaan.
Mä ainakin laitan kaiken mikä vaan mahtuu vessanpöntöstä alas. Ihan teidän kaikkien kiusaksi.
Olen ollut paikalla myöskin kun laivan viemäristöstä vihdoin vedettiin ulos miesten kalsarit. Ei voitu laskua lähettää jollekin housuunpaskojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitahan nyt ottaa pala talouspaperia ja wc-paperia ja pistä ne vesiastiaan lillumaan.
Samalla lailla ne sinne veteen uppoaa ja hyvin on aina mennyt pöntlöstä alas ilman tukkeumia. Muu ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka hönö pitää olla? Minulle on toitotettu lapsesta asti ettei talouspaperia saa laittaa wc-pönttöön.
Mitä se muita auttaa jos sinulle on lapsena toitotettu? Itse taidat olla hönö.
Onneksi meillä on vanha talo ja viemäriputkien läpimitta enemmän kuin 2 cm.