Jälkiviisaus: minkä hyvän neuvon/varoituksen sait, mutta et kuunnellut
Kommentit (8)
Jätin kerran käyttämättä kortsua ja sain sukupuolitaudin ja hpv-viruksen --> pahanlaatuiset solumuutokset ---> loppuikä korkea riski saada syöpä
Keskity opiskeluun. En keskittynyt, ei kiinnostanut silloin nuorena. Hyvä elämä mulla on nytkin, oon melko välkky ja pärjään, mutta usein mietin, mitä minusta olisikaan voinut tulla jos olisin viitsinyt lukea vähän ja useammar ovet olisivat avoinna.
Ei sellaisia taida olla. Yleensä olen saanut huonoja neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Keskity opiskeluun. En keskittynyt, ei kiinnostanut silloin nuorena. Hyvä elämä mulla on nytkin, oon melko välkky ja pärjään, mutta usein mietin, mitä minusta olisikaan voinut tulla jos olisin viitsinyt lukea vähän ja useammar ovet olisivat avoinna.
Sama juttu. Olisi lukioaikana pitänyt lukea enemmän ja ryypätä ja juostan tyttöjen perässä vähemmän. Olisi myöhemmin elämässä päässyt helpommalla, vaikka loppujen lopuksi on hyvin mennytkin.
Ei kukaan neuvonut missään asiassa, kantapään kautta on opittu.
Älä ota sitä puolisokses, siltä saa kaikki. Näin kävi paitsi minä viimeseen 10 vuoteen ja ero tuli ja rahat meni.
Vierailija kirjoitti:
Jätin kerran käyttämättä kortsua ja sain sukupuolitaudin ja hpv-viruksen --> pahanlaatuiset solumuutokset ---> loppuikä korkea riski saada syöpä
Ei varmaan hirveästi lohduta, mutta HPV tarttuu melko tehokkaasti kumin käytöstä huolimatta.
Että varatun kanssa ei kannata edes flirttailla.
Jää luu käteen. Ja paha mieli.
Näin kävi: mies sen kuin porskuttaa onnellisena eteenpäin, minä jäin nuolemaan haavojani.