Nainen, voisitko olla miehen kanssa joka vain kiusaantuisi tai ei sietäisi lainkaan
jos itket tai sinulla on vaikeaa etkä jaksakaan olla vahva? Mitään heikkoutta tai haavoittuvaisuutta et saisi parisuhteessa näyttää.
Kommentit (4)
En koskaan voisi olla. :D Oon tosi läheisyydenkaipunen ihminen ja miehen täytyy pitää naista prinsessana. :D
Kasvoin kodissa, jossa jouduin pelkäämään väkivaltaa, jos ilmaisin tällaista "heikkoutta". Terapian avulla opin ymmärtämään, kuinka sairas ympäristö tuo oli enkä todellakaan ole enää lähemmissä tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät normaaleja tunteita siedä.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan voisi olla. :D Oon tosi läheisyydenkaipunen ihminen ja miehen täytyy pitää naista prinsessana. :D
Ei täydy. Miksi jonkun sinulle täysin tuntemattoman miehen täytyisi pitää jotakin sinulle täysin tuntematonta naista prinsessana, jos kumpikaan ei sellaisista leikeistä tykkää?
Opetellaan yhdessä: "haluan, että mieheni pitää minua prinsessana". Hienosti meni. Ei se ole niin vaikeaa.
En todellakaan. Onneksi mieheni on empaattinen ja aina tukena eikä kiusaannu itkuista.